{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift kan man køre uden at betale ?
  • #1   3. mar 2011 Nope... betal afgift som os andre for at køre på vejen..... eller bliv på banen med den smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #2   3. mar 2011 Hvis man bryder reglerne - så kan man sagtens.

Ellers kan du flexlease din MC - google det...

• #3   3. mar 2011 Ja selvfølgelig. Kør du bare uden at betale afgift.

• #4   3. mar 2011 Hvis du kører fornøjelse på en prøve plade og bliver stoppet er det bøde + afgift ved kasse 1

• #5   3. mar 2011 Kan du sagtens. På samme måde som du også kan køre overfor rødt, stjæle i butikker, køre for stærkt mv. Det er jo kun ulovligt hvis det opdages.

• #7   3. mar 2011 nu spører manden vel ind til en løsning som flex leasing, kender ikke selv til det, men det har været oppe og vende i forum ellers så prøv google.

mvh.

• #8   3. mar 2011 MC'en er ligeglad med om der overhovedet sidder nummerplade på den.... Den kører nøjagtigt lige så godt uden.
    Men jagten på snydere vil sikkert blive intensiveret, samt at det bliver sværere at få prøveplader med tiden, hvis den slags afgifts-snyd bliver udbredt.
    Med andre ord:
    Hvis du gerne vil ødelægge det for alle de lovlydige... så kan du vælge at snyde, men så fortjener du også at blive stoppet.
    Det ender jo med at folk pludselig får råd til at køre Porsche og Ferrari - på mystisk vis... hvilket ville være fedt, men urealistisk i vores samfund.
    Er man utilfreds med det danske afgiftssystem, kan man jo altid vælge at flytte til Møgeltønder syd.

• #10   3. mar 2011 Det kan man da godt. Kør til Sverige og betalt Svensk afgift ;o)

Hvis du alligevel vælger at køre uden nr plade og forsikring for den sag. Så skal du være klar over at hvis du er involveret i en ulykke så er der kun dig selv til at betale, da du ikke har forsikringen til at dække.
    Jeg tænker ikke kun på din egen cykel, men på modpartens køretøj eller endnu værre person skader. Det kan hurtigt blive en meget meget dyr affære.
    Betal afgiften og få forsikring, flex lease.

• #11   3. mar 2011 Tal for dig selv Henrik (Aalborg) S. Jeg føler mig ikke dum ved at overholde regler og love!

Og er fuldkommen enig med Kristian A iøvrigt

• #12   3. mar 2011 Nå Morten L.. det kunne være fedt hvis du lige melder tilbage så vi kan finde ud af om du søgt en lovlig eller ulovlig løsning..
    Eller om du bare søgte råd vedr. flexleasing..

• #13   3. mar 2011 Det er noget med at der hvor postbudet ikke færdes så må man køre uden afgift.. så det er bare med at undgå postbudet..

• #15   8. mar 2011 det var nu en lovlig måde har hørt lidt om flex leasing men ikke fra nogen som rent faktisk har leaset en mc jeg vil naturligvis ikke køre rundt uden forsikring hverken i bil eller på mc. det ville jo ruinere mig resten af livet hvis der skete noget

Kommentér på:
afgift kan man køre uden at betale ?

Annonce