Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det her et godt sted at handle? KJ
  • #1   23. sep 2010 Jeg ville finde et andet sted....

• #2   23. sep 2010 Har købt den baneged ved dem som jeg skulle... Tror ikke der findes tilbud store nok til at jeg handler der mere.

• #3   23. sep 2010 Hahahahahahah... Tro på det smiley

• #4   23. sep 2010 Kan ikke huske hvad den hed den tråd om KJ,den var ihvertfald lang..
    Og hvis du finder den,så husk at hente kaffen først smiley

• #5   23. sep 2010 der er 2 meget gode her,
    om hvorfor du ikke skal bruge kj

http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=127472

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=125550

og find for guds skyld kaffen, popkorn og cola frem.

• #7   23. sep 2010 HOLD DIG VÆK, for din egen skyld se min profil om min 08 r1, den er fra 6 mdr-10 og ja den er smadret i den "næsten" ubrugte motor den blev købt med... Hvis jeg var dig havde jeg set andre steder...

• Klaus N
    Klaus N Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   23. sep 2010 ok jeg talte el med indehaveren den anden dag, og han virkede da som han havde styr på tingene og vidste meget om rr, idet han selv havde været top køre i nordisk roadracing, og at han og hans mek havde skruet vm cykler mm, og der udover har han sit eget racing team

• #9   23. sep 2010 ja han har det hele UNDTAGEN service hvis noget ik er iorden der ude fra men du bestemmer jo selv

• #10   23. sep 2010 Klaus..
    Læs nu bare den tråd..
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=145594

• Klaus N
    Klaus N Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   23. sep 2010 ok, det er da skidt læsning må jeg sige, specielt mht fyren som kom galt afsted....

• #12   23. sep 2010 Igen spændende læsning.....

Bruger en del tid hos KJ, på at serviserer og andet godt..... og har faktisk skruet VM i sidevogn..... årene 92, 93, 94 og 98, har selv som mekaniker i RR 2 danske titler, 1 svensk, 1 nordisk og 2 europa titler..... og er endt som 20, 12, 15 og 6 i vm sidevogn......

Med venlig hilsen Mikael

• #13   23. sep 2010 Derudover laver jeg kurser i affjedring, både hos KJ og hvor der nu er brug for det..... flere i strengen ovenfor har nydt godt af at jeg har hjulpet med opsætning af deres motorcykler.....

Flere herindefra har sågar ringet fra div. baner hvor de har haft problemer med affjedring og er blevet hjulpet pr. telefon.....

Med venlig hilsen Mikael

• #14   23. sep 2010 Så er det jo godt at det er mine gafler der er i det meste....*sS*

Med venlig hilsen Mikael

• #15   23. sep 2010 Og med hensyn til levetid på en motor på noget der er prepareret til race..... i IDM tror jeg de "store" teams renoverede hver gang den havde kørt en weekend...... jeg skruede en Kawa ZX10R, (se evt. billeder i mit album), den havde en levetid på 2500 km..... så var den opslidt, og skulle have stempler, ringe og lejer, samt have topstykket efterset og evt. lappet ventilerne til sæderne med pasta igen.....

• #16   23. sep 2010 Og med hensyn til at "advarer" er det jo pisse subjektivt.......

At brokke over en knækket kæde og en eksploderet motor.....

Jeg har en enkelt gang raseret en fuldstændig ny motor....... jeg har også set både nye og brugte kæder der knækkede....... jeg har sågar set nye dæk der punkterede...... se den kan alle bare godt indse er "ingens" skyld.......

Og jeg har sgu set voksne mænd der smadrede en 500ccm 2-takts motor, til godt og vel 350.000 kr........ der bare hentede en ny i transporteren........ på det plan..... var der ingen der kom med dumsmarte kommentarer og syns det var synd for dem.....

Det var race på topplan, og som bekendt falder der spåner når der høvles.......

Med venlig hilsen Mikael

• #17   23. sep 2010 Michael E> Jeg tror ikke at det så meget drejer sig om at ting kan gå i stykker. Det er de fleste nok klar over. Problemet ligger nok snarere i at ting leveres og sælges mangelfuldt, fejlbehæftet, og med direkte forkerte informationer, og ikke som aftalt/lovet. Og når det så sker, - OG DET SKER - og der så gøres indsigelser, så er Klaus totalt blottet for moral og samvittighed, og man kan pisse sin egen sø... Så DET handler sgu ikke om at der kommer spåner når man høvler!

Og lad være med at blande proff ræs teams med ind i billedet, for det er ikke den kundegruppe 90% af dem der handler hos KJ tilhører. Han henvender sig til private alm. mennesker, og han er altså også underlagt Dansk købelov, hvad enten han vil det eller ej!

• #18   23. sep 2010 Har fået lavet min cykel der en gang.
    Fik ny bremseskive bagpå og lavet service prisen var rimelig, men deres udluftning af bremsen var ikke helt spot on.

Nævnte ikke noget om det, så de havde heller ikke muligheden for at rette fejlen og det kan de ikke rigtigt klandres for, men det burde sgu have været i orden fra start af.

Meeen....
    Hvis KJ's udførte arbejde er slemt, så har i garanteret aldrig været forbi Søborg MC... De er garanteret mere venlige at høre på, men i den sidste ende er det bare røven af fjerde divison.

• #19   23. sep 2010 min var ikke prebbet, men HELT standard... den var faktisk så smadret i gear kassen at nogle prroff svenskere som køre r1-08 feverracing.se troede jeg var totalt hård siden jeg kunne splitte den sådan ad, men det er jeg bestemt ikke er hygge køre i rød klasse og efter ders udsagn burde jeg aldrig kunne splitte en næsten ubrugt 08 r1 motor ad... de har splittet 3 motore standdard på 3 år og de kørte proof endurance på den, med tider ca 3 sek langsommere end jan jespersen. Den motor der var på var bare IKKE næsten ny som din chef løj mig op i hovedet m, det er det der er ecensen, og det ska ikke ske for andre som også bare v ha noget der fungere.. den r1 har kostet mig 18.000kr ink transport i spildte gage hvor den ikke har kørt og for 14 dage siden stod den så helt af m et ødelagt plejlstangleje .. derfor advare jeg og jeg kan KUN tale for mig selv og mine erfaringer..

Vh. Lars

• #20   24. sep 2010 Er mekaniker-Klavs ikke KOK?????

• #21   24. sep 2010 Det her er sku noget der aldrig skal stoppe.
    Sandhederne skal frem ikke skjules for nogen... Jeg har rigtig meget skidt at fortælde om dem der inde men det vil jeg ikke begynde på for så kan jeg side her i mange timer og skrive om...
    Kan kun sige at jeg taler med mange om den Biks eller hva man nu skal kalde den om det her og har ikke mødt en der ikke har haft en skidt oplevelse...
    Alle der køre Track Day ved med sikkerhed hvor de ikke skal handle....
    Og så syntes jeg kun det er godt du bliver ved med at blande dig michael,er godt nog ikke noget jeg ville have gjort i dit tilfælde efter som du arbejder for ham smiley for det er sku da super dårlig reklame også for dig... Snakken går og går det kan i stole på Magen til dårlig ryg skal man godt nok lede længe efter

• #22   24. sep 2010 det handler ikke om materiellet, men om kundeservice og ærlighed i den biks - eller skulle man sige "mangel på samme".

det handler om en banedagsudbyder (k-skod) som godkender en mc til teknisk kontrol, hvor bremseslangerne er stripset til forgaffelbenene og hvor selvsamme udbyder lover bod bedring og erstatning når en mand styrter på den cykel på grund af deres fusk & klamp.
    det handler om at de så efterfølgende render fra ALLE forpligtelser når pengene skal falde.

det handler om omgåelse af den danske købelov og salg af baneracere af særdeles tvivlsom oprindelse med særdeles tvivlsomme eller helt manglende papirer - igennem et datterselskab som ikke bærer navnet på selve firmaet man tror man handler med.

det handler om vennetjenester og luftkasteller og aftaler der bliver brudt og sløring af sandheden og redning af egen røv fordi man ikke magter at køre en forretning i andre retninger end sænk.

jeg tvivler seriøst på at der er mere end en lille håndfuld mennesker som ville knibe en tåre hvis amerikanerne trådte til og nukede det lortehul af en forretning tilbage til stenalderen.

gør jeres til at folk vil opdage hvilkenforretning der i virkeligheden drives - kom med forhandler anmeldelser på www.dmcn.dk

• #23   24. sep 2010 Rene det med Søborg har vi været igennem ik. Syntes du skal lave et iklæd om det så fokus ikke forsvinder fra denne tråd.
    Det kj har lavet og helt sikkert ikke stopper med, fortjener den fokus der skal til for at det kan få en stopper.
    Alt andet du skriver kan jeg kun give dig ret i.

• #24   24. sep 2010 jaa.... jeg syns jo i skull erydde op i det, istedetfor at køre disse strenge, de er ikke objektive, og ufedt at læse om.......

Det er skide beklageligt at der er mennesker der føler sig dårligt behandlet og det hverken kan eller vil jeg gøre noget ved.... det hidrører mellem indehaver og dem der har det sådan......

Det jeg ved, er at det jeg laver og leverer, er efter højeste og fineste standart, jeg har aldrig gået på akkort med mine principper, og derfor er jeg også på barrikaden her.......

Jeg er ikke involveret i handler eller salg, og kan slet ikke genkende de klagemål jeg ser beskrevet....

Dog skal enhver huske at der altid er to til tango.......

Ha en god weekend......

• #25   24. sep 2010 Og sjovt nok sidder jeg med en skæg tanke..... at tidligere strenge er gået døde...... så er der en smart utilfreds kunde der "opfinder" en ny profil, som "liiiige" kan stille et spørgsmål....... det kunne være sjovt at kryds refererer IP adressen på streng starteren her, med tidligere indlæggere af utilfredsheder......

Det er jo paradoksalt at personen hedder Klaus N.*Griner*

• #26   24. sep 2010 helt korrekt der er to til tango og hvis vi allesammen er så forkert på den, hvorfor kommer "dansepartneren" ikke ind og forsvarer sig?

det er ikke en kritik af dig som mekaniker for kj kun butikken og dens forretningsmetoder så der må være en masse som du ikke får af vide.

• #27   24. sep 2010 Lige præcis dette har INTET at gøre med dig Michael, og det har du også fået at vide telefonisk, men der er nok ting du ikke får den fulde sandhed om... fordi kn vil redde sin egen ære el mangel på samme.. sjovt mht til navnet og tjek du endelig den der adr.... vi er jo ik så mange der køre track day og alle har sku mere el mindre hørt historin om de 2 kj r1, og historien om Henriks motor, og ham Theis motor, og at lasses va mappet så mageret at den blev hvid i potterne og blev varm på 2 sek historien om ham claus der faldt mm.. Der er kun et lighedstegn på dette og det er det hele stammer fra kj...

vh lars

• #28   24. sep 2010 og jeg sku i øvrigt nok selv ha startet en streng i egen profil hvis den anden var gået død som den ikke er folk læser den stadig og over 4000 mennesker er blevet mere oplyst om hvordan det hænger sammen...

Men god ide ell hvis trådene går døde ;0), men jeg ska nok holde den her til ilden hver 3 mdr, så folk helle tiden blir på mindet om det..

vh lars

• #29   24. sep 2010 Opstartet eller Ej... Nu kan du skrive IT hacker på dit cv også...
    ja det er sjovt at manden kan side og læse om det igemmen din profil eller selv har en profil det ved jeg ikke. Men jeg er nu helder ikke IT prof så...
    Men kan ikke forstå at han ikke forsvare sig og måske slår en streg over alt det her og holder det han har lovet folk fra start af...
    så var dette her helder aldrig sket...

• #30   25. sep 2010 Der blev ikke sigtet efter dig lars H, det var en generel betragtning, og hvorfor indehaveren ikke "skriver med" her, kan jeg sagtens forstå, jeg har ingen intentioner om at forsvarer enkeltpersoner, ej heller gø i kødet på enkelt personer...... jeg er udelukkende her fordi det disser mig, at det der bør foregå mellem involverede parter, foregår her.....

I min barndom blev det kaldt, "at udstille sit vasketøj offentligt".......

Det må selvfølgelig stå folk frit for, hvordan de vil formidle deres budskaber her i verden.... jeg så nu bare helst at at tingene blev afklaret der hvor det hørte hjemme...... der er for meget sandkasse i dette......

Og om hvorvidt en motor er for magert mappet, fordi den bliver hvid i udstødningen, er der vel sagtens delte meninger om..... dem jeg har været involveret i blir hvide........ og de kører da ganske udemærket.....

Jeg tror at I, i lighed med den advarsel jeg selv fik, i en streng om dæk, skal passe på i ikke opfinder problemer der ikke er der, og ser spøgelser fordi det nu er belejligt......

Jeg tror jeg har gjort mine synspunkter gældende som ham jeg nu er..... og føler ikke længere der er grund til at jeg bidrager med mere i disse diskutioner......

Ha nu en god weekend allesammen......

Med venlig hilsen Mikael

• #31   25. sep 2010 lars H....

Den dag der er en overskrift på en streng, der hedder "Jeg kørte 58,1 på Knutstorp", tror jeg faktisk den trækker lige så mange hits som den du startede....*Ss*

Jeg syns det er på tide i sende jeres positive budskaber ud.....

• #32   25. sep 2010 det tror jeg er en god ide mikael for der er ingen ide i at diskutere sagen med dig når du ikke vil se realiteterne i øjnene.

• #33   25. sep 2010 Mikael E> Den cykel der blev hvid i udstødningen, kørte med fuld system, og performance filter, og skulle efter sigende være rullet ind til det. Faktum er så bare at det var et nul-map der lå på den!! Så JO den kørte ALT for mager!

At budskabet "udstilles", er jo et udtryk for frustration over at man ikke kommer nogle vegne via de mere diplomatiske kanaler. På den her måde kan man måske forhindre andre i at gå i den samme fælde, og om om ikke andet kan man jo håbe på, - i sit stille barnlige sind -, at man får en smule tilfredsstillelse med denne form for "hævn". smiley
    Det er næppe ligefrem gavnligt for forretningen at det rygtes i ens kundeskare, at man er en platugle. Den slags har stødt firmaer i til grunde før, og det vil sikkert ske igen!

• #34   25. sep 2010 Hvordan i H..... kan du komme med så noget mund lort mikael tror du ikke det er det vi har forsygt men han løber jo for alt hva han lover eller siger han vil... ved ikke hvor mange menesker der hørte ham sige det finder vi selfølig en løsning på,nu hentyder jeg til mit styrt på Jeres defekte cykkel som var samlet med strips og ikke var kørt igemmen noget teknisk kontrold den historie husker i vel alle sammen ellers skal jeg da gerne fortælde den igen....
    så tale med ham det bliver den dag han siger han har dummet sig og gerne vil gøre det godt igen ved at holde de løfter han har lovet...

• #35   25. sep 2010 Dybt rystet over du kan skrive det der Mikael

• #36   25. sep 2010 Jeg har prøvet den RIGTIGE vej da cyklen gik i stykker første gang, skrev hvordan jeg har følt mig behandlet mm, og ja jeg er ikke akademiker men håndværker så siger tingene som det er.. svaret på dette var blot. du sku ha overvejet din formuleringer, ha en god sæsson.. men ja jeg ska nok møde op en dag og tale m indehaveren..

du har bare ikke fået sandheden om omkring alt dette mht mine indlæg fra kn af, el ville du ikke ku sige sådan Michael..

mvh lars

• #37   25. sep 2010 det er kun din chef der kan køre 58 tider deroppe :0), men kan da godt starte en tråd med en 58 tid men så ville jeg være lige så fuld af løgn som ham din chef holder mig til min 1.09.95 tid deroppe så er jeg kun 1,5 sek for de tider den "tidligere topkøre" kører... så jeg må være næsten topkøre så he he

• #38   25. sep 2010 Lars H På Landsholdet lå lå lå lå lå....

• #39   25. sep 2010 I øvrigt er det jo kun fint at Mikael beærer os med sine holdninger, det viser jo kun endnu mere hvor forrykt det hele er.....

• #40   26. sep 2010 Claus og lars.... Jeg forsvarer såmænd blot den virksomhed jeg er i.....

Strengen her handler om hvorvidt det er en god biks at handle i eller ej....

Og det syns jeg..... slet og ret.....

I vores liberale land med grundlovs sikrede rettigheder, forfægter i jeres synspunkter, som jeg IKKE stiller nogen spørgsmål til..... jeg påberåber mig udelukkende retten til at gøre opmærksom på at de er subjektive, ligesåvel som mine er det....... de kan og vil aldrig blive andet....

Jeg er af den opfattelse at de KUN findes en virkelighed.....og at antallet at observatører på den virkelighed, gir summen af sandheder som refereres videre omkring den opfattede virkelighed.....
    Det får mig til at tro.....at der IKKE er nogen der har patent på sandheden......det har I ikee.... og det har jeg ikke.......

Det som strengen går ,må så tolkes af dem som læser den.....og de må så, med sig selv, afgøre om jeres eller mine sandheder skal veje tungest..... jeg har fuldstændig min røv fri af underlaget, når jeg kommer med postulater om min kunnen, og mine evner, ligesom i har det når i fortæller om jeres oplevelser om virksomheden......

Jeg har absolut INGEN problemer med nogen af kritikerne som mennesker, jeg er ikke fordømmende, jeg forsøger blot at male mit billede af min virkelighed i en virksomhed hvor andre har problematikker kørende.......

Og så er resten jo op til dem der læser........ hvad der skal veje på hvilken side af vægtskålen......

Og så tror jeg snart ikke vi kan koge mere suppe på de ben.....

Ha en god søndag....... Med venlig hilsen Mikael

• #41   26. sep 2010 Som sagt tidligere, skal der to til en tango.. Det er bare svært at finde takten, når den ene part nægter at samarbejde for at finde en løsning! Derfor er vi mange der desværre ikke ser anden udvej for vores frustrationer og som en hjælp for andre - end at bruge et forum som dette. Det håber jeg at du forstår Mikael, det er jo ikke et personligt angreb på dig! Men det virker nu som om du synes vi har fået som fortjent. Derfor forstår jeg ikke, at du bliver ved med at koommentere på disse tråde, du kender jo modsvaret. Lav i stedet din egen tråd, ros ham til skyerne og se hvor mange positive svar du får, jeg er ikke i tvivl om der nok skal komme masser af negative.
    Og ikke koge mere suppe på det emne her, det kan jeg love dig jeg kan! Han har ikke gjort sig fortjent til andet, men han har mit nr og min mail adresse og han skal være mere end hjertelig velkommen til at kontakte mig og vi så sammen finder en løsning.

• #42   26. sep 2010 Claus B

Jeg har overhovedet ingen mening om, hvorvidt nogen har fået, eller ikke fået hvad de fortjener..... og jeg føler IKKE noget personligt angreb, såvel som at jeg heller ikke angriber andre......

Strengen her går på, om det er et godt sted at handle..... nogle mener nej..... jeg mener det modsatte....

Ha en god aften..... Venlig hilsen Mikael

• #43   27. sep 2010 Det bliver vi aldrig enige om, lad os enes om det i det mindste...

• #44   27. sep 2010 Claus og Kwak...

Det kan vi enes om...... og det gælder nok i alle handler, biler, MC såvel som vaskemaskiner og stereo......

Ha en god aften....

Med venlig hilsen Mikael

Kommentér på:
Er det her et godt sted at handle? KJ

Annonce