2.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Sådan , stjålet mc dukker op Sådan , stjålet mc dukker op

Byttede tilbage i 2008 mig til en bunke reservedele , med nogle bildele , noget havetraktor osv.

nå lang historie , i 4 år har jeg været indehaver af et stel , nu havde jeg så imidlertidigt sat stellet til salg i markedet i den tro at det var et tysk stel , hvor mekanikken var flyttet over på en dansk cykel pga. skade -
Nu ville jeg på en købers opfordring lige tjekke ved politi osv. - det viser sig at denne cykel har været stjålet tilbage i 2006 og han stadig er indehaver af papirerne smiley trods tabet dengang , må man da håbe at dette er et lille plaster på såret - overvejede i forbindelse med oprydning i garagen , bare at smide stellet på lossepladsen smiley manden som ejede cyklen dengang , var nær faldet af stolen af ren glæde pga, det var så længe siden - han havde vel troet den var røget i en sø eller skaffet af vejen på anden vis men nu har han jo muligheden for at bygge en tysker over i sit eget gamle stel smiley
Var dog lidt bekymret for om jeg blev hængt på tyveriet , men forklarede jo sagen og cyklen var da tyveriet skete kun ansvarsforsikret smiley

Men god weekend til jer derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan , stjålet mc dukker op
Kommentér på:
Sådan , stjålet mc dukker op

Annonce