860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

AFSTEMNING AFSTEMNING

jeg sidder lidt og tænker.....

nu hvor man ser og hører om alt det fartkontrol, og sådan, så kan jeg ikke lade være med t tænke, hvorfor gør de ikke noget mere for at begrænse de folk der kører over for rødt i lyskrydsene?????

så hvad vurderer I af de to ting ville være 1 prioritet hvis i skulle bestemme

at øge fartkontrollen, eller at drosle fartkontrollen og så sætte mere inde på "RØDT LYS"

jeg ahvde valgt at drosle ned og få lidt fokus på det røde lys

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AFSTEMNING
  • #1   10. jan 2010 RØDT LYS !

• #2   10. jan 2010 Absolut de røde lys - en af mine kæpheste!!!

• #3   10. jan 2010 Rødt lys. Får lyst til at skyde folk når jeg ser de bevidst kører over for rødt.

• #4   10. jan 2010 Rødt lys!

• #5   10. jan 2010 Grønt lys! Folk der kører over for grønt er sgu' bare nogen vatpikke uden balls...

• #6   10. jan 2010 Det er nu sjældent jeg ser folk køre over for decideret rødt, selvom jeg har kørt en del som lastbilschauffør... At folk snupper et taxagult kan ikke sætte mit pis i kog, så længe der ikke er noget hasarderet i det..

Hvis der skulle være et område, som skulle prioteres højere, ville jeg stemme på spritrazziaerr og give mulighed til politiet, for at drugteste folk.

• #7   10. jan 2010 Stærekasser, burde de investere lidt mere i og så afskaffe alt hvad der hedder fotovogn smiley Så ville der komme større sikkerhed og retfærdighed i verden.

Og så kan jeg godt nok ikke se problemet i at køre over for "lyserødt" så længe man når det. Men har godt nok også taxichauffør som bi-job, så er måske derfor man har et andet syn på tingene smiley

• #8   10. jan 2010 Rødt lys og spritkørsel!
    Da det ofte er taxa chauffører, der bevidste kører over for rødt, burde man måske gå ind og inddrage deres erhvervskort for en kortere periode, f.eks 2-5 år!

• #9   10. jan 2010 Sæt focus på gamle kællinger der vader over for rødt lys og lad os hardcore spritbilister være i fred. Jeg sætter mig ALDRIG bag rattet af min lastbil før promillen er over 2..... smiley

Rødt lys. Helt klart

• #10   10. jan 2010 til jer der mener taxi gult ikke er et problem. har i nogensinde prøvet at holde og skulle dreje til venstre. og lyset skifter, og så kommer der lige tre - fire biler mere. og du holder der og skal til at dreje når der ER skiftet til grønt den anden vej!?
    eller man holder og skal ligeud og nogen i krydset holder og skal til venstre, og kan ikke komme væk i tide fordi en IDIOT eller tre lige skal snuppe den over for mørke-orange!! jeg bliver så gal!!

• #11   10. jan 2010 Fik engang for mange år siden en bøde for at køre over for "rødt".
    Holder på Vesteralle`og skal dreje til venstre ad Frederiksalle`i Århus. Da det skifter til gult/rødt holder jeg stadig tilbage for biler der kører over for rødt(jeg holder midt i krydset) Da de endelig stopper kører jeg så til venstre for at blive stoppet af en emsig Mc betjent. Det korte af det lange er at jeg nægter at have kørt over for rødt, men frem for grønt.. Sagen ender i retten hvor jeg tabte sagen... Betjenten sagde i retten at jeg accelererede så meget at bilen lavede hjulspind. Godmorgen røv det var en Volvo 740 st.car med automatgear. Jeg smed nøglerne op til dommeren og sagde, at hvis han kunne få den gamle Volvo til at lave hjulspind, så ville jeg give en middag og en kasse øl. Jeg tror ikke dommeren drak øl. At betale 500,00 kr. i 1988. Det irreterer mig stadig

• #12   10. jan 2010 Man skulle istedet lave noget mere forebyggende omkring sprit kørsel...der er jo helt vildt mange der kører med sprit i blodet... uden de selv er klar over det....

• #13   10. jan 2010 Stemmer for totalt sammenbrud , afskaf færdselsloven ...

og hvis ikke man kan det så stemmer jeg på Rødt lys :o)

• #14   10. jan 2010 Hvis i mener at det at køre ud i krydset, når der er gult, svarer til at køre ud for blank rød, så ville politiet i Vejle få en del sager... Tror uden at overdrive at over 80 % gør det hver gang...

• #15   10. jan 2010 sådan er det jo også i århus dann

men det er jo lige netop det som jeg gerne vil frem til med denne afstemning, det er jo netop problemstillingen i trafikken, at der bliver stor indsats ind på det område med farten, men hvor vi som faktisk kører i trafikken føler os mest sårbare når vi kommer til et rødt lys

personligt kører jeg som håndværker i århus (når jeg da ikke lige er arbejdsløs)

og jeg har lært på den skræmmende måde at lade være med at starte hurtigt ud, fra krydset, jeg har altid skulle hurtigt igang når man har holdt for rød, så den nåede tit ikke engang at blive grøn inden jeg var kørt.........

lige indtil den dag, hvor jeg var kørt frem, hvor lyset var på vej til grønt, kom så over den ende del af den 4 sporede, og bagom mig kom så en for fuld rød i tværgående vejbane

siden den dag har jeg ALTID holdt indtil der er blevet grønt, og kigger meget til siderne om der kommer nogen

det skræmte sgu røven ud af bukserne på mig

• #16   10. jan 2010 altså nu var det i firmabil, men jeg har taget det med over på mc'en

• #17   10. jan 2010 folk som ikke giver tegn når de kører ud af en rundkørsel pisser mig totalt af, og dem er der sku godt nok mange af .

• #18   10. jan 2010 en sniper i hvert lyskryds og så gøre kort proces!

• #19   10. jan 2010 Lille test ..... Få en makker til og sige blod x 10 altså blod blod blod blod blod blod blod blod blod blod blod : stil derefter spørgsmålet hvad køre man over for ???? 9 ud af 10 gange får du et svar der lyder : Rødt....... så der har du dit svar dækmand ...

• #20   10. jan 2010 eller vand vand vand vand vand vand vand vand vand vand : hvad drikker en KO ???? svar mælk .... nej den drikker vand ....

Kommentér på:
AFSTEMNING

Annonce