{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xj 600
  • #2   7. mar 2012 det kan jo ikke gå helt galt til den pris

• #3   7. mar 2012 Den motor har sjældent andre fejl end at den bruger olie. Hvad du eller finder af fejl i motoren kan du takke tidligere ejere for, og ikke noget du kan klandre maskinen for.
    Men ellers er det jo en gammel mc, så der er sikkert en træt affjedring som måske også trænger til smøring. Se også efter om den har de originale gummi bremseslanger. Hvis den har skal de også skiftes.
    Ellers bare sliddele.

• #4   7. mar 2012 hvor kan jeg finde en pris på bremseslanger til sådan en maskine???
    skal vel helst være armeret...

• #6   7. mar 2012 Hej Torben

Jeg har haft XJ 600 fra 1987 i hvid

Se den i min profil

Hvis du vælger at købe en sådan model, skal du her være opmærksom på disse områder.

Maskinens svagheder:
    sidebeslag til kvartkåbe har det med at gå nemt i stykker eller bliver slidt, så de ikke kan skrues fast, men holder dog fint fast på forlygten ved andre skruer.

sikringsboksen under sædet har det med at give problemer, så som dårlig kontakt ved glas sikringerne. Det kan give alvorlige problemer så som ingen strøm på motorcyklen overhovedet.

Hvis motor er blevet tæsket igennem af tidligere ejere, kan den enten havde en løs lyd af en bundkæde eller knastkæde inde i motoren, denne lyd vil man kunne lægge mærke til ved tomgang.

Tjek altid om kørekæden er i god stand ved baghjulet.

Ellers fin maskine til touring.

Se gerne mine videoer og billeder i min profil.

• #7   7. mar 2012 Urskiver i instrumentet kan være afbleget af solen gennem tiden.

OBS: Sørg for at kigge og tjekke maskinen efter inden du køber.

Jeg taler af erfaring. smiley

Har du flere spørgsmål, skal du være velkommen til at stille mig dem.

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #8   8. mar 2012 Motoren på min gik over 160.000 km. Den døde ikke men blev dog skiftet ud til en der var mere frisk fra en donorcykel indkøbt efter en skade på kåben.
    En sindsyg stabil cykel som kan tåle at blive brugt hver dag.
    Akslen til bagsvingeren skal du være efter så ikke den ruster i bøsningerne, men det gælder visk alle cykler.

• #9   9. mar 2012 folk tror s.u da deres gamle mcer er guld værd.. tror jeg hopper på en vfr igen den gode gamle rc 24...

Kommentér på:
xj 600

Annonce