{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er sgu i tvivl ...
  • #1   9. apr 2006 Jeg snakkede med en der havde en.
    Han plejede at tilsætte bly, men det var egentlig ikke nødvendigt, sagde han...

• #2   9. apr 2006 Kommer det ikke an på ventilsæderne om den skal have bly eller ikke.
    Jeg mener at have hørt at hvis gamle motorer skal køre på blifri beno, skal ventilsæderne skiftes ud med nogen der er lavet til blyfri.
    Skal lige siges at jeg aner ikke hvor gamle motorer skal være før det skal tilsættes bly, eller andre andre ventilsæder.

• #3   9. apr 2006 min gamle cd 750 fra 78 skulle ha med bly,
    jeg kørte med blyerstaning middel

• #4   9. apr 2006 Er det så ikke bedre og køre med bly - for en sikkerheds skyld ???

• #5   9. apr 2006 Min gamle honda 400, skal sq ikke have bly erstatning..! og den er fra 1976. I starten fyldte jeg blyerstatning i benz'en, men fik af vide at det ikke var nødvendigt så jeg stoppede.. og det er da gået fint lige siden! Så Rasmus N: jeg er sikker på at din gamle Honda CB750 fra '78 sagtens kunne have kørt uden!

• #6   9. apr 2006 Hej MIchael ...

... tak for info. Jeg snakkede med den tidligere ejer der har haft den de sidste 5 år - han har aldrig brugt blytilsætning og har kørt på oktan 95 ... jeg ville dog bare være sikker.

• #7   9. apr 2006 Jeg har også en ældre cykel, og jeg kører ALDRIG uden bly eller bly erstatning. Det skulle være med til at smøre ventilerne.

/Poul

• #8   9. apr 2006 På alle Honda fra midten af 70'erne er bly ikke nødvendigt, og Poul, din GS1000 burde også kunne køre uden bly. Men hør på en Suzuki-værksted.

/
    Jesper

• #9   10. apr 2006 Hej Jesper ...

... tak for info ...

Hvis jeg begynder at bruge bly så vil det vel kun gavne motoren også selvom at den ikke behøver det - har jeg ret?

Kommentér på:
Jeg er sgu i tvivl ...

Annonce