{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stort mc-uheld i dag på Bogø
  • #2   5. sep 2010 Holddafast! Der er vist nogle der burde købe deres lottokupon i dag. De sidder i held!

• #3   6. sep 2010 Ja det 2 som "fulgtes ad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Som det er bekræftet af vidner og meddelt her til aften er der to "mc ister" der skal lege at de kan køre mc.
    De forårsager så direkte at smadre en kvindes bækken totalt, samt at sønnen en 14 drengs ben er så ødelagt at han aldrig kommer til at dyrke sport igen.

Og nej det er ikke en Busa men en Blackbird som jeg er bygget specielt for Ejeren.

Ud over det så håber jeg at begge to de "mc ister" Er rigtige "mc ister og at begge snarest muligt tropper op på både rigshospitalet og sygehuset i Nykøbing Falster. Der burde de begge to i største skam udgive den største undskyldning mulig overfor de tilskade kommende personer hvis liv og lemmer de nu har smadret.
    Man burde også tænke sig om og straks nedtage de billeder hvorpå andres mc er figurerer.

• #5   6. sep 2010 Hvorfor nævner man ikke drengene, hvis i siger hun havde en passager med

• #6   6. sep 2010 Nu er der jo ingen reele udmeldinger om hvad der er sket. VIrker som om folk holder kortene tæt ind til kroppen.

Suma sumarum så ville jeg være pænt knotten hvis to mc'ere kører for tæt, mister kontrollen og rammer mig forfra i min bane. De har i hvert fald ikke kørt optimalt ...

• #7   6. sep 2010 Det er noget skidt. Og inden der begynder en hetz, så var det nok en idé at vente til der er flere oplysninger.

Håber alle involverede klarer den uden for mange mén.

Uheld sker, og det er noget skrammel. Håber bare aldrig, at jeg kommer til at forårsage et uheld, mens jeg begår en eller anden fejl, måtte det være i kådhed eller uopmærksomhed.

• #8   6. sep 2010 Satme dårlig stil at tage billeder af et uheld man selv slap uskadt fra men tilsyneladende er skyld i imens den anden- en kvinde som er hårdt kvæstet er blevet kørt på hospitalet.

Og så ovenikøbet med teksten til billederne "JEG var heldig".

Det var kvinden altså ikke...

• #9   6. sep 2010 Lone

Hvad er din andel/kendskab til ulykken? Det er jo et offentligt forum og vi har da lov til at diskutere og gisne om omstændighederne når der ikke er meldt tydeligere ud. Du har jo åbentbart mere info end os andre siden du hævder at det er ingens fejl.
    Nogen må jo have placeret sig forkert, kørt for tæt, haft defekt cykel etc.
    Jeg tænker sku mest på den modkørende ... satme synd for ham/hende smiley

• #10   6. sep 2010 Man kan ikke komme til at ramme hinanden hvis man holder den afstand loven dikterer. Det virker somom de har kørt ved siden af hinanden, men gætterierne må vente til der kommer flere oplysninger. Men ja - MEGET dårlig stil at prise sig heldig når man tilsyneladende er skyld i ulykken - uheld eller ej...

• #11   6. sep 2010 Personligt er jeg heller ikke så vild med overskriften om at hans cykel døde.. Det kunne næppe være mere ligegyldigt lige pt.

• #12   6. sep 2010 Marc:
    Enig..

• #13   6. sep 2010 Stakkels CYKEL .... Hvordan kan man være så kold .... Når man lige har ødelagt andres liv FOR ALTID ....

Synd det ikke var HAM SELV !

• #14   6. sep 2010 De har kørt samme retning de har ramt hinanden i samme retning så tæt de rammer hinanden og styrter. ...
    Føreren af den modsat fra kommende motorcykel blev torpederet i den modsatte kørebane.
    Kvinden og hendes søn havde ikke en chance da de blev ramt af af begge de styrtende motorcykler. Nul bremse spor.....
    Kvinden var på vej hjem med sin 14 årige søn og hun kører Altid forsigtigt.
    Kørslen er dårlig stll indlægget dårlig smag.
    Istedet burde man afvente situationen bruge tiden på en undskyldning og så kunne man spørge om det var ok at lave et indlæg om ulykken.
    Trods alt kan det lære andre om hvad der kan ske på mc og så kunne man have skrevet det sammen, derved hjælpe hinanden og bearbejde hvad der er sket. Personlig vil jeg anbefale at mc galleriet tager sådanne indlæg ned medmindre man har alle involverede parters samtykke før en offentlig gørelse. Det havde været noget andet hvis det var skrevet af en person der ikke var involveret i ulykken.
    Dette mener jeg er at vise respekt for alle parter og hinanden generelt.

• #15   6. sep 2010 Blackbird : pænt og sobert indlæg du har skrevet , og ja albumet er dårlig stil . (især overskrift, og smileyer i kommentarer) jeg sender god karma til moderen og sønnen, og håber det bedste for dem.

• #16   6. sep 2010 Uha, det er sgu sørgeligt ;-( men vil sgu ikk dømme nogen på forhånd..

• #17   6. sep 2010 Det kan ske for enhver, at man styrter, der kan være mange årsager til de kører ind i hinanden. Jeg håber ikke for deres egen samvittighed, at de styrtede mens de legede Ghostrider.

Efterfølgende ville det bare have været meget mere klædeligt at tænke på andet end sig selv, sit lædertøj og sin cykel.

Han går ikke meget op i, hvad der er sket med de 2, der blev mejet ned. Går kun op i sig selv og sin cykel. Det er i mine øjne usandsynligt smagløst.

• #18   6. sep 2010 blackbird gad du ville give ham som smadrede mit lårben sådan en opsang

• #19   6. sep 2010 Hvis det var min kone og søn han havde smadret .... vil jeg ikke nævne her Hvad der skulle ske med "HAM"

( " " .... fordi det ikke er en rigtig MAND )

• #20   6. sep 2010 Hunter : man har jo ret til at blive klogere ! vi kan håbe det var det der skete for ham her !
    mener heller ikke ikke han skal "dømmes " på andet end de vi ved 100 % nemlig det album med meget dårlig stil !
    Thomas : at prøve at bringe sig selv i fokus , midt i andres ulykke ,er i mine øjne også dårlig stil.

• #21   6. sep 2010 Så kan jeg sgu ikke holde min mund mere....

1. jeg syntes i har umådeligt travlt med at dømme en sag ud fra MEGET ringe oplysninger om hvad der egentligt skete. (medmindre i var til stede ?)

2. Enig det burde ikke være bragt herinde under de omstændigheder det blev gjort.

3. man burde koncentrerer alt sin energi på dem det gik ud over og i dette tilflæde moderen og sønnen, kan man på nogen måde hjælpe dem så er det på sin plads at gøre det ( er min mening)

4. Der er eftersigende ikke kommet et ord fra den treide part som kørte sammen med carsten ? eller ??? og som jeg forstår dette så blev carsten som skrev denne tråd påkørt bagfra af sin følgesven og derfor gik det galt ? er det ikke det samme som at det ikke var hans skyld ??? er det så ikke ham der påkørte ham der er den egentlige skyldige, eller har jeg misset noget her ??

5. ja det indlæg / galleri der nu er slettet er ikke helt så passende, nok også derfor han har valgt at fjerne det nu. og fint det er væk nu.
    Men hvis det er oprettet med en anden overskrift og tiltænkt som advarsel til alle andre om at tænke sig om, og for at minde folk om at det kan gå galt derude så fint med mig, HVIS kvinden det gik ud over samtykker.

6. ud fra hvad jeg kan læse i diverse indlæg så er det rent gætværk hvad der er sket... eller er der rent faktisk nogen af jer der skriver om det der har været indblandet eller har set det ? ud over Carsten selv ?

Der skal ikke herske tvivl om min egen mening om dette, og ALLE mine tanker og bedste ønsker går til den kvinde det "gik ud over" og hendes søn, det er SATME tragisk og dybt sørgeligt... og jeg håber dem alt det bedste fremover med at komme sig.
    Når det så er sagt er vi vist mange herinde der ikke kan se os fri for at have kørt dumt på et eller andet tidspunkt...og så må man vel spørge sig selv om man er villig til at tage disse chancer fremover eller om man skulle finde på noget andet end at køre mc. for det kan rent faktisk gå ud over uskyldige mennesker, hvis man er rigtig uheldig.

For satan jeg syntes det er synd for kvinden og hendes søn... puha håber inderligt de kommer sig uden men..

Men derfra og til at true andre med represalier er direkte dumt og høre ikke hjemme herinde syntes jeg.

mvh
    //Kenneth.

• #22   6. sep 2010 Michael(deller til salg)- og Kenneth:

Enig..

• #23   6. sep 2010 Kenneth 100% enig med dig

• #24   6. sep 2010 Enig med Kenneth

Det pudsige er dog at nogen sager/uheld må diskuteres andre må ikke. Såfremt tonen er sober så ser jeg intet i vejen med spekulationer. Der er jo tale om en fejl fra en af mc'isternes side, en defekt cykel eller et hul i vejen.
    Fordi nogen folk kender en eller flere involverede er det vel ikke et tabu at diskutere omstændighederne. Synes langt de fleste har været meget reele i deres udsagn i denne tråd.
    just my 2 cents

• #25   6. sep 2010 Er 110% enig med Kenneth!

og til dem som bare gisner og gætter på hvad der nu måtte være sket, klap kaje indtil I i virkeligheden er klar over hvordan situationen har forløbet!!!!

/Rune

• #26   6. sep 2010 "Gætter mig ikke til hvad der er sket og ser indlægget som egoistisk...
    og tonen var som ...
    fra indlægger"min cykel er død idag men jeg har det godt bortset fra ondt i benet"
    " tilbage til indlægger"Der er nogen der har held i sprøjten du må hellere købe en lotto kupon! fra indlægger" jeg køber en i morgen smiley tilbage til indlægger skete der noget med de andre?
    "ja det var en jeg fulgtes med men han har det også godt smiley "Godt man havde det rigtige tøj på :-)"
    "den vildeste oplevelse jeg har haft :-)" "jeg ved ikke med kvinden men sønnen havde vist brækket benet"

Men det betyder jo IKKE at der skal en hetz til mod nogen.

Det er manglen på omtanke der støder mig hvis man læser her kan man måske forstå at det vitterligt er meget alvorligt for nogen af de involverede.
    Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg kender de som kom tilskade ved ulykken, prøv at forestille jer det chok at se de billeder af den mc kvinden kørte på og i havde genkendt den! uden at være blevet informeret om det i forvejen.
    Nu er det blevet pillet ned og det er godt, men pointen er.... det skulle aldrig have været lagt op.
    http://www.sn.dk/Tre-motorcyklister-i-sammenstoed/Vordingborg/artikel/81293
    BOGØ: Søndag eftermiddag omkring klokken 14 forulykkede tre motorcyklister på Grønsundvej på Bogø. To er lettere skadet, mens en kvinde blev hårdt kvæstet og måtte flyves til hospitalet af en lægehelikopter.

Ulykken skete da to motorcyklister, der kørte sammen på vej fra Møn over Bogø, strejfede hinanden og mistede herredømmet over cyklerne. På samme tidspunkt kom en kvinde - også på motorcykel - kørende mod Møn, og hun ramte de to førnævnte.

To motorcykler satte i brand.

Politiet kan endnu ikke give flere oplysninger om de tilskadekomne.

• #27   10. sep 2010 Uha Rikke man må endelig ikke snakke om dette uheld ... Nogle uheld er et tabu - andre ikke.

• #28   10. sep 2010 At sige "der er ikk noget der hedder uopmærksomhed når man kører mc" er noget vås!

Uopmærksomhed er mange ting, det kan være:

Når man dobbelttjekker at blinklyset er slukket

Når man kører forbi benzin tanken og kigger på måleren mens man overvejer om man skal tanke

Når man kører gennem en given hastighedszone og kigger for meget på speedometeret

Når man kører ud på landet og møder en hest med stiv pik der hænger ned til græsset

Hvis du kan sige dig fri fra nogle af disse ting (eller lign.) Så er du en robot

• #29   10. sep 2010 -Og Mirza er en troll...

• #30   10. sep 2010 Du ved tydeligvis ikk hvad en troll er? Men pyt, who cares

• #31   10. sep 2010 Nu har jeg hverken set det omtalte billed album og har heller ikke rigtig fulgt med i det her.
    Men er der nogen af jer usansynligt kloge hoveder der har tænkt på at manden har gået rundt derhjemme og har måske har været i chok på en eller anden måde?
    Det er jo en ganske normal reaktion på den slags uheld, og det kunne måske være derfor han måske har oprettet det album.
    Det virker måske meget upassende og koldt at oprette sådan et album, men hvis man er i den tilstand, men jeg nægter at tro på at det var en bevidst handling fra mandens side.
    Så tag nu lige en slapper, sådan en flok fordømmende n*****e...

• #32   10. sep 2010 why me : ja det tror jeg da de fleste i tråden er ? måske skulle du læse den inden du komenterer ? og så er der et par stykker i tråden ,som er ophidsede , og i hvertfald den ene er personlig involveret så ham kan man vel også godt forstå !
    så din udtalelse " sådan en flok fordømmende n*****e..." den forstår jeg ikke ?

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 7
    #33   12. sep 2010 Why me: Hvordan kan du sige at manden var i chok nå han har rejst sig lige efter styrtet og vlagt at vade rundt og tage billeder? Det kan der ikke ligefrem være meget chok i.
    og N*****e, bare fordi folk bekymre sig mere omkring 2 personers liv end motorcykel, mener jeg ikke at man kan kalde folk for n*****e.
    Og nu ved jeg tilfældigvis lidt mere omkring denne sag end de fleste (dvs alt det aviserne ikke har skrevet). Og vi fik afvide at falck at de to "mc ister" havde fortalt til politiet at de lå og legede, ergo er det ikke et "øjebliks" uopmærksomhed, men en hel del uopmærksomhed, og jeg burde mene at nå man som motorcykelist kender den fare og den ansvarlighed der kommer vha at tage et kort til en maskine der kan forsage store ulykker.
    Selvfølgelig må der snakkes om denne ulykke, men hvis man ikke kender sagens kerne, så synes jeg ikke at man skal udtale sig.
    Der er rigtig mange der er blevet påvirket af det her og det er da kun med held (7-9-13) at kvinden og drengen ikke kom "mere" til ..

• #34   12. sep 2010 Line : kommer de sig uden varige men ? (moderen og søn)

• #36   12. sep 2010 Lone : hvorfor skriver du sådan en kommentar ?

• #37   12. sep 2010 du må godt nok ha en dårlig dag ! (håber da det går over )

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

#38   12. sep 2010 Eftersom føreren var min mor og drengen min bror, så jo !! Men nej, de kommer sig ikke uden varige men.

Men Lone, nej, jeg har ikke bedre ting at tage mig til, end at bekymre mig for min mor og bror ..
    Til Lone og Danni ..
    Danni, informationen kommer direkte fra min mor som jeg brugte hele søndagen på at tude over og som jeg bestemt ikke synes var sjovt at se ligge og lide.
    Lone:
    Du var måske også indblandet i ulykken siden du har SÅ meget viden omkring ulykken .. For hvis du var indblandet så var et STORT undskyld måske på sin plads, især eftersom jeg åbentbart ved mere omkring ulykken end du gør ..

• #39   12. sep 2010 Line : det gør mig ondt for din mor og bror , synd at de får varige men , håber så blot det bliver af mindre art .

• #40   12. sep 2010 Jeg håber også alt det bedste for dine kære- og deres pårørende naturligvis..

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

#41   12. sep 2010 Har jeg gjort. Men hvem har pisset på din sukkermad? Du bekymre dig måske mere om personers motorcykler end livet hos andre?
    Ved ikke om det er skyldfølelsen der trykker hos dig eller hvad det er, men hvis du ikke har noget fornuftigt at sige i denne debat, hvorfor bliver du så ved med at dukke op?

Og du siger at os fra lolland-falster ikke har noget fornuftigt at sige .. Kig ind i dig selv og spørg dig selv om det samme .. Lone ..

• #42   12. sep 2010 Lone H : kender ikke dine motiver , din relation til ulykken eller for den sags skyld dig ! Men prøv lige at læs dine kommentarer igen !
    jeg har set meget herinde , men tror faktisk at din sidste kommentar ,tager prisen , som den mest nedladende og følelseskolde !

• #43   12. sep 2010 Michael:
    Helt enig..

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

#44   12. sep 2010 Faktisk Lone, så tror jeg at det er din skyld at min mor ligger på hospitalet .. Det var trods alt en 37 årige kvinde fra kbh der var skyld i ulykken, de informationer passer meget overens med dig .. Hvilken samvittighed du har .. Dejligt at du kan være så pisse ligeglad med andre folks liv og hvilke folk du påvirker ved denne ulykke .. Du kunne have dræbt en mor og en søn og skabt skade hos en hel familie, bedre sagt større skade .. Skide godt at dine følelser er så kolde, men bare fordi mine følelser ikke er så kolde som dine, eller bare fordi jeg har nogle, er det ikke ensbetydende med at du skal nedgøre andre mennesker bare fordi du ikke føler en skid ..

Du er satme en sæk .. Nej ved du hvad, ord kan ikke beskrive hvad du er ..

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

#45   12. sep 2010 Og Lone, sjovt nok kender du også ham Carsten .. PUDSIGT !!!

• #46   12. sep 2010 Lone : gider ikke engang kommentere det du skriver , men hæfter mig ved at , du íkke bestrider det line skrev !

• #47   12. sep 2010 Line: Jeg kan fuldt ud forstå at du er ked af det med din mor og bror. Og jeg håber da også at de kommer sig.
    Men det JEG skriver om er folk der uden NOGEN somhelst (inkl. dig selv) viden om hvordan mennesker reagere på chok. Det kan godt være at han rejste sig med det samme, men det betyder jo kan at han rent fysisk ikke umiddelbart har lidt nogen skade. ´Hvordan han har det mentalt er jo en helt anden snak. Og selv om man er i chok kan man sagtens gå rundt og tage billeder, af den simple grund at mange mennesker reagere på store chok påvirkninger ved at underbevidstheden lukker af for den ubehagelige oplevelse.
    Så prøv nu lige og tænk dig bare en lille smule om, indn du udråber alle til at være følelses kolde menneske hadere...

• #48   12. sep 2010 For første gang i den tid jeg har været på mcg, sender jeg en udstemme.. slap af der er nogen der tænker med røven!

• #49   12. sep 2010 why me : tror sku stadig ikke du har læst tråden ? hvor gør LIne det som du skriver ? ", indn du udråber alle til at være følelses kolde menneske hadere.."

du har generaliseret og digtet i dit første indlæg , og svarer ikke på kommentarerne om dette , og skriver så bare et nyt fyldt med mere ævl , som du selv digter ,

• #50   12. sep 2010 Mirza:
    Og for første gang (tror jeg) er vi helt enige.

• #51   12. sep 2010 Michael: Jeg HAR læst indlægene. Og hvor digter jeg? Jeg tager på intet tidspunkt stilling til hele den her ulykke. Jeg kommentere bare at folk måske lige skulle tage den med ro, før de dømmer en mand på grund af et oprettet album.
    Og hvad vil du have jeg skal svare på din kommentar?
    At det godt kan være at de er ophidsede? Ja selvfølgelig er de det. Men manden har nu altså også selv været en del af denne ulykke og han kan lige så vel har lidt skader, måske ikke fysisk, men skader ikke desto mindre. Giver det så folk ret til at svine ham på det groveste??

• #52   12. sep 2010 Chok eller ej giver det ikke Carsten (og Lone?) ret til at løbe fra ansvaret eller være umoralske i forhold til ofrene som ente hårdt kvæstede..

• #53   12. sep 2010 Jamen jeg snakker jo heller ikke om ansvar her. Jeg siger bare at man måske lige skulle tage det roligt før man sviner manden på grund af et fotoalbum. Den kan jo som jeg siger tidligere væren en eftervirkning af en svært traumatisk oplevelse.
    Og mht til ansvaret så er det jo op til det danske politi at vurdere...

• #54   12. sep 2010 why me : fra dit indlæg 10.09 : du skriver : "Så tag nu lige en slapper, sådan en flok fordømmende n*****e..." hvem mener du ? giv lige eksempler på hvem du mener !

dit indlæg 12.09 du skriver henvendt til Line " indn du udråber alle til at være følelses kolde menneske hadere" hvor og i hvilket indlæg gør hun det ?
    det var det jeg gerne ville ha dit svar på -

• #55   12. sep 2010 Stadig mener jeg at det fotoalbum var dybt umoralsk- ikke mindst teksten dertil.

Og ansvaret lyder det til at de også løber fra da de jo først havde meddelt politiet, at de legede og nu har de pludeselig blot været uheldige og ramme hinanden.

Det kostede så lige en del af førligheden for uskyldige mennsker...

• #56   12. sep 2010 Og jeg mener faktisk kun der er en i denne tråd der er helt væk fra vinduet ! de kommentarer der er skrevet fra Lone i dag mener jeg er så følelseskolde og ikke empatetiske . har hun været deltager i uheldet , er det helt galt.

• #57   12. sep 2010 Hold da op: Så ser jeg nu at du end ikke har set det ulækre billedalbum???

• #58   12. sep 2010 Okay vi starter med Hunter. Hvor ved du fra at de har fortalt politiet at de legede? Var du der?
    Michael: Jamen læs nu lige hvad jeg skriver. Folk er der jo med det samme og dømmer manden fordi han har oprettet det fotoalbum. Ud over det så kommer det sædvanlige hylekor med Blackbird C i fronten og sviner alle til for deres kørsel uden at have NOGET som helst at bygge det på. Vi er sgu alle sammen mennesker og mennesker begår fejl. Og at se folk sidde og puste sig op til at være ufejlbarlige i trafikken er sgu da latterligt. INGEN herinde eller på de danske veje iøvrigt kan sige sig fri for at have rettet blikket væk fra vejen bare et øjeblik. Men næh nej, folk herinde er ALTID 100% opmærksomme på vejen. INGEN herinde begår fejl. Ihvertfald hvis man skal tro på de udtalelser der kommer fra folk. Og derfor synes jeg at folk opfører sig som fordømmende n*****e. Svar nok??

• #59   12. sep 2010 sikke en gang mudderkastning!!!!!!!!!
    har ikke set fotoalbummet,da det er slettet.
    efter hvad jeg kan forstå er der en der havde mere ondt af sin cykel end af de personer der var indvolveret i den frygtelige ulykke.
    hvis man laver noget lort skal man være voksen nok til at tage skraldet.
    (bare min mening)

PS. håber at de tilskadekommende kommer igennem ulykken uden alvorlige mén

• #60   12. sep 2010 Lone: Var du med da det skete?

• #61   12. sep 2010 Ironisk at Lone længere oppe skriver "Ha lidt respekt for andre." :-S

De bedste ønsker til moderen og sønnen det gik ud over.

• #62   12. sep 2010 Det er den første tråd hvor der skældes ud på normale brugere som forholdsvis fredeligt diskuterer et uheld. Hvis man ikke må gisne/diskutere eller snakke om noget, som man ikke har førstehåndskendskab til - så ved jeg sku ikke hvad man skal med et forum.
    Helt ok at der er nogen, som kender de implicerede, som enten er fuld af vrede eller forsøger ligge låg på en sag. Men det er skudt helt forbi når almindelige brugere får den ene sviner efter den anden for at føre en sober diskussion.

• #63   12. sep 2010 Der er ikke nogen almindelige brugere der bliver svinet. Dem er der bliver svinet her er de der selvudnævnte guddomligheder som er helt og aldeles ufejlbarlige. Dem der altid er de første til at komme med en sviner når de får chancen. Dem der altid er klar til at dømme folk uden nogen som helst kendskab til sagen. Dem for hvem gisninger, spekulationer og 3. hånds informationer er den skinbarlige sandhed. De bliver svinet...

• #64   12. sep 2010 Why me:
    Nu har jeg set mine egne indlæg igennem flere gange. Hvor skriver jeg, at de legede??

• #65   12. sep 2010 Skrevet: 12-09-2010 19:17:21

Stadig mener jeg at det fotoalbum var dybt umoralsk- ikke mindst teksten dertil.

Og ansvaret lyder det til at de også løber fra da de jo først havde meddelt politiet, at de legede og nu har de pludeselig blot været uheldige og ramme hinanden.

• #66   12. sep 2010 Så du skulle nok overveje at kigge bare EN gang til hvis du ikke kan finde det Hunter...

• #67   12. sep 2010 Fundet det?
    Lille hint: Kig 12 indlæg op...

• #68   12. sep 2010 Det var der jo vidner der havde hørt de havde sagt umidelbart efter til politiet.

Nå men essensen for mig i tråden her er blot at jeg absolut ikke bryder mig om billed albummet og teksten (som du jo ikke så inden det blev slettet)??

Dernæst bryder jeg mig ikke om måden Lone taler til Line vis mor og bror blev hårdt kvæstet ved ulykken..

For mig ligger sympatien hos ofrene (moderen og drengen) og hos de pårørende (line).
    Jeg kunne ha vist forståelse for Carsten og Lone vis altså ikke de efterfølgende havde vist så lidt empati og medfølelse for ofrene som tilfældet desværre er.

Dernæst synes jeg du blander uenigheder med andre brugere i forskellige tråde sammen og det er blot fjollet.

Mener jeg..

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

#69   12. sep 2010 Why me: Hunter er ikke galt på den, da vi fik afvide at de i politirapporten havde sagt at de legede. Og dette blev sagt lige efter ulykken skete.
    Hunter har sikkert set at jeg har skrevet det og så derefter skrevet det selv.

• #70   12. sep 2010 Jamen hvis det forholder sig sådan, så tager politiet jo nok hånd om den sag.
    Men hele min mission med denne diskution er jo som sagt heller ikke at bestride ulykken og ofrene har da også min dybeste medfølelse. Men jeg siger bare at folk måske lige skulle tænke over at manden altså også har været involveret i den ulykke og har formentlig også har lidt en eller anden form for skade. Og når man er i chok reagere man altså ikke altid rationelt. Man tænker jo ikke altid over hvordan tingene ser ud for andre. Den menneskelige psyke er altså en skrøbelig sag som også kan tage skade af sådan en voldsom oplevelse. Jeg er da overbevist om at han er dybt ulykkelig over situationen og kan da også se ud fra Rikke F´s tidligere indlæg at han HAR prøvet at kontakte ofrene.

• Line A
    Line A Tilmeldt:
    sep 2010

#71   12. sep 2010 Why me. Du har ret i det du siger. Men han kontaktede først rigshospitalet efter han var blevet gjort opmærksom på den manglende bekymring omkring "hans ofre" her inde.

• #72   17. sep 2010 Det er frygteligt, når der sker en ulykke, og tankerne og sympatien går naturligvis altid til de, der er hårdest fysisk medtaget.
    Det er uhyre sjældent, at den ene part i en ulykke har hele skylden for, at det bliver til en ulykke. Oftest skal der mindst to gange uopmærksohed til, før det går rigtig galt. (Jeg udtaler mig generelt, ikke konkret).
    Det er efter min mening vigtigt at diskutere en ulykke efterfølgende med henblik på evt. senere at kunne mindske risikoen for at andre bliver involveret i en tilsvarende ulykke, henholdsvis mindske skaderne. Derfor skal der, efter min mening, være plads til det i dette forum, uden at det resulterer i personlig tilsvining den ene eller den anden vej.
    ALLE der har været involveret i en alvorlig ulykke får en eller anden form for mén, fysisk eller psykisk, og husker det resten af livet.
    Hvis man ser bort fra spritkørsel og direkte vanvidskørsel, er der INGEN, der forårsager en ulykke med vilje, og ingen er mere ulykkelig, end den der har forårsaget skader på uskyldige ved et øjebliks uopmærksomhed, så drop hetzen.
    Hvis vi skal lære noget af denne ulykkelige hændelse, kunne det være interessant at få facts på bordet, herunder om der var sprit i blodet, om alle havde kørekort, og om de implicerede var iført komplet udstyr egnet til motorcykelkørsel.
    For en god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at jeg ikke var tilstede, og derfor ikke selv kan bidrage med oplysninger.
    Jeg føler med alle implicerede, og håber det bedste for dem alle.

• #73   17. sep 2010 Er Lone smidt ud ? Hold da op det der udstemme det virker sgu!

• #74   18. sep 2010 mangler bare noget mening når der forsvinder kommentarer fra tråden !

• #76   18. sep 2010 Hej,
    Nu syntes jeg i skal stoppe alt det her mudderkastning.
    I for nu her min version a historien.
    For jeg er godt nok lidt træt at høre,om hvad vi gjorde og hvad vi ikke gjorde.
    Vi var på vej fra bogø til præstø,vi kom kørende på den lige vej (hvor uheldet skete),der kommer en traktor længere hen a vejen ( i vores vognbane),og den første mc overhalede traktoren
    med det samme,mens vi andre 2 ventede på at den modkørende bil passerede,vi overhaler den traktor og accelerede op til den første mc,og jeg (nr2 mc) og sætter farten ned bagefter,den 3mc
    kører rammer mig (nr 2mc) og jeg ryger i slinger over i direkte i modsatte vognbane,og rammer mig frontalt med en anden mc,jeg oplever kun at det går galt,og en masse larm i min hjelm.
    Og der blev ikke leget..med FED UNDER STREG UNDER,det passer slet ikke det i skriver eller som avisen siger.. Det er osse lidt underligt at der blevet snakket om at vi legede ?
    fordi politiet kunne ikke finde i hovedet eller hale i noget som helst,og de vidner som var her først,var dem jeg snakkede med, ( de var tyskere,og de kunne heller ikke fortælle
    hvad der skete ! selvom jeg snakker flydene tysk !! ) .. Men det er dejligt at i kan fortælle hvad vi gjorde,når i ikke engang var der.
    Når det så er sagt..
    Så vil jeg gerne sige undskyld ... Måden jeg skrev det på,jeg har nok bare været lidt for glad a,at jeg overlevede,og jeg tager nu ikke smileys alvorligt så seriøst.men det var forkert i denne sammenhæng.. UNDSKYLD
    Men billeder vil jeg sku ikke undskylde for... Der var jo ikke noget grimt i det album,kun en masse jern og flammer og ingen personer var på de billeder..
    Og til jer andre som sagde... Hvordan kan du finde på at tage billeder !!..Det skal jeg fortælle dig,jeg har været lastbilchauffør i snart i 18 år,og hvergang jeg har været involveret
    i en skade/ eller væltet læs har jeg altid taget billeder,og det er kun fordi,at forsikringen tager os i røven,med mindre,man kan bevise sin uskyld,ellers skal du bare til lommerne,
    så derfor ligger det så dybt i mig altid at tage billeder hvergang( jeg har gjort det i 18år) så for mig er det naturligt..

Og Line..( Bliver sku lidt sur når jeg læser det du skriver om mig,fordi du er helt galt på den mhs til hospitalet)

Jeg spurgte både til din mor og bror ( som lå ved stuen ved siden af mig på nykøbing ) samme eftermiddag.
    Og jeg fik at vide at din mor lå på operrations bordet på rigshospitalet,så jeg skulle ikke ringe samme dag,men kunne ringe dagen efter..og det gjorde jeg så,kan du så fortælle dig hvad jeg skal gøre ?
    Så nu syntes jeg du (line) skal slappe af med alt dit pis..Seriøst og hold dig nu til sandheden ik!!

Men jeg kan ikke vente til jeg ser politirapporten,fordi du er ganske enkelt fuld af løgn (ellers ved du ikke hvad du snakker om ),for jeg har satme osse snakket med politiet,og de siger ihvertfald ikke det samme som du siger det er 100pct.
    Du ved kun fra avisen,det kan jeg godt høre på dig Line.

Men SÅ ved din mor osse,at jeg er lige så uskyldig som din mor ikke ..
    God bedring til dem begge,og håber de klarer den..
    Og køb forhelved noget ordentligt tøj på istedet for køre i jogginbukser og kondi sko,det fatter jeg slet ikke,hvis jeg skal være helt ærlig..

Mvh Carsten

PS. Undskylder at min post er rodet,men jeg fik en blodprob i hjernen i marts måned i år,og jeg har meget svært ved at skrive sammenhængene,men jeg har prøvet det bedste jeg kan,,så lad vær med at kommentere på min post ( måden jeg har skrevet det på,fejl osv..det har taget mig 5timer at skrive det her)
    Tak på forhånd ..

• #77   18. sep 2010 Godt skrevet Carsten omstændighederne taget i betragtning.
    Håber at alle parter kommer sig 100 % og at i kan mødes og få talt tingene i gennem.

Af din forklaring om uheldet, fremgår det jo tydeligt at du er uden skyld. Virkelig ærgerligt for den modkørende mc at du pludselig og uden chance bliver genstand for hendes ulykke, forårsaget af den påkørsel du bliver udsat for.

Tror ikke at mange ville kunne redde den, hvis de blev indsat i nøjagtigt samme omstændigheder og hændelser som du.

God bedring til alle implicerede.

Mvh
    Thomas E

Ps: forhastede konklussioner er farlige....

• #78   27. sep 2010 Carsten - hørt!

Kommentér på:
Stort mc-uheld i dag på Bogø

Annonce