1.317 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Louis detlev tyskland, snydt? Louis detlev tyskland, snydt?
Hej, jeg købte en dragt af dem for en lille månede siden og den var mickroskopisk lille. så aftalte jeg at de skulle bytte den og sendte den retur og nu skriver de så at de langt om længe har sendt den nye, MEN de har så også trukket pengene en gang til?
Nogen der har været ude for det samme dernede? for så er det ligepludseligt ikke så billigt mere jo
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
At kalde det snydt er nok at overdrive, at du føler dig snydt er noget andet. Er sikker på det blot er en fejl fra deres side, kontakt dem så du kan få tilbagebetalt dine penge.
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 133
Jeg venter lige på at deres engelsktalende telefondame kommer her kl 08:00 så bliver det jo nok løst.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
nov 2009
Følger: 24 Følgere: 51 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 499
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 348
Jeg har en enkelt gang fået byttet et visir, der var ridset, da hjelmen ankom med posten. Det var der ingen problemer i.
Jeg opfatter klart butikken som prof og reel, må jeg sige, og jeg har svært ved at tro, at du vil få nogen problemer med at finde en løsning.
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 773
Der skal mere til end blot go'e priser, og her trumfer Louis med kanon service tillige.
Så mon ik' dit problem bliver løst hurtigt !
Gad vide hvor stor en markedsandel de tre tyske kæder har af det danske marked.....uden selv være fysisk tilstede her i landet....?
apr 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 203
jeg har sendt min retur her i sommers, da den var for lille. Det eneste jeg skulle betale var port.. og det trak de fra min visa...
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Louis normalprocedure er, at når man returnerer noget rettidigt til dem, så KREDITERER de ved modtagelsen. Erstatningsvaren kommer så med en ny faktura - altså som et nyt køb. Jeg ved ikke hvordan du har betalt, men de gange jeg har prøvetnetop det du gør, har jeg kunnet se, at det krediterede beløb kom tilbage til min konto, inden der igen blev hævet i forbindelse med afsendelsen af den nye vare.
Der kan jo altid opstå en fejl - den skal nok blive rettet ud. Louis plejer at være skoleeksemplet for, hvordan man gør det her.
Louis detlev tyskland, snydt?