{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Dagens fjols {{forumTopicSubject}}

Ja, det er så mig som er dagens fjols. Nr. to tur i år...og hva gør man så....kører tør for benzin. Rimelig dårlig stil. Burde nok få lavet den lampe til benzin-"lavt niveau". Nå, men fik en kammerat til at komme med en stor dunk på ca 10 liter....hvilket var dejligt. Kører videre....skønt.. smiley

Men hva sker der så 120 km senere.....kører tør....IGEN smiley

Ja nu tænker de fleste jo nok at jeg da også er for dum, men den kører altså 15km literen.....altid....så har nok kun fået 8 liter.... men jo...jeg var nok lige lidt dum. Men det er sku noget lort når ens benzin lampe ikke virker. Er lige lidt nemmere at holde øje med.

Brugte lidt af ventetiden med at tage et par billeder. Dog kun med mobiltlf, så de fleste var så dårlige at jeg ikke ville lægge dem herind. Har dog lagt et billede ind (nr. 3 i øverste række). Første ordentlige billede af min nye udstødning. Dvs den er blevet flyttet. Kommentarer modtages gerne. Så snart jeg har fået tanket og lige har et digital kamera med, skal jeg nok tage lidt bedre billede fra flere vinkler. Det er hjemmelavet sammen med en kammerat, da high position udstødninger, vist ikke umiddelbart findes til suzuki RF. Er selv rigtig godt tilfreds med resultatet smiley

Alt fra mig....på denne dejlige...men også lidt trælse laaaange dag.

// Jeppe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens fjols
  • #1   7. apr 2006 Træls må man da sige! Jeg er også glad for min benzin lampe -for den kan da godt være tørstig hvis den får lidt gazz!

By the way -lækker potte du har fået på svinet.. Thumbs up smiley

• #2   7. apr 2006 Du er ikke den eneste der dummede sig i dag.. Fandt først ud af at min motorcykel manglede kædeolie ved at køre op til rydberg.. derefter kørte jeg cirka 10 km. også løb jeg tør for benzin.. smiley

Men det var da en god tur..

• #3   7. apr 2006 Hehe, ups.... Sådan kan det jo gå når man morer sig smiley

Men det ser nu godt ud med potten! Har i lavet et nyt mellemrør, eller har i bukket det gamle?

Hvordan har du egentlig fået sat cykelcomputeren fast på gaffelbroen?

• #4   7. apr 2006 Hvis det er blevet bekendelsens time må jeg også indrømme at jeg kørte tør på første tur.
    Da jeg fik den igang igen, var jeg så smart at jeg kørte længere væk hjemme fra (Skulle jo trække hjem)
    Den gik ud igen, så vente jeg snuden hjem og så gik den ud igen :-S
    Tredje gang finder jeg ud af at sætte den på reserve tank og så kørte jeg upåklageligt hjem! Men det tog lige lysten lidt fra mig den dag smiley

• #6   7. apr 2006 Mikkel: Glad for at høre at der ikke skete noget med cykelen... Ville fanme gerne have set det.. smiley

• #7   7. apr 2006 hehe mikkel...."dejligt" at se jeg ikke er den eneste. Men det må give dig lyst til lige at holde cyklen væk fra skolen det næste stykke tid. Tænk hvis du blev genkendt på den :-S
    Men altid noget, der er ikke skete noget med den bil, som TRODS ALT nok reddede din bike en del....

Mads: Vi har lavet nyt mellemrør. Det kræver rimelig meget udstyr, hvis man skulle bukke det gamle. Mht cykelcomputer, så er jeg faktisk ikke helt sikker på om det er dobbelt klæbende tape eller velcro som sidder på. Men jeg skal da gerne lige undersøge det en af de nærmeste dage...

• #9   7. apr 2006 Jeppe: Okay... Men har du selv lavet et beslag? For med det originale kan man da kun sætte den på vandrette flader, og ikke som du har gjort; på lodrette... Eller hvad? smiley

hygge

• #10   7. apr 2006 Jep, har selv lavet et beslag. Før sad udstødningen fast under (på spidsen) af fodhvileren til passageren. Har så fået laserskåret et beslag, som er spændt på samme sted som fodhvileren (igen til passageren) sidder fast på stellet

• #11   7. apr 2006 Hehe, klokken er da vidst ved at blive mange, for det jeg skriver kan da godt være lidt svært at tyde smiley Jeg snakkede (eller forsøgte på det) om cykelcomputeren *GG*

• #12   8. apr 2006 hehe.....nå den....jamen det ved jeg ikke. Den sad på da jeg købte cyklen...men skal gerne lige kigge på det næste gang jeg er i nærheden....så kan jeg fortælle hvordan den er sat fast

• #13   8. apr 2006 Hehe, ok smiley Det må du meget gerne! På forhånd tak.

• #14   8. apr 2006 Hold da kæft..... mand løbe tør 2 gange på en dag....
    Jeg har fandme kun kørt tør på gadecykel en gang i hele mit mcliv......
    Selfølgelig langt ude på landet..... men det nærmeste hus var manden ved at slå græs....han gav gladeligt sit benzin til mig, så han havde en undskyldning overfor konen for ikke at slå hendes græs.
    Da jeg kørte markræscrosser løb jeg hele tiden tør..... altid i den fjerneste ende af marken :-)... stjal benzin i små mængder fra mors reserdunk ellers blev græsslåmaskine, motorsav, fræser tømt..... har oxo kørt et par gange på fatters blåbenzin, men så blev han sq tosset så det fik ende :-).....
    Brug dog din triptæller mand....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #15   8. apr 2006 Jeg bruger også trip tæller, men skal lige lærer den lidt bedre at kende.
    Hvorfor er der ikke benzin indikator på en MC? Så det var på en ny Honda CBR tror jeg? Men er det så svært at sætte på fra fabrikken?

• #16   8. apr 2006 Jacob W: Der er da benzinmåler på min smiley

• #17   8. apr 2006 Mads: Er der det fra start? Hvorfor har de så sprunget min over :-(?

• #18   8. apr 2006 Jaja, det er standard. Men det var sikkert nogle de havde til overs fra GSXR 400'er produktionen - sådan er det vidst med en del på min bike. Det har jeg i hvert tilfælde fornemmelsen af smiley

• #19   8. apr 2006 Jeg kørte tør på min aller første tur på Horneten....

Jeg var godt nok blevet informeret om reservetank funktionen, bare ikke at man skulle dreje hanen tilbage på normal når man havde tanket for at den skulle virke smiley
    Det kostede 100 kr. 50 kr for dunken og 50 kr til benzinen. Den tomme dunk blev stående ved landevejen til den heldige finder.

Kommentér på:
Dagens fjols

Annonce