763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mangler input til næste mc... Mangler input til næste mc...

Hej med jer smiley

Jeg skal af med SV´en her næste weekend, og mangler lidt inputs at kigge efter.

Sv´en er sjov, og ABS´en er fantastisk, men jeg tror det vil blive surt at køre de lidt længere ture på til sommer (Norge / Sverige tur i horisonten), desuden er mange købere idag desværre km forskrækkede, og med importørens pris nedsættelser hele tiden, så "tør" jeg ikke beholde den til efter den har rundet 10k km, så kan jeg vel knapt bytte den for en pakke åbnet lurpak... Så suzuki skal det ikke være igen.

Og ja - gensalgs værdi har "desværre" noget at sige i mit budget.

Så en god all arounder, med ABS, samt mulighed for "knæet i"-kørsel smiley

Har selv kigget på den nye FZ8, men den er desværre over budgettet, som er omkring de 70-90k

Så - inputs søges smiley

Mvh
Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler input til næste mc...
  • #1   13. jun 2010 lige lidt OT

men er der nogle der er forskrækkede over noget der har kørt 10000 KM ??

kunne forstå hvis der stod 70-80K ?

• #2   13. jun 2010 Der er desværre rigtig mange som ikke vil købe en maskine så snart den har kørt lidt km.. Men lad nu det ligge, eller opret en tråd dedikeret til det emne smiley

• #4   13. jun 2010 prøv evt at kigge på en som min.. måske lidt nyere årgang, kan kun sige den er en god stærk maskine der er god at køre langt på.... og så holder den da prisen

• #5   13. jun 2010 CBR 600 F4, lyder som den perfekte MC til dit behov

• #6   13. jun 2010 hornet 600 den nye model nesat til 100000

• #7   13. jun 2010 nu ved jeg ik hvad du har givet for din svér men du taber lynsnart en del penge på den selv med få km.(med mindre du er heldig) og handler du en anden hos forhandler og skal sælge den igen senere taber du også der.. så vile det rent økonomisk ik være bedst at beholde den, eller er den så dårlig på længere ture? bare nysgerrig, for din svér ser da fin ud osv. har godt set hvad dit budget er, men smider lige det her link alligevel.

(link fjernet)

• #8   13. jun 2010 Altså - et tab, er jeg jo klar på at accepterer, sådan alder + km mæssigt, men havde godt nok troet de var færdige med at sænke priserne, og der her lugter jo bare af, at de kan finde på at gøre det igen.. Men med lysten til at prøve en masse forskellige motorcykler, så er det jo kun evnerne (og budgettet) som sætter grænserne.

Men jo.. Har også overvejet muligheden blot at beholde den, og så bare blive ved med at smide en masse lækre dele på.. Den er rigtig fin at køre på, men syntes den bliver lidt "hård" for kroppen ved 250 km + om dagen.. Men det kan jo være et spørgsmål om tilvending.

Ja.. Fz´eren er også fin.. - Men tror den ryger mere ned, nu de stopper med 6´eren, og 8´eren kommer ud. Så den ender nok ligesom SV´eren, med at blive dumpet i pris et par gange endnu..

Hornet - slet ikke dumt - lækker mc, skal faktisk op og se på en om en uges tid smiley

Z750´eren har jeg også kigget på - men ud fra læste indtryk, så lyder den tung..

Jeg må nok indrømme jeg også ville foretrække en kåbe.. Men med min tendens til et at teste om "gassen nu har sat sig", er en uden kåbe måske en god ide smiley

• #9   13. jun 2010 Et andet sæde (evt. bagster gel) og et højere styr på SV'en er da klart det billigste du kan gøre.

Men hvis du gerne vil have en anden MC så skal du da skifte den ud.

Og så ville jeg da godt lige benytte lejligheden til at sige at folk der er bange for en MC der har kørt over 60-70000 er nogle tosser.

• #10   13. jun 2010 Mht. km forskrækkelse - så kunne jeg ikke være mere enig Peter.
    Så længe mc´en får ny olie og ellers får den behandling som bogen foreskriver - så er det jo længe fint smiley

• #13   13. jun 2010 Forstår ikke at du ikke kan køre 250 km om dagen på en SV. Jeg har da to år i træk kørt til Østrig på min ZX9R og har ligget på noget længere dagsetaper. For mig at se vil det altid være dyrt at skifte. Dit værditab ved at beholde må være mindre alt andet lige.

Kommentér på:
Mangler input til næste mc...

Annonce