Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har du 2min
  • #1   14. maj 2011 tjek

• Soldado >
    Soldado > Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 19
    #2   14. maj 2011 Finish, har os fået smidt lidt frustrationer i kommentar boksen

• #3   14. maj 2011
    Værs´go smiley

• #4   14. maj 2011 Kort sagt omhandler projektet veje der skal kunne reparer sig selv..

jow jow ...

• #5   14. maj 2011 Niklas d - Ja formålet kunne evt have noget med vejarbejde at gøre, og det er nok ham der ask m der står ba skal du se. og desuden er det jo ikke private spørgsmål overhovedet.

• #6   14. maj 2011 Done :=)

• #7   15. maj 2011 Hej
    Er det bare mig som syntes at det skema er noget tyndt, jeg har ihvertfald svært ved at se at det kan bruges til ret meget.

Skal det bruges til at argumenter for jeres "formål", bør i ind og kigge på bla. den økonomiske side af sagen ( det er næsten den eneste arguemtation som politikere kan forstå), altså hvor meget tid forbruges dagligt i kø, som ellers kan omskrives til mandetimer, hvad koster det i ekstra brændstof, hvad betyder det forureningsmæssigt osv osv. i er nødt til at have alle den slags klarlagt inden i går videre med sagen

• #8   15. maj 2011 Nej det er godt nok en gang tyndt ..., hvis jeg skal være ærlig.

Stresset over vejhuller???

Som i: "Et vejhul! Gisp, ÅH NEJ! Jeg går NEEEEEED med stress!"?

Det kunne imo også opfattes som et spørgsmål, om hvorvidt vi bliver irriteret, bange for ulykker eller stresset pga alle de trafikkøer det giver med alle de vejhuller?

• #10   15. maj 2011 Øhæmmm de spørgsmål? er det et 4. klasses projekt?

• #11   15. maj 2011 Noget tyndt til et semester projekt... smiley

Det er sku bedre at vi bruger nogen penge på at folk i stedet lærer at sammenflette, så vi kan mindske køerne.

Ofte bliver asfalt arbejde lavet i samme omgang som varmerør, el, kloak.. skal laves, så for mig er det ikke realistisk.

• #12   15. maj 2011 tak for svarende folkens =)

Jeppe: ja det er til veje som er selveparerende

¤©º ° Jan ¤©º ° aka Kænguro Stylte'en¤©º ° : nej det er et semester projek vi er ieg gang med og det er en fra gruppen som har lavet spørgsmålene

Kommentér på:
har du 2min

Annonce