{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Ny (brugt) sportstourer CBR1100 vs. Hayabusa {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer kraftigt at udskifte min ZZR 1100 med en anden cykel og er ret lun på Blackbird`en og Hayabusa.

Er der nogen herinde som har erfaringer med begge iforhold til hinanden, eller gerne alle 3 : ) og kender lidt til pluser og minuser på kryds af hinanden - isåfald vil jeg gerne høre om det.
Jeg ved godt jeg kan prøve dem osv. men at høre folks erfaringer over mange tusinde km / flere år synes jeg også tæller kaftigt.

Min umiddelbare tanke er at jeg får mere cykel i Busa`en da Honda på mange punkter, minder utrolig meget om den jeg allerede har. Jeg har intet problem med Suzuki eller dennes omdømme, så det vejer intet for mig ; )

Mit budget ligger nok på ca. 100k så det vil uanset blive en af de første årgange, uanset hvilken der er skulle blive tale om. Afskrivning går jeg ikke så meget op i, det er jo legetøj og service priser mm. kan jeg lave det meste selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny (brugt) sportstourer CBR1100 vs. Hayabusa
  • #1   28. jun 2011 haft alle 3... de er alle gode cykler.. busa er den sjoveste af dem, og den jeg sidder bedst på...

    hvis der er noget sådan helt spc du vil vide, skriv gerne en pm..

    mvh


  • #2   28. jun 2011 Nej ikk som sådan. Tænker bare hvordan de er iforhold til hinanden over længere tid. Tror måske med en Blackbird at man vil føle det er samme cykel, dog med et andet udsende, hvor Busa`en har det mere power.

    Generale problemer med de 2 nævnte kender jeg ikke det store til, andet end Honda`s sædvandlige dårlige ensretter og de begge sikkert er dyre i bagdæk : )


  • #3   28. jun 2011 Busa'en er begrænset i 1 og 2 gear.. det er BB ikke... den virker vildere, er hvad jeg har hørt fra dem der har haft begge... er godt tilfreds med min BB.. men Busa'en er også en cykel jeg gerne ville prøve... meeen.. tror så at Gsxr 1000 k5-> er mere mig

  • #4   28. jun 2011 Allan det med den er begrænset, kan en gear indikator med ATE mener jeg det hedder hjælpe med : ) Noget med at motorstyrringen altid tror den gør i 4. gear så eller lign med sådan noget lir monteret : )

  • #5   28. jun 2011 Peter... ok, det skal jeg så ikke gøre mig klog på... anyway.. de er begge fede cykler...

    og hvis du har 100 k.. kan du få en med sprøjt.. klart at foretrække


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #6   28. jun 2011 Prøv dem begge og lav dit eget valg... Det er begge to MEGET gode maskiner! Godt kram og kvalitet i top.... En "tourer" er de ikke... det er SPORT(s)tourer qua deres udlægning. Bevares, men kan tåle meget, men komfort over lange afstande må være op til din smertegrænse!

    BB er en solidt død race.. og afløseren... tja, jeg vil end ikke bruge to linier på den! Busa - uagtet om det er GEN-1 eller den nye GEN-2 - fede cykler og bomstærk motor! Moment er i en klasse for sig selv.... Det er svært at få sit selvfede smil fjernet når man har sådan en fætter stående i sin garage! Det sørgelige med en Busa må næsten være, at når du HAR ejet sådan en... så går det kun den anden vej! Med mindre du bliver voksen, følsom og vil opleve det du kører forbi undervejs....

    smiley


Kommentér på:
Ny (brugt) sportstourer CBR1100 vs. Hayabusa

Annonce