{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af offroader / vinterged
  • #1   27. sep 2010 hej peter. jeg har en suzuki dr 250 stående som jeg ikke bruger, den kan du få billigt. ring hvis det ku ha interesse. 23699677 thomas.

• #2   27. sep 2010 har en xl 350 som jeg bare lige skal have synet og så er den til salg for billige penge

• #3   27. sep 2010 De der DTere kører såment ok.. men der er INGEN muskler og den jeg købte til sønnen (16år) sidste år blev han ret hurtigt træt af så nu har en en husky i stedet... 15 kontra 31 hk på de samme 125ccm.

Noget helt andet...
    Jeg købte for sjov en Kinafætter skyteam ST200 for små penge i sommer.. Den overrasker MEGET hvad angår motorkræfter og bremser..
    Den har samme heste som DTen men er langt friskere (uden dog at være hurtig) og den kan bremse hvad DTen ikek er verdensmester til...
    Kvaliteten kan sikkert diskuteres men jeg mener at den der skyteam kostede 9000 fra nu...

• #4   27. sep 2010 &/%(=/(=/%
    9000,- fra NY....

(den XL lyder interessant)

• #5   27. sep 2010 Min røde MZ er en god vintercykel, den er i rigtig god stand og svigter aldrig.

• K_N
    K_N Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #6   27. sep 2010 Kan godt anbefale en Yamaha dt125r, utrolig pålidelig, nem og billig at reparere og så er der også ganske godt med skub i den (30hk) og den er utrolig nem at smide rundt i feks. en skov.

• #7   27. sep 2010 jeg har en skyteam st 200 som henrik omtaler, den købte jeg istedet for min dt'er... den har samme kræfter, bortset fra dem der er forsvundet på dt'eren de sidste 18 år... men skivebremser på begge hjul kontra dt's tromler... og den føles meget mere frisk... men kvalitet er det ikke.. men det virker langt hen af vejen og kan du skrue lidt så er det okay... en ny st200 koster 20,000...så brugt med 5-10000 km på tælleren skulle den være til og støve op til 8-10000...

• #8   27. sep 2010 - J1 - MCL [Hinnerup]

Den lyder ret interassant, du må da gerne sende med pb med lidt info på den

Ang. Skyteam, så er det muligt det er en fin maskine, men foretrækker hellere sløvere maskine i ordenlig kvalitet så : )

• #9   27. sep 2010 går nok en uge før den er klar.... der skal lige et blinklys på før den kan synes smiley

• #10   28. sep 2010 Der er stor forskel på dt175 og dt125r! 175´er er en gammel luftkølet motorkonstruktion, som er produceret stort set uændret de sidste 30 år. Den yder 15-17hk og er stabil som en klippe!

125´er(i seneste aftapning) er vandkølet, og med variabel udstødningsgeometri(YPVS). Den yder 30-31 hk, men den høje litereffekt gør at vedligehold, bør overholdes for at undgå nedbrud.

TDR125 er den samme grundkonstruktion som DT125r, men med anderledes udseendet.

Kommentér på:
Køb af offroader / vinterged

Annonce