{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW S1000RR 2012

9.367 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jesper F
Mand | 46 år | Oprettet: 19. apr 2007


BMW S1000RR

Årgang:
2012
Motor:
Slagvolumen 80 mm x 49.7 mm
Kapacitet 999 cc
Olie-/vandkølet, 4-cylindret firetaktsrækkemotor, dobbelte knastaksler, fire ventiler pr. cylinder
Hestekræfter
142 kW (193 hk) ved 13 000 omdr./min,

4 Maj 2013: Rullet til 178,22 Hk på Hjulet hos Enghave MC.
1 Sep. 2012: Rullet til 172,73 Hk på hjulet hos Italian Bike Store.

Har 4 forskellige køremode med 3 forskellige effektkurver.
Rain: 163 Hk. Maks ABS & Traction Control. Blød gas response og maks wheelie control.
Sport: 193 Hk. Maks ABS, mindre DTC. Mere direkte gas response mindre wheelie control.
Race: 193 Hk. ABS & DTC tillader mere baghjul løft og drift. Anden NM power kurve og aggresive gas response. Tillader længere wheelies.
Slick: 193 Hk. Power & gasresponse sat til maks. ABS kun på fronten, ingen Wheelie kontrol.

Både ABS & DTC kan helt frakobles i alle modes.
Fælge
Hjul Støbt aluminium
Fælg, for 3.50 x 17"
Fælg, bag 6.00 x 17“

Bremser:

For:
Bremo dobbeltskive,diameter 320 mm flydende bremseskiver, faste radiale kalipre med fire stempler, ABS.

Bag:
Brembo, enkeltskive, diameter 220 mm, flydende kaliper med enkelt stempel, ABS.
Dæk
Conti attack
Dæk, for 120/70 ZR 17
Dæk, bag 190/55 ZR 17
Topfart
Nogen siger 306 ægte :)
Tuning
BMW S1000RR HP Akrapovic Exhaust System:
Fuld Titanium system med lasergraveret Akrapovic logo, carbon endstykke samt skjold ved servokablespjæld.
Optimeret motorstyring i alle 4 køremodes (ECU opdatering fra BMW HP).
Har katalysator og DB-killer så rent faktisk fuldt lovligt.
Styling
Ekstraudstyr
Race ABS som kan frakobles. Virker forskelligt alt efter køremode.

DTC (Dynamic Traction Control) som kan frakobles. Virker forskelligt alt efter køremode.

Quickshifter

BMW Motorsport Farve.

Varme i håndtag.

Tank & bagsæde taskesystem fra BMW Motorad.
Bemærkninger
Den nye blå & hvide cykel. (13 juli 2012)
Farvel til GSXR og 600 ccm og "Hallo" til BMW & S1000RR.

15 Juli 2012:
Kun kørt 500 kilometer og derfor stadig i indkøringsmode. (max 9000 omdr).
Men fuck den kører, bremser og styre vildt godt og quickshift får et smil frem ved hvert gear skift.

23 Juli 2012:
1000 kilometer og nu låst op og slick mode aktiveret..... F.U.C.K den trækker...

30 Juli 2012:
1070 kilometer og det nye HP Akrapovic Exhaust System kom endeligt på.
Sweet sweet sound :) Glæder mig til at få den rullet.

1 Sep. 2012 kørt 3500 kilometer og rullet hos Italian Bike Store til 172,73 HK på hjulet. (lyder ikke af meget men en GSXR1000 k6 lagde 153 og en Tuono R4 144 på samme felt lige efter min den dag).

4 Maj 2013 kørt 5000 kilometer og rullet hos Enghave MC til 178,22 på hjulet.
Kommentér på:
BMW S1000RR
Annonce