Ny (brugt) sportstourer CBR1100 vs. Hayabusa {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer kraftigt at udskifte min ZZR 1100 med en anden cykel og er ret lun på Blackbird`en og Hayabusa.
Er der nogen herinde som har erfaringer med begge iforhold til hinanden, eller gerne alle 3 : ) og kender lidt til pluser og minuser på kryds af hinanden - isåfald vil jeg gerne høre om det.
Jeg ved godt jeg kan prøve dem osv. men at høre folks erfaringer over mange tusinde km / flere år synes jeg også tæller kaftigt.
Min umiddelbare tanke er at jeg får mere cykel i Busa`en da Honda på mange punkter, minder utrolig meget om den jeg allerede har. Jeg har intet problem med Suzuki eller dennes omdømme, så det vejer intet for mig ; )
Mit budget ligger nok på ca. 100k så det vil uanset blive en af de første årgange, uanset hvilken der er skulle blive tale om. Afskrivning går jeg ikke så meget op i, det er jo legetøj og service priser mm. kan jeg lave det meste selv
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
hvis der er noget sådan helt spc du vil vide, skriv gerne en pm..
mvh
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.086
Generale problemer med de 2 nævnte kender jeg ikke det store til, andet end Honda`s sædvandlige dårlige ensretter og de begge sikkert er dyre i bagdæk : )
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.239
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.086
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.239
og hvis du har 100 k.. kan du få en med sprøjt.. klart at foretrække
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
BB er en solidt død race.. og afløseren... tja, jeg vil end ikke bruge to linier på den! Busa - uagtet om det er GEN-1 eller den nye GEN-2 - fede cykler og bomstærk motor! Moment er i en klasse for sig selv.... Det er svært at få sit selvfede smil fjernet når man har sådan en fætter stående i sin garage! Det sørgelige med en Busa må næsten være, at når du HAR ejet sådan en... så går det kun den anden vej! Med mindre du bliver voksen, følsom og vil opleve det du kører forbi undervejs....
Ny (brugt) sportstourer CBR1100 vs. Hayabusa