1.201 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Ang gps prg til iphone Ang gps prg til iphone

hej mcgalleri, for lidt tid siden var der en herinde der skrev om et gps program han brugte når han var ude at køre. Det var sådan lavet at når han kom hjem fra turen kunne han se ruten og topfart og gennemsnitsfart og alt muligt lækkert. Og når man klikkede et sted på ruten kunne du se farten der. Og han skrev den kun kunne hentes i den amerikanske app store. Håber der er nogle der kan hjælpe

Mvh Mark

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang gps prg til iphone
  • #1   6. jul 2011 Mon ikke det var MCN Ride Logger, den kan da ihvertfald det du efterspørger, og kan kun hentes med en amerikansk konto i app store

• #2   6. jul 2011 how to do? lyder ret godt nemlig smiley

• #3   6. jul 2011 eller fra installous

• #4   6. jul 2011 Casper er det ikke ulovligt? Du er måske en af dem der? Så skal man jail haxe og brække... Nej nej nej... Får jo stres...

Mark, det er MCN ride logger... smiley

• #5   6. jul 2011 MCN ride logger virker fint, men der findes også alternativer.
    Der findes et hav af løberutekontrolprogrammer.

RunKepper, Endomondo og mange flere, som rent faktisk kan næsten det samme, og man kan endda se tingene på nettet bagefter. Og så koster de gratis.

• #6   7. jul 2011 jamen med Gps i?

• #7   7. jul 2011 Ja. Har brugt RunKeeper lidt, og det er med gps understøtning.
    Du kan bagefter gå ind på deres hjemmeside, og se din rute, med hastighed og højde over havet m.m.
    Faktisk mere smart end RideLogger.
    Det som ridelogger har, hvad de andre mangler, er g-påvirkningen, men med ridelogger kan man ikke, se sin rute på hjemmesiden bagefter.

Hvis du søger et program, som bagefter kan dirigere dig på samme rute som en gps, så kender jeg ikke nogen. Ved at Garmin har det i deres program, men om det også er gældende for iPhone versionen har jeg ingen anelse om.

• #8   7. jul 2011 bruger selv MCN ridelogger,men man skal lige være opmærksom på at når du har JB og hentet et prg ned fra en USA konto via Installous og sætter din iphone til din pc eller mac, så forsvinder det prg du har hentet fra en USA konto.

ellers virker det fint.

• #9   7. jul 2011 * 402 * Kenneth F

Nej det forsvinder da ikke, den slags er der skam også trix til smiley

• #10   7. jul 2011 Selvom jeg har MCN installeret, bruger jeg mest CheckMyTour, den er gratis, og ganske fin, det mangler dog at man kan se sin hastighed, på en specifik del af turen, men man kan så tage billeder rundt på turen, som kan ses på hjemmesiden bagefter.

• #11   7. jul 2011 Godt nok ikke en app, men for 250-300kr i føtex kan du få en tracker, som med software gør præcis det samme. Den har batteri og burde holde 18 timer (usb til opladning).

Der hører et tracker program med til, så har du et hvilket som helst kamera kan du også parre de to, så du kan se hvor du tog billerne henne. Det har også gennemsnitsfart og højdemåler (syntes nu et med højten stinker). Den fylder som knapt 1,5 tændstiksæske. De er i det mærket Mygear. Bruger det selv, for så løber min HTC tlf ikke tør for strøm fordi jeg skal køre hele dagen med GPS tændt smiley

• #12   7. jul 2011 Ganske korrekt. Har cigarettænderstik på min, men kan nu stadig bedre lidt med tracker. Til 250-300kr er jeg heller ikke så ked, hvis den skulle få lidt vand, eller hvad der nu kan ske :-). syntes også det er noget ged med ledning

Men det er jo en smagssag om hvad man bedst kan lide smiley

• #13   7. jul 2011 MotionX app'en kan de ting du efterspørger.

• #14   7. jul 2011 Tusinde tak for alle svarene. Det var hurtig respons. smiley

Testede lige mcn ride logger idag, og det virker perfekt.

Tak tak

Mvh mark

Kommentér på:
Ang gps prg til iphone

Annonce