{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Passe på med Afgift på harley - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej derude :o)

Jeg er ved at kigge på en HD Sportster - Men man skal jo passe på med alle de extra afgifter man kan løbe ind i - ved ombyggede HD ...

Denne er dog af nyere årgang - Mon der er noget afgift "skjult" i den ?

http://www.dba.dk/harley-davidson-1200-ccm/id-66249903/billeder/1/

aluhjul7+17bag med 200dæk
alu bagsvinger
upsidedowngaffel
stretchtank

Jeg ved slet ik hvordan sådan en cykel står std - Så vil meget gerne have jeres bud smiley

PFT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passe på med Afgift på harley - Hjælp
  • #1   12. jun 2010 OT: Fuck den er nice:D

Søg på google der står garanteret specs

• #2   12. jun 2010 Kigger man på fælge og svingarm - skulle det gerne være dele med en TUV på. (hvis han da har papir endnu og har gemt dem) Da det er kendte mærker og ikke brugte Japaner dele.

Så har han dem - så skulle du kunne syne den - men om der er betalt mer afgift efter det er blevet lavet - det tro jeg ikke.
    Der er mange som snyder der og det kan give en problmer. Med mindre man selv bare betaler for det.
    forgafflen og kaliber er jeg lidt udsikker på - tro de kaliber er fra en japaner og jeg ved ikke med forgafflen. Tro det også.

• #3   12. jun 2010
    er sikker på at skat gerne vil have del i den flotte mc.-... hvis han altså ikke har betalt mer afgift af den....

mener jeg...

det er lavet flere ændringer på den mc.... men nices det er den...

ps hvorfor skal det være så pisse dyrt her i danmark...

• #4   12. jun 2010 Find ud af hvornår der er betalt afgift af den. Hvis det er indenfor de sidste par år, så har Skat billeder af den. Så kan du se hvordan den så ud da den blev afgiftet

• #5   12. jun 2010 Det er supernice og du kan roligt regne med at SKAT vurdere at den har mistet sin afgiftmæssige identitet (med mindre det det naturligvis kan dokumenteres at den er fremstillet som den fremstår, og der er betalt afgift). Så worst case ny afgift og en tilsvarende bøde hvis du bliver knaldet før SKAT har sagt OK (og flået dig)

Kommentér på:
Passe på med Afgift på harley - Hjælp

Annonce