1.148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Sæde til CM 400 søges Sæde til CM 400 søges

Hej

Jeg har kig efter et nyt sæde til min gamle cm 400 fra 84.

Jeg har haft kontaktet mc huset i herning og mc syd, men de havde det ikke hjemme smiley

Jeg kan så se man kan få nogen lidt mere smarte sæder i vietnam på ebay, men så er problemet jo den dyre told der kommer oveni.

Findes der ikke et sæde der bare er lavet lidt lavere end orginal til under 1500,- inkl fragt/told ??

Synes det virker voldsomt for sådan et sæde, min egen bund er desværre rådnet så kan ikke bare ompolstre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sæde til CM 400 søges
  • #1   23. jun 2012 Hmm den skulle have været i veteran og klassik gruppen smiley Lære sku aldrig denne side at kende

• #2   23. jun 2012 Jeg mener ikke at der er lavet custom sæder til cm. Tror du skal finde et originalt og pille betrækket af og så flække det til du mener det er lavt nok .. forresten en stellet på cm 400 og cb 400n det sammen så hvis det bare en sædebunden kan du måske finde et cb sæde og bruge det som udgangspunkt . Så er det bare at tilpasse det med en vinkelsliper

• #3   23. jun 2012 okay hvilke årg cb400n passer det fra ? der er nok flere muligheder for at finde brugt så smiley

ingen i dk har sæder hjemme til den nemlig, men måske de har til cb400n hvis du er sikker på det passer over på smiley

Kommentér på:
Sæde til CM 400 søges

Annonce