{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Stumper til mc {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har så småt gået i lang tid, og overvejet at starte en meget lille biks op med stumper her i Østjylland, jeg har faktisk lige købt en mc til stumper, men det der ville være interesant for mig at vide er, hvilke mc'er mangler i stumper til ? Og er der nogle stumper i mangler mere end andre ?
Jeg forventer at holde det helt privat i starten, men håber på sigt at få et ok ry, og rigtigt fornuftige priser, smid da gerne et par input

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stumper til mc
  • #1   8. aug 2014 De mest populære motorcykler, når du ved hvilke det er, kan du gå ind og læse om dem. Folk plejer at være gode til at skrive hvilke dele der er svagheder på dem smiley

• #2   8. aug 2014 Nick, det er jeg med på, men mit bud er at racere er det mest populære, og spørgsmålet er så, snakker vi Honda Kawa Suzuki eller Yamaha, har læst en del men kan ikke læse mig frem til hvilke der er de mest populære, pt satser jeg på Honda

• #3   8. aug 2014 Racer cykler, og gene det "udvendige" samt hele motore! Har aldrig kunne finde skjolde, motor osv brugt hvis man fx styrter ogmangler en masse billige dele

• #4   8. aug 2014 Hvad er din plan egentlig ?? det lyder lidt som om du vil købe nogle udtjente mcér og prøve at lave penge på stumperne.. Ideen er der ikke noget galt med, men i praksis ender du med en stak mcér fyldt med ubrugelige stumper og alligevel så rippede at de aldrig kommer på gaden, og du har stadig ikke fået købsprisen hjem smiley
    Der er en super god grund til at der ikke er ret mange mc ophug smiley

Hvis det er fordi du har nogle kontakter som gør at du kan få nye stumper billigt til landet, så skal du kun være opmærksom på "skat" og de regler der er omkring nethandel generelt.

Mvh Brian

• #5   8. aug 2014 Lad mig sige at jeg ikke syntes det er rimeligt at en luftfilterkasse til en årg. 79 skal koste 1000 kr, og nej jeg vil købe cykler uden afgift som er i fornuftig stand, og ja jeg vil da gerne tjene en skilling på det.

• #6   8. aug 2014 # Simon G hvilken mc mangler du stumper til ?

• #7   8. aug 2014 Det er simpelthen sort snak Dean smiley
    Prøv lige at lave et regnestykke der ender i + ( du vælger selv hvilken mc du laver det over)
    De stumper som det lykkedes at sælge skal sælges så dyrt som muligt, udelukkende for at begrænse tabet.

• #8   8. aug 2014 Honda skal du IKKE købe"....... smiley

De har det med IKKE at gå i stykker smiley

• #9   8. aug 2014 Brian, det har jeg gjort, og jeg ved hvad jeg giver uden afgift, og hvad de sælges for i stumper

• #10   8. aug 2014 Du starter så med at tilbyde en mc til det dobbelte at hvad de er udbudt til på mobile.de..... Hvor blev hensigten om "billige' stumper af ?

• #11   8. aug 2014 Manglede en del til sv650 fra 99, men pt mangler jeg skjoldetil en gsxr k7 750
    Helstblå/hvid

• #12   8. aug 2014 Tror såmen ideen er god nok hvis du har lidt kontakter til billige Mc'er evt lettere skadet!
    Racer cykler som kan donere stumper til de lidt billigere naked cykle, sv, fz6, Gsr osv der er ihvertfald et marked for det der. Det bliver solgt som varmt brød på eBay !
    Jeg ville satse på Yamaha ,suzuki og kawasaki cykler til at starte med.

• #13   8. aug 2014 Allan, tjae hvis du hentyder til Hondaen, så har jeg jo også givet en pris, og skal selv tjene lidt på det, men kan da sige at et cockpit til 1000 og CDI box til samme pris er ca halv pris af hvad det koster brugt andre steder.

• #14   8. aug 2014 Mr.
    Tak, for dit input, jeg arbejder på flere kontakter men ja planen er lettere skadet mc'er fra forsikringsselskaber som en del af udvalget og som sagt tyske fornuftige velholdte cykler

Kommentér på:
Stumper til mc

Annonce