{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til Motard guruerne {{forumTopicSubject}}

Hey

Efter sidste.... Meget dyre fartbøde.... øf!! overvejer jeg seriøst at skifte stil og så holde min r6´er på banen....

Derfor her jeg kigget seriøst på noget Motard, og vil her lige høre eksperterne hvad der er værd at kigge efter når man har en 50-60.000 kr. at gøre godt med. Og ja dyrere er altid bedere, men det her er altså mit budget.

Nøgleorderne til den næste kværn er På hjul og sidelæns gennem alt. smiley så den skal nok ikke være for tam. men på plader.

Kom frit.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til Motard guruerne
  • #1   1. maj 2010 kender en som nok sætter sin KTM duke LC4 fra 2004 til salg snart.. Var lige ud og trille på den den anden dag.
    Den er sgu fed.. ellers er min XRR til salg..!

• #2   1. maj 2010 KTM eller Honda er vejen frem.
    Køber du hårdt pumpede maskiner kræver de hyppige renoveringer.
    Men hvis du kan nøjes med en mc som kan trække på hjul i 3 gear ville jeg anbefale en KTM LC4 af nyere årgang.
    Har selv en KTM 640 LC4 med fladspjæld og akapovic udstødning (ca.60hk) og den dækker fint mit behov. Den går på hul i 1-2-3 og går 160km/t på toppen

• #3   1. maj 2010 Har selv overvejet det samme, og jeg kom frem til at en KTM SMC 625, er et rigtig godt kompromis mellem kræft og vedligehold. - ved ikke om den kan holdes inden for de 60.000? smiley

• #4   1. maj 2010 Du tror ikke at bøderne for at køre på baghjul og stoppies er dyre ?

• #5   1. maj 2010 Espen: Fin Moped.. Meeen lige lidt over budget.

Har siddet og kigget Dukes og andre KTM´er ud, men kender ikke alverden til til dem udover jeg var ude op prøvekøre en sidste år.. og det var sgu sjovt. Hvad skal man være opmærksom på ved LC motorene??

Gå væk Shitney C4: Jo det er de da, men har troen på at jeg er mere bevist om jeg kører på baghjul og forhjul end når jeg kører for stærkt. :-). Så håber på at chancen for at møde en en panser når jeg kører på baghjul derfor vil være mindre....... Håber jeg...... Eller kan jeg sgu lige så godt kaste håndklædet i ringen og købe en eller anden Kia, Ford fiesta eller hva ved jeg... Arg!! Ville sgu være trist..

• #6   1. maj 2010 Kwak istedet for at købe sxc'en og så smide motardhjul på den, hvorfor så ikke købe smc'en og gøre det rigtig fra starten :D? så er affjedringen også som den skal være smiley

• #7   1. maj 2010 SXC + SMC kan sagtens have strafvægt bare man montere fodhvilere.
    De passer lige på fra en 640.

• #8   1. maj 2010 Det bliver værre med klippene og bøderne på en motard smiley

• #9   2. maj 2010 Sebastian: Det håber jeg sgu ikk... Har ikk så meget mere at give af. de næste tre år... smiley

Kommentér på:
Spørgsmål til Motard guruerne

Annonce