Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af motorvejsmærkater i Tyskland
  • #1   13. jul 2011 det køber du bare på den nærmeste tankstation ved grænsen til tyskland, og det samme når du krydser til schweiz, sån gjorde jeg ihvertfald sidste år da jeg kørte til Italien.

• #2   13. jul 2011 Tvivler på at du skal bruge mærkat for Tyskland.

Du bør kunne købe på alle tyske tankstationer de mærkater du ellers skal bruge (Schweiz, Østrig osv)

• #3   13. jul 2011 Den eneste mærkat du skal bruge i Tyskland er et DK mærke bagpå !
    Vignetten til Schweiz kan købes både før, og ved selve grænsen til Schweiz, eller i en FDM butik herhjemme

Go' tur

• #4   13. jul 2011 Kanon. takker for hjælpen og god sommer.

• #5   13. jul 2011 ADAC sælger ~alle klistermærker i deres butikker og på www.adac.de – efter sigende til lavere pris end 'vor Ort' ved de forskellige grænser smiley

• #6   13. jul 2011 Vås.... Vignetten koster XX Schweizer Franc, og det er prisen, du får den ik' en øre billigere end det nogensteder - køb den ved grænsen dernede, og spar dig selv for tanker og ulejlighed med alt mulig andet !

• #7   14. jul 2011 Er der ikke noget med nogle specielle mærker hvis man vil ind i større tyske byer ?

• Heine S
    Heine S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #8   14. jul 2011 Hvor placerer man vignetten, hvis man kører uden kåbe??

• #9   14. jul 2011 så vidt jeg ved gælder miljømærkater ikke mc... eller tager jeg fejl?

• #10   14. jul 2011 Mc kører uden miljimærker
    Vignetten kan du sætte fks. på det ene gaffelben eller på siden af forskærmen / på hjelmen går ikke :o)

• #12   14. jul 2011 Richard P - vil du venligst copy paste teksten fra den artikel - hvor der står man sparer så meget som en eneste centim ved at købe Vignetten andre steder end Schweiz (ved D - CH grænsen eks)
    Der står blot hvad den koster - end of story, og ikke en stavelse om, at ved at "postordre" den fra her eller der, at der spares end skid..!!!

• #13   15. jul 2011 Se 2' afsnit: Weitere ermäßigte... (sigh)

• #14   15. jul 2011 Sigh........ engelsk formår du dog Richard P...men sad du udenfor i geografi timen,,,? siden hvornår fanden er Grosglockner blevet til en del af Schweiz ?
    Weitere ermäßigte Tickets gibt es zum einen für den gesamten Großglockner mit Gerlos und Nockalmstraße für 21 Euro. Bei diesem Tourenticket sparen Biker drei Euro. Zudem bietet der Club ein ermäßigtes 2-Fahrten-Ticket für die Felberntauernstraße in Osttirol für 14,50 Euro statt 16 Euro an
    Endnu en gang - der gives IKKE rabat på CH Vignetten igennem, ADAC, FDM eller din lokale svinger klub Richard P !

• #16   16. jul 2011 Hvad er et motorvejsmærkat ?... måske en måde ikke og skulle betale 180 % afgift + moms på din motorcykel, endsige afgift på afgift, men lægge udgiften og valget om man vil køre motorvej fks. i Schweiz over på den enkelte bruger - i stedet for som her, hvor alle betaler verdens højeste afgift på mc, bil mv. uden undtagelse.
    På ny dansk: road pricing ! men koblet sammen med det faktum, at Mc'er koster en 1/3 af her i CH, en fair og okay løsning..
    Og så er der jo lige det - en meter "infrastruktur" koster en hel del mere at anlægge dernede frem for her..så betal og nyd udsigten, deres motorvejsnet, ja alle deres veje, er af en meget høj standart - så det er alle pengene værd.

Kommentér på:
køb af motorvejsmærkater i Tyskland

Annonce