Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shell v power.
  • #1   21. aug 2010 Hvorfor kan den ikke det? Hvad gør den?

• #2   21. aug 2010 Hehe. Forklar lige dit problem, for tvivler gevaldigt.

• #3   21. aug 2010 Ja min Vmax er heller ikke så vild med det hvis jeg skal være ærlig

Mvh Klaus Munkholm

• #4   21. aug 2010 Den begynte at kører på 3 cylendre, sodede til og lød som en Trident.
    Vi satte nye tændrør i og det hjalp ikke. Skiftede bensin og puttede rensevæske i til indsprøjtningen. Efter ca 15 km, kørte den igen.?????
    Det eneste jeg har gjort anderledes, var at fylde v power på.

• #5   21. aug 2010 Det lyder utroligt. Som regel er der flere, der ikke kan køre på andet end Shell V-Power. Også selv om at fabrikanten siger noget andet!

• #6   21. aug 2010 Min kører en del bedre på V-power end på andet

• #7   21. aug 2010 Vil næsten vove og påstå der er noget andet galt med de maskiner der ikke kan køre på oktan 99.

• #8   21. aug 2010 Jørgen..
    Giver V-Power effekt da?

• #10   21. aug 2010 har ikke erfaringer med mc´en endnu men min gamle rolla kørte bedre på vpower. ca 50-70km længer på en tank. og den blev lidt kvikkere... gsxr´en kommer ikk til at køre på andet

• #11   21. aug 2010 Har linket til shells oplysninger og V-Power til MC..
    (link fjernet)

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #12   21. aug 2010 Ydelsen på en motor har ikke noget med oktan-tallet at gøre som sådan

• #13   21. aug 2010 FDM har for noget tid siden lavet en undersøgelse (baseret på biler) af V power. Den viste overraskende nok at der IKKE kunne ses nogen forskel hverken i effekt eller i "rensning" af motoren, i forhold til brugt af normal oktan.

• #14   21. aug 2010 Min skyder og prutter meget mere på V-power end alm. blyfri-95 - Men det elsker jeg og der kommer en stikflamme ud af røven smiley HAHA ! Derfor tanker jeg V-power.. Latterlig begrundelse - Ydelse kan jeg ikke mærke forskel...

• #15   21. aug 2010 Hvor har du tanket v power ?

• #18   21. aug 2010 Hvis nu man overvejer at prøve, skal man så nøjes med at fylde 5-8 liter på eller er det ligemeget? Min gamle bil en passat 1.8T gik klart bedre og havde bedre speederacc end på alm 95.

• #19   21. aug 2010 Tak for god respons.
    Nu er der også den mulighed. At tanken lige har fået fyldt deres tank op og der er komme nogle urenheder med i min tank. Vi har jo 2 stk Honda. og den anden har der ikke været problemer med. Her sidste gang, blev de ikke fyldt samentidig. Jeg har lige været nede og starte den op. Der spandt den som den skulle. Så jeg er ikke i tvivl. Det er/var det bensin , der var problemet. uanset hvad der er sket. men hvad skidt, så fik den lige nye tænrør og coliere. Det skader aldrig. Vi ses ude til MC FESTIVAL.

• #20   21. aug 2010 Er der nogen der har links til uafhængige tests? Kunne godt tænke mig at læse lidt om den rensende effekt på ældre motorer hvis det ellers er noget af betydning.
    Har kun kørt med det et par gange, og kan sgu ikke rigtig finde ud af om der er en effekt eller om det i mit hoved. Min motorcykel kører jo fremragende i forvejen ;-D

• #21   21. aug 2010 5. gear har testet det med de benziner osv i et af deres programmer. En almindelig bil opnår intet med sådan noget vpower osv. En højtydende turbo bil opnår derimod en del flere Hk og moment.

• #22   21. aug 2010 hmmm.. Mange af vores maskiner er jo højtydende. Min er dog uden turbo. Men er der ikke nogen der har links til uafhængige tests? Har prøvet at google uden held...

• #23   21. aug 2010 Hej pow V
    tror at hvis du prøvede at tanke v-power igen evt. på en anden tankstation, at så ville der ikke være nogen problemer.
    Skal så lige siges at det er lang tid siden jeg har tanket v-power men nu får jeg helt lyst til at prøve det igen og se hvad hornetten siger til det:-)

• #24   21. aug 2010 Kristoffer H: Der er ikke vand i benzin. Højst 10ppm og det kan ikke mærkes.
    Og ja jeg ved det, for jeg kvalitetskontrollere al benzin Øst for storebælt

• #26   21. aug 2010 Ja jeg har sgu lige haft min på værksted og fået renset benzin-systemet, da den gik ud for mig og nægtede at starte igen på alle 4 cylinder.

Grund :

Dårlig v-power fra Shell (det eneste jeg har brugt).
    Værkstedet mener der er diesel eller vand i lortet, i hvert fald kører den perfekt efter de har tappet det gamle benzin af.

• #27   21. aug 2010 Der er stadigikke vand i benzin. Men jeg kan da ikke udelukke at der er hældt forkert produkt på tanken hvorfra der er handlet. Det er jo set før

• #28   21. aug 2010 Og det er så v-power fra Shell i Ebeltoft, men har desværre ingen beviser da mit værksted ikke har gemt benzinen.
    De sagde det var 3. gang de havde tappet dårlig v-power af en mc indenfor 3 måneder.

Men jeg vil jo gerne køre på skidtet da min mc selv kan forskyde tænding og dermed hæve effekten jo højere oktan den får smiley

• #29   21. aug 2010 Nik N
    i 5. gear testede ikke bilen på vejen kun på felt... jeg fik som sagt 50-70km længere på en tank med v-power og syntes den trak på en nanden måde.

• #30   21. aug 2010 Begge mine cykler har kørt længere på en tankfuld - ekstra effekt (et par heste) har jeg ikke kunnet bemærke. Desuden pruttede Bimmeren en del mindre på V-power.

Snakkede med en tankvognsmand i sidste uge. Han kunne kun tale for Shells benzin, men grundet nye 5% sprit/etanol eller hvad han nu sagde de skulle tilsætte benzinen - så var alle et par oktan højere end normalt. Deres 95 lå over 97 og deres 99 var lige over 100 ...

Jeg tanker altid V-power. Om jeg betaler 95 kroner eller 91 kroner er sku ligemeget.

• #31   21. aug 2010 ved godt det ikke er helt det samme, har kørt på v power den sidste måned og synes ikke min scooter har haft det samme optræk

kørte den så næsten tør og var lige oppe at tanke til aften ved statoil, og synes allerede der var noget forskel på den

• #32   21. aug 2010 lars når ens scooter er std kan jeg tydelig mærke hvordan den trækker, har målt det på min egen vej hvor hurtig den kunne komme til den anden ende og der var faktisk lidt forskel

• #33   21. aug 2010 lars kan se i din profil du er knallertmekaniker kan du svare mig hvorfor service på en peugeot scooter er så dyrere end andre?

• #34   21. aug 2010 ja da jeg havde service på min gamle, kostede det 1650 kr, de 1200 var arbejdsløn de brugte 2,5 time på den

Kommentér på:
Shell v power.

Annonce