17.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Råd om momentnøgle/topnøglesæt Råd om momentnøgle/topnøglesæt

Hej, jeg har stort set ingen erfaring med at skrue i min mc, så jeg har brug for et par gode råd mht. køb af værktøj.

1) Jeg kan se, at der er anbefalinger for hvor hårdt de forskellige bolte osv. skal spændes. Derfor er mit spørgsmål om følgende momentnøgle kan anbefales http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5071&n=60100

2) Jeg er stødt på følgende topnøglesæt i den billige ende af skalaen: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9359&n=60100
Vurderer I at kvaliteten er ok, eller har I andre gode bud. Prisen er en faktor, da jeg er studerende.

Mvh. Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd om momentnøgle/topnøglesæt
  • #1   29. dec 2009 jeg købte et billigt topnøglesæt i harald nyborg engang da mit bacho blev stjålet..

den store nøgle gik i stykker efter 2 min brug..! køber ALDRIG billigt værktøj igen.. man får hvad man betaler for, tro mig, og en momentnøgle til 130kr får mig næsten til at grine..

• #2   29. dec 2009 jeg har ikke kendskab til følgende produkter... men har erfaring med et silvan 1/4 topnøglesæt jeg har haft i vel snart 10 år og det har virket upåklageligt... vil dog lige nævne du kan købe det store topnøglesæt fra bahco til 899 i stark..

• #3   29. dec 2009 moment nøglen er ikke en skid vær har prøvet

Det sidste mærke du linker til har jeg som tomme sæt og det har holdt til en renovering af en gammelbil så det syntes jeg er ok