Overvejer anden mc - mindre??? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg overvejer kraftigt at købe en anden cykel, da jeg har forelsket mig i den gode V4-lyd...
Men jeg er enormt glad for min godt nok ældre ZX10 som ellers er rigtigt velkørende, og er lidt nervøs over at skulle gå NED i ccm, og miste de dejlige 40 heste...
Nogen af jer som har prøvet det samme, og er blevet lidt skuffet over at gå ned???
Jeg kunne godt tænke mig en VFR 750, og det skal være en RC36-1, da den nogenlunde ligger i samme prisklasse som ZX'eren. Er det lige så nemt at skaffe dele til sådan en Honda som Kawa'en - og hvordan ligger prisniveuet ellers på dele???
Hvordan er det nemmest at gøre for tiden, nu da der er finanskrise. Salg og køb, bytte???
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 532
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 493
Køb en Aprilia RSV4. Så får du 43 Hk mere at gøre godt med. Til gengæld vejer RSV4 også mindre
Mvh,
Allan
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
Slet ikke noget problem. Rigtig fin cykel med mange gode kvalifikationer og anvendelsmuligheder. Har siden haft 6 VFR-750.
Så bare kom igang med handlen.
Købe stumper til en Honda.....?????
Har du drukket af natpotten ??
De går sgu da aldrig i stykker !!!
;O)
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 532
Mit råd er tag ud og prøv en... det er det hele værd da det en langt mere touring præget sporty cykel end f.eks GSX-F modellerne og så passer alting bare sammen på sådan en honda. Ingen slinger i valsen nogen steder. Alt er montret med omtanke på kørere og ikke på udseendet som det kan være på en zx10'er :).
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.056
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 343
Jeg har en kammerat der triller omkring på en zzr100. Jeg kører selv en Honda VFR rc36-1 fra 91 - hans zzr er også fra 91.
Jeg vil sige det er 2 vidt forskillige maskiner, jeg har prøvet hans et par gange, den kører imponerende godt - men sidde stillingen nyder jeg til gengæld hver gang jeg kommer tilbage til min vfr.
Når vi ligger og kører sving og leger omkring, har jeg heller ikke problemer med at følge med - det er klart, på en lang lige strækning hvor man kan åbne helt op (naturligvis i egen privatejet indkørsel) kan jeg godt se han trækker fra.
Kan se det lader til du er fra Sjælland - men sku du nogensinde komme forbi Silkeborg, er du mere end velkommen i en fællestur hvor vi kan bytte cykel og prøve forskel
Mvh David
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
Overvejer anden mc - mindre???