855 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Suzuki GSR600 '07 Erfaringer? Suzuki GSR600 '07 Erfaringer?

Hej

Jeg skal til at have motorcykel igen efter et par år's pause, og kan mærke på mig selv og min evne til at miste kørekortet at det den her gang bliver en uden kåbe, har kørt alt muligt forskelligt, så vil slet ikke forsøge at lave en liste.

Har i hørt noget godt/dårligt om Suzuki GSR600, evt. nogle gode råd i føler der skal deles, inden jeg smider 55000kr afsted til forhandleren? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSR600 '07 Erfaringer?
  • #1   2. feb 2012 Er selv den heldige ejer af en 08´ og er mega glad for den, men er ikke sikker på at den passer bedre på dit kørekort smiley Den følger nemt med, den er bygget af en reduceret gsx-r 600 fra 05´.. Har haft min i en sæson nu og været i stockholm på den, og jeg har ikke oplevet noget som helst med den.. Den styrre og bremser kanon.

• #2   2. feb 2012 mistede kørekortet da jeg havde en CBR600 F4, det går sq lidt stærkere når man sidder gemt bag kåben... teorien er ihvertfald at man godt kan holde topfarten lidt nede, når man kører motorcykel uden kåbe smiley

• #3   2. feb 2012 Selvom du self lettere vil kunne holde hastigheden på en GSR kontra en CBR600, så tror jeg stadig den er for hurtigt, hvis forbindelsen mellem hoved og højre hånd er af så svag karakter...
    Hvad med en chopper?

• #4   2. feb 2012 Din teori holder ikke stik. Det er så meget federe at køre hurtigt ,når du rigtigt kan mærke vindpresset mod dig. Sådan har jeg det ihvertfald. Og kørekortet er snildt i fare med "kun" 600 ccm smiley Overvej evt om min kunne være noget for dig.

• #5   2. feb 2012 FZ'eren er også nice, men desværre for dyr (også i forsikring) smiley

• #6   2. feb 2012 Alt er relativt - her er en til 50.000: http://motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=107837

• #7   2. feb 2012 jeg havde taget den Brian S linker til.. jeg har prøvet begge, og jeg havde fornøjelsen af en FZ6'er 14 dage sidste år og den føles en tand mere skarp og moderne end GSR'eren smiley

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #8   2. feb 2012 +1 til en FZ6. Har selv en, og det er en super cykel, med masser af guf i håndtaget (rigeligt til at bringe kortet i fare på et par sekunder eller 4).

Jeg kan godt nikke genkendende til at manglen på kåbe er med til at holde farten lidt nede - specielt motorvejen kan være lidt strid, hvilket er grunden til at når jeg skifter bliver det netop til en med kåbe.

Bare mine 2 cents.

/anders

• #9   2. feb 2012 Køb en 08 model istedet, der er de med ABS, og det kan du sagtens få ved private til mellem 55-60.000
    Jeg havde min gsr i knap 8 mdr så røg den igen, jeg havde så svært ved at styre mig på den, for den kører virkelig perfekt! Var på bane med den, og der var den virkelig i sit és! Kæft den kørte godt!!

Men du holder ikk farten nede ved at købe en naked, det sus man får når man virkelig kan mærke at pisset flytter sig, er utrolig vanedannende og ikk mindst røvfedt! smiley

Hvis du køber en, så få skiftet styret, det er utrolig morfar agtigt at køre med syntes jeg, og er ikk behageligt at køre med, når du er ude og lege med drengene.

Min røg til 55.000 kr med 17.xxx km og en del udstyr, og var fra 08.

Kommentér på:
Suzuki GSR600 '07 Erfaringer?

Annonce