{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

godkendelse af drosselkit? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
jeg overvejer at købe en cb 450 s som skulle være importeret fra tyskland og denne motorcykel har i følge en udskrift fra en rullefeltsmåling lidt under 34hk.
men problemet er så at selvom den er droslet til 34hk, følger der ikke papire med fra drosselkittet.
mit spørgsmål lyder: kan man få godkendt mc'en til syn som "lillle mc" hvis bare man medbringer rullefeltsmåling eller skal man ud og købe nyt drosselkit?
hilsen anders!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godkendelse af drosselkit?
  • #1   27. maj 2006 Jeg er ret sikker på du SKAL have TUV godkendelsen, fra droslingskittet, før den kan godkendes som lille.

• #2   27. maj 2006 jamen drosselkittet er jo nok TUV godkendt, men problemet er bare at jeg ejeren ikke har papire på det

• #3   27. maj 2006 hvis der ingen papire er, så kan det ikke godkendes i dk, en nyt kit koster ca 2000, men det nye kit er skiver til indsygningen, og i tyskland har de det med at drossle knastakslerne. Så det skal du lige tjekke først. Jeg har selv været hele møllen igennem, jeg måtte købe et neddrosslings med papire + jeg skulle fjerne de gamle "små" knastaksler og sætte nogle store i. Hvis du har spørgsmål, så ring... 20 20 46 11

VH
    Morten

Kommentér på:
godkendelse af drosselkit?

Annonce