{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.896 visninger | Oprettet:

underlig oplevelse ... salg af mc.. {{forumTopicSubject}}

Hej Galleri ...

Jeg har en motorcykel til salg og den anden nat var der en som skrev en sms med et bud som var total latterlig...

Næste morgen skrev jeg tilbage at jeg ikke kunne tage ham seriøst da han skrev om natten (kl 01,45) og at jeg ville ha prisen . Så skrev han tilbage , i en sms at jeg var en KLAPHAT !!!!

Nå nå nå tænkte jeg så og skrev at han var noget af en handelsmand..

Hørte så ikke mere fra ham lige indtil igår hvor idioten så skriver denne sms til mig :

Finans krisen længe leve, motorcykler er sku svære og komme af med , folk har ingen kontanter . Men nu har ham den useriøse der sendt dig et bud den anden nat købt en sv1000s 2005 kørt 8000 km pris 60 kilo cash is king ...

så sider jeg tilbage med den tanke at manden skal en tur ind på den lukkede , for hvad rager det mig at han har købt en sv1000s som koster 99800 fra ny til 60000 kr , når min maskine koster 159800 fra ny og står til 90000 . ved godt hvad jeg ville købe smiley

og nej dette er ikke for og fremme min annonce på nogen måde bare en historie fra det virkelige liv , som efter min mening bliver mere og mere underligt...

sure opstøds hilsner fra kolding.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlig oplevelse ... salg af mc..
Kommentér på:
underlig oplevelse ... salg af mc..

Annonce