1.317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Louis detlev tyskland, snydt? Louis detlev tyskland, snydt?

Hej, jeg købte en dragt af dem for en lille månede siden og den var mickroskopisk lille. så aftalte jeg at de skulle bytte den og sendte den retur og nu skriver de så at de langt om længe har sendt den nye, MEN de har så også trukket pengene en gang til?

Nogen der har været ude for det samme dernede? for så er det ligepludseligt ikke så billigt mere jo smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis detlev tyskland, snydt?
  • #1   26. okt 2010 Hej

At kalde det snydt er nok at overdrive, at du føler dig snydt er noget andet. Er sikker på det blot er en fejl fra deres side, kontakt dem så du kan få tilbagebetalt dine penge.

• #2   26. okt 2010 Det var også en måde at læse det på. Jeg lagde op til om andre havde været ude for noget lignende, ikke at jeg direkte var blevet snydt smiley

Jeg venter lige på at deres engelsktalende telefondame kommer her kl 08:00 så bliver det jo nok løst.

• #3   26. okt 2010 Ha ha lidt morgen ironi kan du vel ta' ...

• #4   26. okt 2010 Helt ærligt så syndes jeg du er lige hurtig til at hænge dem ud med den over skrift når du ikke en gang har fået snakket med dem i nu.

• #5   26. okt 2010 Jeg har købt tonsvis af udstyr hos Louis gennem årene, og der har aldrig nogensinde været nogen problemer.

Jeg har en enkelt gang fået byttet et visir, der var ridset, da hjelmen ankom med posten. Det var der ingen problemer i.

Jeg opfatter klart butikken som prof og reel, må jeg sige, og jeg har svært ved at tro, at du vil få nogen problemer med at finde en løsning.

• #6   26. okt 2010 Af alt og alle butikker / netbutikker, så er Louis så tæt på at være 100 % som det lader sig gøre...
    Der skal mere til end blot go'e priser, og her trumfer Louis med kanon service tillige.
    Så mon ik' dit problem bliver løst hurtigt !

Gad vide hvor stor en markedsandel de tre tyske kæder har af det danske marked.....uden selv være fysisk tilstede her i landet....?

• #8   26. okt 2010 hej

jeg har sendt min retur her i sommers, da den var for lille. Det eneste jeg skulle betale var port.. og det trak de fra min visa...

• #9   26. okt 2010 Der er givetvis gået et eller andet galt.

Louis normalprocedure er, at når man returnerer noget rettidigt til dem, så KREDITERER de ved modtagelsen. Erstatningsvaren kommer så med en ny faktura - altså som et nyt køb. Jeg ved ikke hvordan du har betalt, men de gange jeg har prøvetnetop det du gør, har jeg kunnet se, at det krediterede beløb kom tilbage til min konto, inden der igen blev hævet i forbindelse med afsendelsen af den nye vare.

Der kan jo altid opstå en fejl - den skal nok blive rettet ud. Louis plejer at være skoleeksemplet for, hvordan man gør det her.

Kommentér på:
Louis detlev tyskland, snydt?

Annonce