{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Leasing igen igen?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Honda Kolding har en CBR 600 RR som fra ny kan leases til ca. kr. 2.300,-

Er der nogle af jer der leaser eller har noget der taler for/imod og ikke mindst er dette et godt tilbud ?

(link fjernet)

Honda CBR 600 RR

TYPE:
Motorcykel
ÅRGANG:
6/2010

KILOMETER:
0.000

PRIS:

kr. 199.998

FARVE:
Rød

UDSTYR:

4-cylindret rækkemotor
vandkølet
120 hk
startspærer-CBS
ABS
Elektronisk styredæmper
sort/rød
NU OGSÅ MED PRIVAT LEASING KUN 2287
00 KR per mdr og en førstegangsydelse på 15000
00 kr
ring gerne 75508592 for leasing tilbud eller yderligere information www.jobcar.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing igen igen??
  • #2   18. apr 2011 Du skal i hvert fald tænke dig rigtig godt om før du leaser, om det kan svare sig eller ej (godt tilbud eller ej), kan andre ikke rigtig svare på, for det afhænger helt af dine forhold, hvad du har mulighed for af kapitalbinding, kan låne til osv-osv. Prøv istedet at kontakte dem, læs allle betingelser grundigt og regn det hele igennem med forsikring og alt. Man skal også være klar over, at en cykel i den prisklasse købt kontant har et stort værditab de første par år (særligt i det marked vi har for tiden), så selvom leasing bestemt ikke er billigt, kan det for nogle alligevel være attraktivt, specielt fordi leasingkontrakterne (betingelserne) og priserne varierer relativ meget.

Noget helt andet er, at det ikke lige er en begyndercykel, du vil ha' større glæde af en F4/F4i IMHO.

Iøvrigt er det ikke en RAA (2010 ABS), men den tekniske identiske RA9 (2009 ABS), årgangsmodel der er vist.

Jeg har tidligere leaset en CBR600RR og for mig var det en stor (økonomisk) fordel af afskrivnings og forsikringsmæssige årsager.

• #3   18. apr 2011 Hej
    Med leasing ville jeg mene det var nemmere at skifte til ny model oftere end hvis man købte ny.

Jeg kigger faktisk mest på F4i og det kan være de også har den nye CBR 600F som kunne være en mulighed ( Tommy R. syntes dog den ryster men ved ikke hvor meget man skal tage det for gode varer )

Jeg prøver at tage over forbi dem og høre om vilkår.

Er RR modellen for vild som begyndercykel, er den ikke i stil med R6 og ZX6R ?

• #4   18. apr 2011 Mht den nye F'er, så ville jeg da bestemt først selv tage en tur og så selv afgøre, Hr. Rønn har lidt varierende held i sine udmeldninger :-), dermed ikke sagt, at han ikke kunne have ret her, jeg har ikke selv prøvet den...endnu.

Det har ikke så meget at gøre med, at den er for vild, i princippet kan alt jo bruges som begyndercykel, det handler mere om hvor cyklen har sit fokus, kontra det som en begynder har brug for, en CBR600RR har et relativt snævert brugsområde, som den virkelig gør rigtig godt, mens en F'er har et langt bredere brugsområde, hvor den gør stort set alting rigtig fornuftigt og er mere tilgivende end en RR.

• #5   18. apr 2011 den her koster vel det samme i 6 som du skal gi for leasing af den nye i 6 mdr ........... http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93993

Det jeg mener er at det måske var smart lige at prøve at ha mc, før du binder dig til en leasing aftale.

• #6   18. apr 2011 hold da op, det er 165000kr for at køre på den i 6 år. så er det da vist billigere at tage et lån i banken

• #7   18. apr 2011 Det er ikke tilladt at binde privatpersoner på årelange leasingkontrakter uden mulighed for opsigelse. Efter maksimalt 11 måneder må man som forbruger opsige sin kontrakt med en måneds varsel, man mister dog så oftest sin førstegangsydelse. Det er næppe mange der vil lease samme cykel i 6 år...

• #8   18. apr 2011 Kan godt være det er mig der er blind, men hvor står der at man binder sig i 6 år?

• #9   18. apr 2011 ud fra hvad det koster i førstegangs ydelse og omkostninger det første år så ville der næsten være penge til at købe en anstændig gammel cykel og så spare op et år eller to istedet

• #10   18. apr 2011 Michael (Vejle) N - Ja, jeg ved heller ikke om/hvor det i givet fald står, sædvanligvis er privatleasingkontrakter fra ½-3 år, men kan altså opsiges af leasingtager efter 11 mdr.

Jesper H - Korrekt, men det er jo heller ikke 2 sammenlignelige ting, der er del der købte dyrere cykler før finanskrisen, som har måttet tage afskrivninger på op til 100.000 på et par år, nok til 1-3 anstændige cykler...vil man ha' nye cykler i den prisklasse, så koster det. Nogle vælger at lease cykler ældre end 36 mdr.,dels p.g.a lavere periodevis afgift og dels for undgå den største afskrivning.

Kommentér på:
Leasing igen igen??

Annonce