3.358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Dumpet teori Dumpet teori

Jeg er lige Dumpet i Teori.
jeg havde øvet de sidste 3 dage og har klaret de sidste 10 prøver med under 5 fejl.
tog lige 8 ekstra prøver imorges bestod de 7
men men jeg fik 8 fejl i politiets prøve.
vi var 9 oppe og 6 dumpede.
Jeg syntes prøven var nem
Og jeg er sikker på at jeg vil dumpe den igen hvis jeg får den samme.
der er 3 ugers ventetid til næste prøve God Sommer ):

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumpet teori
  • #1   24. maj 2006 surt. min kammerat er også lige "dumpet" eller ... han mødte op det forkerte sted! - så han skal vente til næste måned nu, håber han når at få det inden vi skal til skagen!

Hygge

Og om igen!

Jonas

• #2   24. maj 2006 Citerer: vi var 9 oppe og 6 dumpede.
    Jeg syntes prøven var nem

- Hvorfor fanden dumpede du så smiley Men op på heten igen!

• #3   24. maj 2006 Ja jeg syntes prøven var nem
    Troet jeg havde måske 1 til 2 fejl.
    Men Nej Nej
    Mvh Sune

• #4   24. maj 2006 Kom igen skipper.

• #5   24. maj 2006 Ville bare lige sige.. at hvis det i københavns politikreds, så er der en speciel prøve der hedder NX prøven.. den har over dobbelt så stor dumpe procent som de andre prøver... Jeg snakkede med 3 kørelærer som jeg var på køreteknisk med, og de havde fået 3-4 fejl alle sammen, hvilket dog er lidt pinligt... men det er virkelig en ond prøve!

• #6   24. maj 2006 det var helsingør
    og der plejer ikke at være nogen der dumper,,
    Tuder stadig ):

• #7   24. maj 2006 Hej Sune bare rolig der er kun 2 forskellige prøver så hvis du kan huske den så dumper du ikke, jeg fik mit kort sidst år i oktober og der var der kun 2 prøver men jeg dumpede ikke havde kun 2 fejl ;o)

Mvh
    Alex

ps. held og lykke næste gang ;o)

• #9   24. maj 2006 jeg bestod i Helsingør for et par dage siden. Jeg troede til gengæld jeg ville dumpe 100% men slap med 4 fejl :).

Better luck next time smiley

• #10   24. maj 2006 Det er sku kedeligt, specielt med den vente tid som der er nu. Syntes faktisk det er alt for dårligt der skal være så lang vente tid.
    Bestod selv for 2 uger siden, og kan først komme til køre prøve d. 16 Juni. Det er så surt, især når jeg har fået maskine hjem og den bare står og venter.

• #11   24. maj 2006 Jeg tog kortet sidste år, og jeg synes at teoridelen er FULDSTÆNDIG til grin, de går mere op i om man kan kende forskel på "vejens udstyr" "vejens tilstand" osv, end om man kan det man skal bruge i praksis.
    Jeg bestod første gang, men om man består eller dumper føler jeg er delvis tilfældig da spørgsmålene er så åndsvage, fordi man ikke kan vurdere hvad det videre forløb er på et still billede. Skulle bare lige ud med luften smiley

• #12   24. maj 2006 Tore: NX prøven findes i hele landet - så vidt jeg ved er det de samme prøver der går igen. Den er berygtet, og er, så vidt jeg har hørt, ret ond smiley

• #13   25. maj 2006 det kan være du kan komme hurtigere til i en anden politikreds.. jeg havde en der dumpede på mit hold her den 19 i aalborg.. og han kan komme op den 2 i løgsdør.. det er da kun 2 ugers vente tid..

Kommentér på:
Dumpet teori

Annonce