{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.214 visninger | Oprettet:

Jeg er sgu lidt muggen! {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom ned på P-Pladsen efter arbejde i dag og satte mig på min ged, sad det venstre spejl noget skævt - skidt, jeg skubber af og til selv til det.

Men da jeg så skulle starte, manglede den yderste trediedel af mit koblingsgreb - på et tidspunkt i løbet af dagen har en eller anden væltet min ged og rejst den igen.....øvbøv.

Det erikke så meget, det at man får den væltet, den slags uheld sker, men man kunne da lige sige et eller andet - alle i bygningen ved hvem geden tilhører.

Der skete ikke andet, end at det skide greb knækkede men alligevel......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er sgu lidt muggen!
  • #1   20. okt 2009 Har et ekstra greb jeg kan sende dig Knud pro bono

• #2   20. okt 2009 Det er den danske model.....

• #3   20. okt 2009 Pænt af dig Bjørn, det vil jeg da tage imod med taknemmelighed.

Du har vist stadig min adresse:-) Send mig lige en PB med omkostninger, jeg har dine bankdetaljer endnu:-)

• #4   20. okt 2009 Har også skrevet en label allerede , mangler lige at sende men det bliver først i morgen ;-(

• #5   20. okt 2009 Og jeg skal ikke have noget - en pilletriller ved hvad pro bono betyder

• #6   20. okt 2009 sikkert en af de unge.. spøg til side, respektløst!

• #7   20. okt 2009 Hvad skal jeg sige Bjørn??

OK, vi prøver med: "TAK:-)"

• #8   20. okt 2009 Det er sgu dejligt at se (Ikke trådens emne - men replikken) smiley

I øvrigt en utrolig flot maskine du har dig Knud.

• #9   20. okt 2009 Thumps up og klappehat herfra! That's the spirit!
    Og enig, dæleme noget lort, når folk ikke vil stå ved, at de "er kommet til at køre ind i din motorcikle"! Men stor bølge til Bjørn O!

• #10   20. okt 2009 Det viser jo at for hvert dumt svin er der en flink fyr.

Det dumme svin vælter geden og siger intet, den flinke fyr Bjørn reder dagen,

Løftet højre til Bjørn.

Nederen oplevelse for dig Knud, imorgen stille du en masse spørgsmål om nogen har set noget, om ikke andet så må man da håbe der sidder en og føler sig rigtig skidt tilpas.

• #11   20. okt 2009 sur røv : /

• #12   21. okt 2009 Sikke en respektløs opførsel, rejser cyklen op - og skrider smiley

Bjørn..du er s.. en hjælpsom tøffer smiley

• #13   21. okt 2009 Scenariet er som følger...

Vælter en Mc ved et uheld, panikken sætter ind, der står jo trods alt ca 45 og glor på en udenfor byens storcenter, hvad gør man så ? Jo man rejser dyngen op igen, under megen prusten og stønnen, således at ALLE ser at man er ved at råde bod på sin udåd, op af lommen fisker man en skriver og en lille fedtet lap papir hvor på man skriver følgende.

"lige nu står der ca 45 tåber og glor åndsvagt på mig efter at jeg har væltet din Mc, de tror nu at jeg er i fuld gang med at skrive mit navn, adresse og telefon nummer til dig, men helt ærligt, hvor dum tror de lige jeg er, ha en god weekend spasser"

Det ville være den typisk danske måde at håndterer den på :o)

Kim.

• #14   21. okt 2009 Kan godt forstå du er muggen - det er så småligt at løbe fra sit ansvar.

Og det er rart at se, at der stadig findes hjælpsomme folk.

• #15   21. okt 2009 Ja det er sgu en øv-dag for dig knud, det er surt når folk bare skrider, men heldigt der ikke er sket større skade.

Kim din gamle køter smiley Den historie virker bekendt, jeg har prøvet at komme ud til min bil på en parkeringsplads og set en flot ridse på 20 cm. hen af siden, sandsynligvis fra en indkøbsvogn. "gerningsmanden" havde så plantet en fin seddel under vinduesviskeren med teksten. "Undskyld den smuttede sgu" og ingen navn eller tlf. Så bliver man lidt bitter

• #16   21. okt 2009 Tror det er en der har panikket over situationen Knud, og trods alt godt at pågældende rejste den op smiley

• #17   21. okt 2009 Knud du får 2 stk ...et brugt og et helt nyt -så kan du selv vælge hvilket der passer bedst

• #18   21. okt 2009 1 stk boblekuvert afsendt med gedereservedele , om gud og de vilde indianere på øen , vil -så er den fremme i morgen

• #19   21. okt 2009
    Bjørn O

du skal nok regne med et par dage mere... den skal lige tjekkes i tolden nu den kommer derover fra .... : /

ellers god stil...

: )

• #20   21. okt 2009 Bjørn:

Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal takke dig - vi må jo dele en appelsinvand en gang.

Det er jo helt fantastisk det her:-)

• #21   21. okt 2009 Ditte oplæg minder mig sku om noget jeg var ude for små 7 år siden.

Jeg boede dengang hos min kæreste i en ungdomsbolig og flyttede til byen i en 3 værelses, nu skulle storbyen jo opleves. Resultatet er jeg låner de gamles volvo med 2.0l motor og min kærestes hestetrailer til at flytte midt harbengut i.

Jeg kører første læs ind til byen, bakker traileren op af den lille bakke i indkørslen til bygningen hvor jeg nu skal bo de næste 5 år. Jeg afmonterer hestetraileren og kører bilen en tur rundt om blokken for at finde en parkeringsplads.

Da jeg kommer tilbage finder jeg hestetraileren "parkeret" i siden af en stationcar fordi jeg i min hast glemte at trække håndbremsen, av av tænker jeg. Nu skal fattige mig punge ud med en stor check til ejeren, hvis bil nu har en sidedør der er trygget godt på "plads" af en hestetrailer.

Jeg når lige at skubbe hestetraileren ca. 2m væk fra hans bil og frem kommer en meget vred og råbende mand, som er skide sur over jeg har en hestetrailer "parkeret" midt på vejen så han ikke kan komme ud med sin bil, sikke en idiot, han kunne sku da bare lige være lidt mere toldmodig tænker jeg. Det viste sig så da han sætter nøglen i sin bil, at det er den samme bil hestetraileren på det groveste har onduleret. Så nu tænker jeg så hurtigt, skal jeg sige noget til denne idiot af en mand som lige har svinet mig til på det groveste over at jeg har "parkeret" en hestetrailer midt på vejen at passagerdøren i hans bil næppe kommer til at kunne åbnes af sig selv, og at det er min skyld.

Ja som sagt så var jeg ret ærgelig over han svinede mig til inden jeg nåede at få et ord indført. Så jeg tænker, nej nu flytter jeg min hestetrailer og lader manden køre, så kan han sku komme tilbage til mig og snakke om erstatning når han opdager skaden og syntes jeg skal dække den. Sikke en idiot tænker jeg, så kan han sku lade være med at svine folk til som det første når han ser dem. Jeg hørte aldrig noget fra manden, overraskende nok da jeg boede lige ved siden af i 5år.

Nogle vil måske mene at jeg burde have sagt noget og de bander mig til helvede, men jeg syntes nu han selv var uden om det. Havde han bare lige spurgt mig om jeg lige gad flytte den trailer der så havde jeg nået at fortælle ham situationen og måtte punge ud med en ny sidedør til manden.

Ret pudsit jeg lige kom til at tænke på den oplevelse når jeg læser dette oplæg.

Ang. ham som væltede din ged, pisse surt, men manden har nok skidt i bukserne over hvad han var skyld i og stykket af. Desværre men som andre skriver, det er der mange som gør. Situation panik tror jeg man kan kalde det.

Håber ikke der var andre fejl eller ridser som ikke kan udbedres så nemt.

• #22   21. okt 2009 Peter R
    jeg skal ikke dømme dig .... det lader jeg andre om... man at du siger at det er hans egen skyld ... det vil jeg ikke give dig ret i . .

: /

• #23   21. okt 2009 Du har ret til at være meget muggen..
    Det er dårlig stil

• #24   21. okt 2009 Peter, sådan en historie ville jeg nok ikke smide på nettet, hvis jeg var dig, men det bestemmer du self. selv. Men manden kan sgu da aldrig selv være ude om det, det er dig der er fjolset og er skyld i din hestetrailer sidder i siden af hans bil. Skal man så kun vedkende sig ting man har gjort, når man er sikker på at manden er flink og rar?

• #25   21. okt 2009 Hehe, Karma. Peter R.

Jeg var engang til DAD koncert, og stod i baren og ventede på min tur. Frem skubbede sig en temmelig irriterende fyr, som havde rundsave på albuerne, og i det hele taget bare var provokerende og skabte dårlig stemning omkring sig.
    Han møvede sig ind foran mig... fik sine drikkevarer og smuttede. Fra sit Dankort som sad i terminalen!!! HAHA i dit fjæs!

Jeg snuppede hans kort, og 20sekunder senere var han tilbage, meget flink og ydmyg spørgende om jeg havde set hans kort, han havde lige betalt med det... Næh, svarede jeg... og lidt senere brækkede hans kort i 4-5stykker og smed det i en affaldsspand.

Håber jeg ødelagde idiotens aften, hader bare provokerende typer...

• #26   21. okt 2009 -K6-

Er enig med dig, det er ikke hans skyld at skaden skete, men det jeg nok prøvede at fortælle mellem linjerne er at hvis man opfører sig som en nar, så får man som fortjent. Jeg burde dække skade og ville også gøre det hvis manden gjorde sit krav gældende over for mig, selv i dag.

Martin Gade [København]

Passe på med at ligge en historie som denne på nettet? det ser jeg ingen skade i, man får som man har fortjent, eller som man også siger. Man behandler andre som man selv vil behandles.
    I bund og grund er jeg enig med dig, det er 110% min skyld, det benægter jeg ikke. Derfor var jeg også klar til at stå ved hvad jeg var skyld i, min ansvarsforsikring havde nok dækket alligevel, men når manden opfører sig som en nar over jeg holder i vejen og skælder mig eder ud, tja så får man som fortjent. Skulle det samme ske den anden vej, ja så havde jeg det selv kommende. Man skal som udgangspunkt ikke regne med at hvis man sviner folk til eller opfører sig som en nar over for andre mennesker at man selv bliver behandlet som et lille sødt pus.

Jakob P

Ja, et rigtig godt beskrivende ord. Karma. smiley
    Men pas på ikke at være skadefro, det kan også ramme en selv, tro mig jeg har lært den lektie selv smiley

• #27   22. okt 2009 Peter R:

Jeg er ikke enig i din handlemåde, men jeg respekterer dig sgu for at vedstå en svinestreg - de fleste af os har nok lavet en eller anden gal ting gennem tiderne:-)

• #28   22. okt 2009 Peter det var ikke ment som at nogle ville kunne finde på at tage sagen op igen, det var nærmere det at du udstillede dig selv:-)
    Men lad nu det ligge.

• #29   22. okt 2009 Knud (Vestegnen) J - Som altid knud, er du meget politisk i dine udmeldinger. Det kan jeg sku godt lide. smiley

Martin Gade [København] - Beklager, har lige læst min besked igen. Kan godt se den skulle have haft en smiley for enden.
    Men udstiller vi os ikke alle sammen her på forum når vi skriver smiley

• #30   22. okt 2009 hmmmm
    så bedes alle tage pænt tøj på inden i skrive her...... : /

Kommentér på:
Jeg er sgu lidt muggen!

Annonce