1.775 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
44 Svar
Er det her et godt sted at handle? KJ Er det her et godt sted at handle? KJ
Hej MC galleri, er en ny gut i track day verdenen, og ska ud og købe ny ged, og ville høre om dette sted er godt. KJ-Motorcykler i Herlev, da det er tæt på, og de har mange cykler til en billig penge...
0 synes godt om
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 623
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Og hvis du finder den,så husk at hente kaffen først
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
om hvorfor du ikke skal bruge kj
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=127472
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=125550
og find for guds skyld kaffen, popkorn og cola frem.
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 623
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 74 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 115
sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
okt 2006
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Læs nu bare den tråd..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=145594
sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 514
Bruger en del tid hos KJ, på at serviserer og andet godt..... og har faktisk skruet VM i sidevogn..... årene 92, 93, 94 og 98, har selv som mekaniker i RR 2 danske titler, 1 svensk, 1 nordisk og 2 europa titler..... og er endt som 20, 12, 15 og 6 i vm sidevogn......
Med venlig hilsen Mikael
maj 2009
Flere herindefra har sågar ringet fra div. baner hvor de har haft problemer med affjedring og er blevet hjulpet pr. telefon.....
Med venlig hilsen Mikael
maj 2009
Med venlig hilsen Mikael
maj 2009
maj 2009
At brokke over en knækket kæde og en eksploderet motor.....
Jeg har en enkelt gang raseret en fuldstændig ny motor....... jeg har også set både nye og brugte kæder der knækkede....... jeg har sågar set nye dæk der punkterede...... se den kan alle bare godt indse er "ingens" skyld.......
Og jeg har sgu set voksne mænd der smadrede en 500ccm 2-takts motor, til godt og vel 350.000 kr........ der bare hentede en ny i transporteren........ på det plan..... var der ingen der kom med dumsmarte kommentarer og syns det var synd for dem.....
Det var race på topplan, og som bekendt falder der spåner når der høvles.......
Med venlig hilsen Mikael
sep 2006
Og lad være med at blande proff ræs teams med ind i billedet, for det er ikke den kundegruppe 90% af dem der handler hos KJ tilhører. Han henvender sig til private alm. mennesker, og han er altså også underlagt Dansk købelov, hvad enten han vil det eller ej!
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Fik ny bremseskive bagpå og lavet service prisen var rimelig, men deres udluftning af bremsen var ikke helt spot on.
Nævnte ikke noget om det, så de havde heller ikke muligheden for at rette fejlen og det kan de ikke rigtigt klandres for, men det burde sgu have været i orden fra start af.
Meeen....
Hvis KJ's udførte arbejde er slemt, så har i garanteret aldrig været forbi Søborg MC... De er garanteret mere venlige at høre på, men i den sidste ende er det bare røven af fjerde divison.
okt 2006
Vh. Lars
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 68
Sandhederne skal frem ikke skjules for nogen... Jeg har rigtig meget skidt at fortælde om dem der inde men det vil jeg ikke begynde på for så kan jeg side her i mange timer og skrive om...
Kan kun sige at jeg taler med mange om den Biks eller hva man nu skal kalde den om det her og har ikke mødt en der ikke har haft en skidt oplevelse...
Alle der køre Track Day ved med sikkerhed hvor de ikke skal handle....
Og så syntes jeg kun det er godt du bliver ved med at blande dig michael,er godt nog ikke noget jeg ville have gjort i dit tilfælde efter som du arbejder for ham
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 23
det handler om en banedagsudbyder (k-skod) som godkender en mc til teknisk kontrol, hvor bremseslangerne er stripset til forgaffelbenene og hvor selvsamme udbyder lover bod bedring og erstatning når en mand styrter på den cykel på grund af deres fusk & klamp.
det handler om at de så efterfølgende render fra ALLE forpligtelser når pengene skal falde.
det handler om omgåelse af den danske købelov og salg af baneracere af særdeles tvivlsom oprindelse med særdeles tvivlsomme eller helt manglende papirer - igennem et datterselskab som ikke bærer navnet på selve firmaet man tror man handler med.
det handler om vennetjenester og luftkasteller og aftaler der bliver brudt og sløring af sandheden og redning af egen røv fordi man ikke magter at køre en forretning i andre retninger end sænk.
jeg tvivler seriøst på at der er mere end en lille håndfuld mennesker som ville knibe en tåre hvis amerikanerne trådte til og nukede det lortehul af en forretning tilbage til stenalderen.
gør jeres til at folk vil opdage hvilkenforretning der i virkeligheden drives - kom med forhandler anmeldelser på www.dmcn.dk
jul 2007
Det kj har lavet og helt sikkert ikke stopper med, fortjener den fokus der skal til for at det kan få en stopper.
Alt andet du skriver kan jeg kun give dig ret i.
maj 2009
Det er skide beklageligt at der er mennesker der føler sig dårligt behandlet og det hverken kan eller vil jeg gøre noget ved.... det hidrører mellem indehaver og dem der har det sådan......
Det jeg ved, er at det jeg laver og leverer, er efter højeste og fineste standart, jeg har aldrig gået på akkort med mine principper, og derfor er jeg også på barrikaden her.......
Jeg er ikke involveret i handler eller salg, og kan slet ikke genkende de klagemål jeg ser beskrevet....
Dog skal enhver huske at der altid er to til tango.......
Ha en god weekend......
maj 2009
Det er jo paradoksalt at personen hedder Klaus N.*Griner*
maj 2010
det er ikke en kritik af dig som mekaniker for kj kun butikken og dens forretningsmetoder så der må være en masse som du ikke får af vide.
okt 2006
vh lars
okt 2006
Men god ide ell hvis trådene går døde ;0), men jeg ska nok holde den her til ilden hver 3 mdr, så folk helle tiden blir på mindet om det..
vh lars
jul 2007
ja det er sjovt at manden kan side og læse om det igemmen din profil eller selv har en profil det ved jeg ikke. Men jeg er nu helder ikke IT prof så...
Men kan ikke forstå at han ikke forsvare sig og måske slår en streg over alt det her og holder det han har lovet folk fra start af...
så var dette her helder aldrig sket...
maj 2009
I min barndom blev det kaldt, "at udstille sit vasketøj offentligt".......
Det må selvfølgelig stå folk frit for, hvordan de vil formidle deres budskaber her i verden.... jeg så nu bare helst at at tingene blev afklaret der hvor det hørte hjemme...... der er for meget sandkasse i dette......
Og om hvorvidt en motor er for magert mappet, fordi den bliver hvid i udstødningen, er der vel sagtens delte meninger om..... dem jeg har været involveret i blir hvide........ og de kører da ganske udemærket.....
Jeg tror at I, i lighed med den advarsel jeg selv fik, i en streng om dæk, skal passe på i ikke opfinder problemer der ikke er der, og ser spøgelser fordi det nu er belejligt......
Jeg tror jeg har gjort mine synspunkter gældende som ham jeg nu er..... og føler ikke længere der er grund til at jeg bidrager med mere i disse diskutioner......
Ha nu en god weekend allesammen......
Med venlig hilsen Mikael
maj 2009
Den dag der er en overskrift på en streng, der hedder "Jeg kørte 58,1 på Knutstorp", tror jeg faktisk den trækker lige så mange hits som den du startede....*Ss*
Jeg syns det er på tide i sende jeres positive budskaber ud.....
maj 2010
sep 2006
At budskabet "udstilles", er jo et udtryk for frustration over at man ikke kommer nogle vegne via de mere diplomatiske kanaler. På den her måde kan man måske forhindre andre i at gå i den samme fælde, og om om ikke andet kan man jo håbe på, - i sit stille barnlige sind -, at man får en smule tilfredsstillelse med denne form for "hævn".
Det er næppe ligefrem gavnligt for forretningen at det rygtes i ens kundeskare, at man er en platugle. Den slags har stødt firmaer i til grunde før, og det vil sikkert ske igen!
jul 2007
så tale med ham det bliver den dag han siger han har dummet sig og gerne vil gøre det godt igen ved at holde de løfter han har lovet...
jul 2007
okt 2006
du har bare ikke fået sandheden om omkring alt dette mht mine indlæg fra kn af, el ville du ikke ku sige sådan Michael..
mvh lars
okt 2006
jul 2007
jul 2007
maj 2009
Strengen her handler om hvorvidt det er en god biks at handle i eller ej....
Og det syns jeg..... slet og ret.....
I vores liberale land med grundlovs sikrede rettigheder, forfægter i jeres synspunkter, som jeg IKKE stiller nogen spørgsmål til..... jeg påberåber mig udelukkende retten til at gøre opmærksom på at de er subjektive, ligesåvel som mine er det....... de kan og vil aldrig blive andet....
Jeg er af den opfattelse at de KUN findes en virkelighed.....og at antallet at observatører på den virkelighed, gir summen af sandheder som refereres videre omkring den opfattede virkelighed.....
Det får mig til at tro.....at der IKKE er nogen der har patent på sandheden......det har I ikee.... og det har jeg ikke.......
Det som strengen går ,må så tolkes af dem som læser den.....og de må så, med sig selv, afgøre om jeres eller mine sandheder skal veje tungest..... jeg har fuldstændig min røv fri af underlaget, når jeg kommer med postulater om min kunnen, og mine evner, ligesom i har det når i fortæller om jeres oplevelser om virksomheden......
Jeg har absolut INGEN problemer med nogen af kritikerne som mennesker, jeg er ikke fordømmende, jeg forsøger blot at male mit billede af min virkelighed i en virksomhed hvor andre har problematikker kørende.......
Og så er resten jo op til dem der læser........ hvad der skal veje på hvilken side af vægtskålen......
Og så tror jeg snart ikke vi kan koge mere suppe på de ben.....
Ha en god søndag....... Med venlig hilsen Mikael
jul 2007
Og ikke koge mere suppe på det emne her, det kan jeg love dig jeg kan! Han har ikke gjort sig fortjent til andet, men han har mit nr og min mail adresse og han skal være mere end hjertelig velkommen til at kontakte mig og vi så sammen finder en løsning.
maj 2009
Jeg har overhovedet ingen mening om, hvorvidt nogen har fået, eller ikke fået hvad de fortjener..... og jeg føler IKKE noget personligt angreb, såvel som at jeg heller ikke angriber andre......
Strengen her går på, om det er et godt sted at handle..... nogle mener nej..... jeg mener det modsatte....
Ha en god aften..... Venlig hilsen Mikael
jul 2007
maj 2009
Det kan vi enes om...... og det gælder nok i alle handler, biler, MC såvel som vaskemaskiner og stereo......
Ha en god aften....
Med venlig hilsen Mikael
Er det her et godt sted at handle? KJ