1.520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

fooor satan fooor satan

dav skal lige have en skulder eller et par at græde ved....
afleverede min virago til et værksted (vil ikke give dårlig reklame) mandag aften sidste uge, næste morgen lidt i 9 ringer de til mig og siger jamen der skal lige sættes noget nyt gummi på skidtet, da det gamle var mørnet op og de lige skulle bestille det hjem og at mc'en var færdig om torsdagen,
torsdag ringer jeg og spørger til den og fik: "jamen den kan vi ikke nå idag, men vi har stumperne om et par timer så det er det første vi går igang med mandag morgen.
Mandag ringer jeg og fik "jamen vi når det alligevel ikke idag onsdag er det din" hvortil jeg svarer står faktisk og mangler den så i må godt rubbe neglene og komme i sving, hvorpå der bliver svaret: "ja det er jo også et Peeeerfekt mc vejr det regner jo overhovedet ikk" efterfulgt af et fjoget grin.

Onsdag ringede jeg igen, men nu havde avekattene ikke bestilt delene hjem alligevel.

fredag fik jeg den endelig hjem, 3000 dask
i dag ville jeg lige jeg tage en hurtig tur på banditten, nu skyder den, slår kun på den ene cylinder, og når jeg giver fuldt gas i 2. eller 3. når den et punkt hvor den ikke trækker......

ialt 10 dage "brugt" på at fjerne drosslingen og en justering

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fooor satan
Kommentér på:
fooor satan

Annonce