1.444 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Alternativ til HD sportster 883? Alternativ til HD sportster 883?

Hej alle. Jeg går og overvejer om min næste bike skal være noget tøffeMC alla chopper/cafe stilen. Jeg har specielt forelsket mig i sporsterens udseende og kørerstil. Men er der andre mc'er som minder lidt om den stil? Jeg tænker på de lidt mere sportslige cruiser/chopper cykler.

Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til HD sportster 883?
  • #1   15. jun 2012 Triumph america eller triumph speedmaster er en mulighed

• #2   15. jun 2012 Honda VT750 S

• #4   15. jun 2012 Min gv650 måske, jeg har muligvis også en rigtig flot 883 sportster fra 1993 til salg

• #5   15. jun 2012 sån en evo sporster og så på med et stiv bagstel den kan blive mega fed.

• #6   15. jun 2012 Valg af mærke nåd du vil køre chopper/cruiser stilen er langt det letteste. der er HD og kællingemodellerne smiley

Så er den barberet!

Spørgsmåler er så hvor stor du er ? en sportster er ikke til mænd på 1,9m som vejer 100kg !
    Så hedder valg mulighederne big twins. og om det er softtail,dyna eller de helt store flydere er op til dig.

//Brian

• #7   15. jun 2012 Brian hvor må det være trist at være så snæversynet som dig når det kommer til mc, HD er jo blot en kopi af Indian og i øvrigt har de vel kopieret teknik fra Japan??? Så er den ligesom barberet

• #8   15. jun 2012 smiley

• #9   15. jun 2012 Ud på stenhuggervej og prøv en triumph hvis du tør at køre på noget som alle de andre ikke kører på. Har haft en speedmaster den er fed og så kan den både styre og bremse

• #10   15. jun 2012 Tak for de mange gode bud. Har kigget lidt på triumph også, synes bare stilmæssigt at den nye matsorte sportster fra hd er noget over de andre. Dertil har jeg det bog også sådan at en chopper helst skal have v2 lyd hvis jeg skal være helt kræsen smiley

• #11   15. jun 2012 Hver sin holdning smiley
    For mig er en japser chopper værdiløs..Og er sikker i min tro på at inderst inde vil chaufføren hellere sidde på en Hd ( nogle få en Indian)

Hvis harley lavede en kopi af en VTR så ville jeg også med foragt se på dem der købte denne model.
    Har heller ikke meget tilovers for HD´s vrod modeller.

Elsker japsere når de laver naked og racer bikes. Chopperne sælger de kun pga prisen...

Double shaved smiley smiley

• #12   15. jun 2012 honda vt 1100 kicks 1200sportsters ass

• #13   15. jun 2012 Brian sjov holdning fra en der ønsker en goldwing smiley men ja hver sin holdning. Havde jeg 250.000 ville jeg elske en roadking, jeg har ikke de penge og vil gerne købe en dragstar 1100 og er egentligt ret sikker på at min glæde bliver lige så stor. For mig handler det ikke om mærket og jeg ved at det ALDRIG bliver om mærket men bare det at kører smiley

• #14   15. jun 2012 Og undskyld for spam... Over and out

• #15   15. jun 2012 Thomas , der er ikke noget alternativ til en Sportster smiley
    De andre er bare kopier.

• #16   15. jun 2012 Brian s så du ser ligefrem med foragt på dem der ikke køber HD....Hold da kæft en ynkelig udtalelse.

Personlige ville jeg aldrig købe en kineser mc som MC4You ect, men hvorfor Fan... skulle jeg kigge med foragt på dem der vælger sådan en mc, enten af økonomiske eller personlige grunde...
    Det er præcis folk som dig der gir HD kører et dårligt ry.

Men tilbage til emnet : Ville også sige f.eks. Triumph America, ellers er en Sporster en rigtig fed cykel.

• #18   15. jun 2012 @søren s.

Jeg elsker japser bikes. den næste mc jeg skal have bliver formodentlig en Golwing med sidevogn. hvis ikke jeg kommer til at bytte gixxeren ud med en nyere.

Men at japserne kan sælge deres HD plagiater forstår jeg ikke. Den gang jeg ikke havde råd til en HD kørte jeg på japser kværn, men ikke en der lignede en HD. vil til en hver tid vælge en Yamaha xj frem for en "star". Og kunne for den sags skyld heller ikke finde på at køre i en Toyota mr2 "ferrari" kit car.

Jeg tror ikke jeg giver nogen et dårligt ry. men siger det som mange ikke gidder tage diskussionen for.

Hilser forøvrigt på stortset alt på 2 hjul. smiley

• #19   15. jun 2012 Tjaeee. Der er jo nogle der køber japanske choppere til +250.000, altså i HD prisklassen, så der er rent faktisk nogen der mener den japanske chopper (med rette) er et bedre valg.

• #20   15. jun 2012 @Jesper.

Det er fordi de harleyer som deres japsere er kopier af koster +450.000,-

Men jeg havde også taget en mindre HD i deres sko smiley

• #21   15. jun 2012 Brian S: Sådan er vi jo forskellige. Lige pt synes jeg, at Yamaha xvs950 og 1300 er flottere modeller end nogen HD. Så de ville da klart være mit valg, hvis jeg skulle have en mc i den kategori. Også selvom jeg havde råd til en HD.
    Så nej, en japansk chopper er ikke noget man køber fordi man ikke har råd til en HD, men for nogle fordi de gerne vil have en mc af høj kvalitet og flot finish.

• #23   15. jun 2012 hold nu der er jo hvad man er til. jeg kigger ikke ned på nogen. men jeg er også mest til "den ægte vare" altså en Harley. men ja en dragstar er sikkert meget bedere, men der er bare ikke sjæl og livsstil over den, som på en Harley i mine øjn. men det er jo heldigvis en smagssag. smiley

Kommentér på:
Alternativ til HD sportster 883?

Annonce