Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RS125?
  • #1   10. jan 2010 Fordele

- Den er hurtigt for en begynder cykel
    - Fin komfort

Minus

- Lyden, lyder som en tunet knallert. Mange tror endda det er en knallert
    - Stemplet skal vist tit skiftet
    - Du bliver nok hurtigt træt af den fordi den ikke har noget bundtræk
    - Alle kræfter under 6000 rpm findes stort set ikke
    - DIK DIK DIK TIK TIK TIK 2tak DIK TIK DIK TAK DUK

Køb dig hellere nok større. Som en magen til min( Den blå ). Den bliver du ikke skuffet over. det lover jeg dig smiley

• #2   10. jan 2010 Jamen hvis du ikke er en, der forventer at den skal kunne køres som en Honda Gold Wing, men i stedet som når man ser 125 klassen i MotoGP OG du er klar over, at der skal skiftes et stempel for hver 15-20.000 km, alt efter køremåde, SAMT at der skal fyldes 2-takts olie på løbende, jamen så er det da en uhyre sjov, let, og velkørende mc! Men motorvejskørsel?? Det klarer den altså ikke særlig godt!

• #3   10. jan 2010 Det er en god sjov racer MC. Men får den ikke kniven konstant er den træls. Alm. hverdagstrafik hvor man skal lave hurtige overhalinger kræver man er i det korrekte gear. Der e rsimpelthen ingen bundtræk i den.
    Men som legetøj og racer er den uovertruffen.

Ellers så kig efter en 250 4-takt. Der får man også underholdende køreegenskaber og let håndtebarhed som ved 125'erne, men motoren har mere bundtræk.
    Kawasaki Ninja 250R og Hyosung er gode bud hvis de skal være nye.
    Ellers er der en Spada som den jeg har, eller en ZZR250 hvis du kan finde dem.

• #4   10. jan 2010 hvis der har interesse så har jeg en rs 250 på hånden til en super pris... mener der er en 98èr 9.000 på klokken helt orginal.. 25.000 kr

• #5   10. jan 2010 køb en cbr 400 smiley og drosle den

• #6   10. jan 2010 Aprilia RS 125, er fin begynder cykel. intet bundtræk, men rimelig hurtig.. og motorvejskørsel klare den fint, ingen problemer. selvfølgelig hvis man skal køre over 180 km/t så er der ikk power nok i den.

Men alt i alt en rigtig fin cykel.

angående vedligeholdelse er det, det sammen som på alle andre motorcykler, men som de andre skriver skal man jo hælde oile på en gang i mellem(iøvrigt os benzin :-)....), jeg kører knap 1000 km på en liter oile, så det er ikk alverden.

• #7   10. jan 2010 Andreas S: Jo lige med en 125 2-takter i den kalber er der mere vedligeholdelse. bla. stempelskift for hver 15-20.000km

• #8   10. jan 2010 Okay, det er rigtigt. Men jeg kører hverdag på min og har ikke mere vedligeholdelse end mine andre cykler. selvfølgelig skal man overholde fabrikens krav.

jeg kører ca 10.000 km om året, så får at skifte proppen engang hvert andet år er ikke det helt store. For øvrigt tager ikke mere end et par timer at skifte stempel og er OK billigt.

Kommentér på:
RS125?

Annonce