363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Knop på betjeningsgreb mangler Knop på betjeningsgreb mangler

Hej
Jeg mangler de plastikknopper der sidder på stilken der betjener blinklys (venstre styrkontakt) og lys (højre styrkontakt). Altså det er kun en flad stang der stikker ud og som man kan skubbe til.
Er der nogen der ved om og evt. hvor man kan købe sådanne dimser, eller skal man til at fifle lidt selv? Og er der måske nogen der har haft samme problem og som har fundet en god løsning?
På forhånd tak for input..
Med venlig hilsen Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knop på betjeningsgreb mangler
  • #1   12. mar 2013 At nævne hvilken mc du snakker om var måske en god ide smiley

• #3   12. mar 2013 Det drejer sig om en Honda CB 250 N årg 1981, og jeg kan selvfølgelig skaffe nye eller brugte styrkontakter, men når de gamle nu stadig virker fint vil jeg se om de kan fikses smiley Men tak for Jeres kommantarer smiley

• #4   12. mar 2013 De fleste motorcykel fabrikanter (næsten alle tro jeg) køber deres styrkontakter hos en underleverandør, bl.a. bruger Ducati og Honda styrkantakter fra samme underleverandør, det betyder at du sandsynligvis kan bruger stumper fra et bredt udvalg af modeller.
    Min lokale MC værksted har en kasse hvor alt elektrisk der udskiftets ryger i, den har jeg flere gange fundet lige netop den del jeg manglede (og prisen er normale 10-30 kr.- til kaffekassen), måske din lokale biks har en lignede kasse ?

Kommentér på:
Knop på betjeningsgreb mangler

Annonce