{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørekort til bil / mc
  • #1   10. jun 2010 http://www.skivetrafikskole.dk/

• #2   10. jun 2010 Hvis du ringer rundt til de forskellige køreskoler i området, vil du opdage at der ikke er det store udsving på priserne...

• #3   10. jun 2010
    Børge Nielsen

Guldagervej 6, Gatten
    9670 Løgstør
    Tlf.: 98 68 30 26 98 68 30 26
    han er rigtig bilig men man skal alt selv læse osv
    han ejer selv en bane så man kan køre så længe man vil også i sin egen bil / mc så det ikke koste ved godt det er lidt langt fra viborg men hvis man tar en hel dag er det jo ikke så slemt

• #7   10. jun 2010 Laveste dumpeprocent er bornholm med 24% smiley der sidder kørelæreren endda bagpå motorcyklen, eller også er det til køreprøven hvor den motorsagkyndige sidder bag på.

• #9   10. jun 2010 JD har helt ret:-)

Derudover er det en rigtig god ide, at junior tager begge kort på en gang. Det giver alt andet lige dobbelt så mange undervisningstimer i trafikken:-)

• #10   10. jun 2010 Ligesom knud siger - så er det en rigtig god ting at tage kortene på samme tid. Det gjorde jeg, og har været rigtig glad for det.
    især med teorien, hvor man var inde i stoffet, og derfor slet ikke behøvede at bekymre sig om nr. 2 teoriprøve..
    Og så er det rart at få de flere timer i trafikken inden man skal op til køreprøverne.

• #13   10. jun 2010 vælg et sted hvor du kan ta flere lektioner samme aften, det forkorter din " læretid" og gør det nemmere at huske til prøverne..

blot et god råd..

som andre skriver : det billigste sted behøver ikke være ham med billiste lektionspris.

• #14   10. jun 2010 Philip p - Jeg begyndte da på mit motorcykelkort, da jeg var halvt inde i bilkørekortet..

• #16   11. jun 2010 jeg er super glad for min kørelære (Britt Shur. 4300 holbæk SJ.) fordi hun har almendelig undervisning. man tager 2 prøver værd gang man er der og imellem dem kan man spørge ind til ens fejl og sådanne. det hjælper jo ikke med en lav dumpnings procent hvis ens unger bare er "dum" til at køre eller det teoretiske... så tag ungen under armen og besøg de lokale køreskoler. kan godt være den ene er 1000kr dyre men hvis man har en god kemi med læren så det nemmer at indlære ting...
    har nu tage B-Kortet 2 gange hos min kørelære og venter pt på hun starter nyt MC hold op så jeg også kan få min cykel ud og køre.

Kommentér på:
kørekort til bil / mc

Annonce