781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fast trackdaymakker fra Vejleegnen? Fast trackdaymakker fra Vejleegnen?

Hej V Rossi

Godt at høre benet har det bedre!
Jeg søger en makker til lidt trackdaykørsel.

Jeg har kassevogn og evt. også et sted hvor din kværn kan stå (hvis du ikke er alt for sart og hjælper med at gøre det lækkert)

Skal bruge dig til flg. (ikke nødvendigvis noget sexuelt i det)

Betale diesel
Snakke med
Hjem transport af bil og grej (hvis unævnelige ting sker)
Evt. en ugentlig skruedag
PRIMÆRT at planlægge 2011 og resten af 2010 så jeg kan lægge pres på konen - ´"jamen skat det er muligt tante Oda fylder 80, men BrianSIgne skal ha et lift til AndersTorp"

Mvh Peter fra Vejle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fast trackdaymakker fra Vejleegnen?
  • #1   10. aug 2010 ha ha super cool.. syndt du bor helt i vejle smiley

• #2   11. aug 2010 Ha ha, ja det er godt at Rossi ikke kan forstå dansk, for med det tilbud tror jeg ikke han ville tøve med at vinke farvel til MotoGP!

• #3   12. aug 2010 Peter... Det er jo lige noget for mig...
    Dog er jeg kun 1/4 jyde så ved ikke om det går an og hvad siger k(æ/a)rsten til at du tager på mandetur... Han bliver vel ikke misundelig? smiley

Skriv hvis det er...

P.S. Ham Rossi vil jeg gerne møde...

• #4   12. aug 2010 Karsten og jeg har et åbent forhold .... så Søren du er altid velkommen.
    Det eneste jeg husker fra min gymnasietid, var religion, hvor vi havde om Grønlandske ritualer..... noget der hed lampeslukningsleg...... det tog jeg til mig...... man slukker lyset og famler sig frem til den nærmeste seksualpartner i den lokale forsamlingsiglo... Vil du være med? Det funger oxo i kassen på en transporter.

Alvor til side vi kunne sikkert godt finde ud af at jeg kører forbi dig hvis turen går til det svenske eller du forbi mig hvis den går den anden vej.

• #5   12. aug 2010 Wow tror ikke resten af denne samtale er for de sarte sjæle på MCG så rykker den i privaten smiley

Kommentér på:
Fast trackdaymakker fra Vejleegnen?

Annonce