{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.166 visninger | Oprettet:

Gamle MC stumper til knallert ? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Vores store knægt (15) som ellers har været sygt svært at hive væk fra computeren er pludselig kommet på at han vil have en Puch Maxi og så bygge den totalt om ala bobber !

Jeg var ved at falde ned af stolen...

Men da jeg kom mig over chokket var det jo en kanon ide han havde fået. Så jeg begyndte at søge lidt, og der findes jo virkelig nogle flotte knallerter derude.

Den her er en af dem vi har snakket rigtig meget om bla.a :

Det er jo ikke til at tro det er en maxi smiley

Så tænkte på om ikke der var nogen derude der lå inde med en masse gammelt MC skrammel som alligevel skal ud, eller vil sælge det billigt.

Til sådan et projekt skal der jo bruges anden forgaffel, tank, saddel, skærme og ikke mindst nogle ordentlige størrelse fælge og dæk smiley

Håber nogen kan hjælpe, meget gerne i det nordjyske smiley

Mvh
Ruben

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle MC stumper til knallert ?
  • #1   3. maj 2013 Det kan godt læses lidt som om du har oprettet en "købes" annonce i forum smiley

Men går ud fra det du ville spørge om da du startede på at skrive, var hvilke gamle modeller du skal søge efter på onlinemarkederne for at finde noget du kan bruge smiley

Hvis jeg var dig ville jeg søge på dba, motorcykler før 1985 til under 7000
    Også under reservedele.
    Bare sådan hente lidt inspiration, og så sove på det. Så kan det være dig og knægtens underbevidsthed sætter ideerne sammen til en drømmeknallert når i sover smiley

• #2   3. maj 2013 Du har helt ret smiley

Jeg har været køb og salg sektionen igennem men ud fra hvad jeg kan se der bortgives og sælges meget billigt er jeg bange for at den slags vi søger bare bliver smidt ud smiley

Skal der brede fælge på sådan en nallert er det jo nok med nogen fra en meget lille mz, eller noget andet ? Og det er der nemlig ikke det store salg i smiley

Men ja inspiration og forslag modtages også rigtig gerne smiley

Vi har snakket om at lave længere og sænket bagsvinger på den (hard-tail) og så få kortet saddelstangen lidt ned så han kan sidde behageligt når han "cruiser" smiley

Noget andet handlebar skal vi også have fundet frem til, ligesom lygter både for og bag skal være noget helt fedt smiley

Da hans pengepung ikke er så tyk er chrome et no-no så det bliver noget med matsort maling og exhaustwrap fra biltema agtigt noget smiley

• #3   3. maj 2013 Prøv at søge lidt ebay.de - "simson s50" eller "Simson S51" - der kan du sikkert finde nogle ok billige 16" egerfælge, chrom skærme, lygter etc.

• #5   3. maj 2013 Claus M det kunne den nemlig, den er nu også ok fed smiley Men tror stadig han vil have længere bagsvinger på den smiley

Kommentér på:
Gamle MC stumper til knallert ?

Annonce