845 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

morten h
morten h
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Start problem efter vinteren Start problem efter vinteren

Hej alle sammen.

Håber på nogle kan hjælpe mig. Købte sidste år en ny Suzuki gxz 750 f. som jeg er super glad for. Meeeen har det problem at den ikke vil starte efter "vinterhiet". Fladt batteri som er skiftet med et helt nyt. Der er monteret alarm med startspærre på den. Når jeg sætter tændingen til er der bare slet ingen liv. Så er mit spørgsmål: Kan det have noget at gøre med at startspærren evt blokerer for det??? Har snakket med forhandleren som ikke lige mente at det var det der er problemet... Hjææælp den skal helst luftes i weekenden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problem efter vinteren
  • morten h
    morten h Tilmeldt:
    aug 2008

#1   25. mar 2010 Hej Carsten.
    Nu tænker jeg bare.. Der er jo stadig garanti på cyklen, og da jeg ikke er den helt store strøm professor går jeg og overvejer om jeg ikke skal ringe til forhandleren og få ham til at kigge på den. Ergo lade ham hente den ?

• #2   25. mar 2010 Ja det er som regel alarmen der tapper batteriet så kobbel den helt fra, der skal generalt ikke være sådan noget monteret på en mc

• #4   25. mar 2010 sæt tændning på... og hiv og flå i dine strøm kabler på batterie og fra det og til bla stell... så finder du sikkert en løs forbindlse... og tjek evt dine sikkringer

mvh

• #5   25. mar 2010 går klart ud fra du har tjekket batteriet som det første.. at der er fuld knald på det..

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    aug 2008

#6   25. mar 2010 Der er fuld "gas" på batterien :-). Og har tjekket sikringer og løse forbindeleser smiley

• #7   25. mar 2010 GXZ 750 F? What the f...?

• #8   25. mar 2010 slet ingen liv..... betyder det at der slet ikke er lys i en skid. eller at den ikke snurre når du trykker på start... for hvis der er lys i div pærer og lygter, så har du vel trykket på dødmands knappen off den der er på styret... eller glemt at sætte den i frigeer og trække koblingen og slå side støtben op... eller

• #9   25. mar 2010 Søren aka the Phantom Blot L

tro det er en skrive fejl .. mon ikke

: )

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    aug 2008

#10   25. mar 2010 søren.. gxs ;)...

Jeppe: Intet liv intet lys.. Nothing!!!!

• #11   25. mar 2010 Der sidder en hoved sikkring på ca 30-50 amp... den sidder som regl for sig selv.... har du funden den og også tjekket den..

har du målt på dit nye batteri... hvad siger det af volt

mvh

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    aug 2008

#12   25. mar 2010 Hovedsikring fejler vist intet... Har målt på strømmen men der kommer hverken udslag i sikringer eller lignende. batteriet er i top smiley

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #13   25. mar 2010 på en 650 f mener jeg der sidder en 30 a sikring i startrelæet, under en plastickappe, men måske jeg husker forkert

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    aug 2008

#15   25. mar 2010 Rasmus..du har ret ;).

Narrowhead: Som jeg tidligere skrev er jeg ikke helt stærk i det med strøm. Grunden til at jeg også har skrevet denne blog er egentlig for at høre om der er andre der har haft dette problem generelt :).

Ender nok desværre med jeg skal have forhandleren til at kigge på den smiley

• #16   25. mar 2010 har aldrig haft problemer med det... men du er nød til at starte ved batteriet og arbejde dig vider......
    og ellers få andre til det hvis det er .....

• #18   25. mar 2010 gsx f 750 ;0)

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #19   25. mar 2010 du er vel ikke kommet til at trække samlestikket ud på minus siden ud, da du skiftede batteriet. ( den tynde med stik på enden)

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    aug 2008

#20   25. mar 2010 polerne er samlet rigtigt :-)..

har opgivet at komme videre i dag men skal vist lige tjekke en ekstra gang på alle stikkene igen i morgen..

det må da lykkes på et tidspunkt ..

• #21   25. mar 2010 hvor bor du . .

i hvilken by....

Kommentér på:
Start problem efter vinteren

Annonce