878 visninger
|
Oprettet:
Nogle fif til spanienstur? {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen,
Jeg står og skal på MC tur til Benalmadena beligende i sydspanien ikke så langt fra Malaga. Jeg tænkte at der jo nok er nogle som har været dernede på ferie før mig på MC, som kunne give mig nogle gode fif til hvor man kan tage hen og få en fed oplevelse på MC.
Pt. er ture til Gibraltar, Rhonda af de små veje og en tur forbi bacalona på vejen derned planlagt. Men mangler lige at udfylde et par dage mere med ture.
Nogle gode fif?
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 287
Gibraltar var ok.. men ikke den store oplevelse.. pas på de satans Aber oppe på klippen .. det er MEGET nærgående...
I Fuengirola ligger der et rigtig hyggeligt biker værsthus lige ud til den gamle motorvej der følger stranden..
Andorra er et must... fed tur op og ned... og der er vildt meget billigt grej der oppe....
Overnatning på Camping MOTO ved Valance i sydfrankrig er jo oplagt..
Øster
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 211
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Rhonda er helt sikkert en mål, jeg har kørt turen i bil og tager den nu på MC i steddet, min kammerat skal da også lige have turen med.
- ØsterEXMC (N-Fyn) _ -
Yup De aber er noget nærgående, har været der et par gange men tager sådan set kun derned så min kammerat kan se halvøen. Jeg syntes det var et okay sted. Jeg Vælger nok bare denne gang at lade være med at kører op til aberne på min MC, tager nok en guide bus i stedet.
- Sierra Nevada -
Har set alhambra en gang, flot bygningsværk men ikke noget som jeg ellers syntes ville være turen værd, men hvad er der at se i Sierra Nevada? det eneste jeg kan finde om stedet er en masse spanske sider.
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 211
Det er et fedt skisportsted. Men om sommeren, er det vejen der op der er sjov.
Al Ambra, var jeg heller ikke så imponeret af, men andre er jo.
God tur.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 10
Et andet sted der SKAL besøges er Mijas som ikke ligger så langt fra hvor du bor.
Jeg cyklede op ad Istán i sommers, og hvilken oplevelse! Det må du ikke gå glip af!!!
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Tak for tippet om istán, den vil jeg lige tjekke ud, det ligger ikke så langt fra hvor vi kommer til at holde base, nemlig benalmadena.
Hvad er der at se i Mijas? sidst jeg var der oppe var jeg ikke så imponeret, der er ikke rigtigt noget at se deroppe andet end hvide bygninger og en gammel tyrearena som normalt er lukket.
Nogle fif til spanienstur?