1.411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ZUMO 660 ZUMO 660

Hej

Jeg var så heldig, eller vi var, at få en gps i bryllups gave... Efter jeg har pakket den op og siddet og rodet med den, ville jeg lade den op.......

Jeg samlet det hele, sætter så en holder bagpå gps´en, hvori der er plads til et lille stik og et stort bredt et. den lille stik ender i ud i et USB stik....

prøver så at lade den op via comp, " den siger så at det er et forkert stik",,,,, ???

prøver så vi stik kontakt, 220 V, og så til GPS... igen gennem det lille stik bagpå gps´en....Men uden held...

Normalt har jeg ikke så store prob med elektronik..... men kunne nogen her med erfaring i 660 give mig lidt hjælp..

mvh
allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZUMO 660
  • #2   29. aug 2011 den er ikke futtet af..den starter fint og finder satelitter.... men jeg skal jo ikke bruge mit 12v lige nu.....

jeg skal jo ikke bruge den i bilen nu.... prob er jo netop at den ikk vil lade på mit usb stik eller min adapter......

læste et sted at der var noget med den kørte med USB 1.0... passer det?

• #8   29. aug 2011 der er ikk vandtæt knap i bunden..kun siden...og det er til audio OUT, og til ekstra udstyr..ligner noget til en GPS antenne..... Men probl er at jeg skal have den til at lade, uden at fjerne bagdækslet til Batteriet.

• #10   29. aug 2011 har ikke fået noget "memory" kort med ...

• #13   29. aug 2011 sætter du den ikke til PC for at lave ruter elelr opdatere???

• #16   29. aug 2011 der er ingen klap på en 660??... det eneste du kan fjerne er batt låget bagpå

• #25   29. aug 2011 bruger i memory kort og hvilke??? den siger den har en intern memmory på små 500mb.... rækker det til noget???

Kommentér på:
ZUMO 660

Annonce