{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xj 600
  • #1   6. jul 2012 nej 60 hk er bestemt ikke meget for en 600. men det skyldes jo den primitive motorteknologi. 2 ventiler pr cylinder, luftkøling og det. XJ'eren styrke er helt klart holdbarhed. den kører stort set til den sidste møtrik falder af. utrolig trofast da motoren jo ikke er presset. smiley
    de 60 hk er dog rigeligt til at miste kørekortet. men nogen racer bliver den godt nok aldrig.

• #2   6. jul 2012 Alf.

Tak for den gode forklaring på de 60 hk smiley
    Hun bliver nok aldrig en racer
    Men forsatan den lyder godt hehe
    Den bliver også samlingnet med en cb 500

• #3   6. jul 2012 Tja den gamle model XJ 600 har std. 72 hk.

Jeg havde den gamle model sidste år. Fin nok maskine, dog slidt og raslende motorlyd af bundkæde/primærkæde, eller også var det knastkæde på min maskine.

Det kommer jo også an på hvad formålet er og hvilken type mc man søger. Så er det også de mennesker som laver XJ modellerne om custom.

Tjek www.xjbikes.com Her er der massere af hjælp og inspiration at hente

• #4   6. jul 2012 Tak det vil jeg lige tjekke ud:)

Jeg ska bare bruge min xj til at nyde korte/ lange ture:)

• #5   6. jul 2012 Nicklas K

Det var så lidt. Husk at kigge forbi de vilde ombygninger af brugernes maskiner. smiley

• #6   6. jul 2012 Nu laver jeg ikke andet for at blive inspireret:D hehe

• #7   6. jul 2012 Nicklas K

Cool nok. smiley men XJbikes forummet er mest for de ældre XJ'er, da der flest som har disse.

• #8   13. okt 2012 Faldt lige over denne tråd. Der findes et forum for Diversion S/N maskinerne som hedder www.xjrider.com
    Rigtigt meget god hjælp at hente!

• #9   14. okt 2012 De burde ikke hedde XJ men trofast smiley eneste sted den ikke gør det godt er på banen, alt andet er den god til .

• #10   14. okt 2012 60 HK er fint i masser af sammenhænge.

jeg har to maskiner - en ny med mange flere, som hovedsageligt bliver brugt no og så en gammel Intruder med ca. 60 HK. Når jeg virkelig skal råhygge mig, så er det den der kommer frem - som XJ yder den ikke mere end det der er nødvendigt - og det er rigeligt til en teknisk topfart på ca- 170 når man alligevel ikke kommer over 130 kmt.

En MC-s momentkurve er som regelt meget ,mere interessant end noget andet.

I øvrigt er det helt rigtigt - sådan en diversion er næsten uopslidelig.

Kommentér på:
Xj 600

Annonce