1.300 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

... NRL .
... NRL .
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 49

cbr 900 fireblade cbr 900 fireblade

hva tror i forsikringen vil ha for en cbr900 fireblade til en ny 21 årig mc-ist??? står selv og har hus og diverse forsikringer hos dem ( if ), bliver det ikk sat lidt ned når jeg selv har hus osv???

den blå i bunden ---> http://www.mc-importen.dk/index.php?option=com_mc_gallery&task=list&category_id=8

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr 900 fireblade
  • #1   21. okt 2009 Kasko? Et eller andet sted mellem 15 og 40.000kr.

Ansvar kan du få hos GF til omkring 2500kr.

Mvh Mathias

• ... NRL .
    ... NRL . Tilmeldt:
    maj 2006

#2   21. okt 2009 så mære med kasko...

• #3   21. okt 2009 Øh...?

• #4   21. okt 2009 Kasko får du ikke råd til.

• #5   21. okt 2009 ja så meget.jeg er også 21. godt nok uden hus men har kørt i 3 år. den billigeste kasko jeg fandt til min var 26 500 DKR. det er jo sygt men sådan er det jo bare.

• #6   21. okt 2009 Hvis du kan køre en-håndet mc er det intet problem, for det kommer til at koste en arm...

• ... NRL .
    ... NRL . Tilmeldt:
    maj 2006

#7   21. okt 2009 Hoejer [Nørresundby] ... men hva gør du så... kører du bare rundt med ansvar eller hva...

• #8   21. okt 2009 Det gør jeg da...har sgu ikke råd til kasko!

• ... NRL .
    ... NRL . Tilmeldt:
    maj 2006

#9   21. okt 2009 kristian j.. hva vil du så gøre hvis du velter eller den bliver stjålet, jeg vil da bare blive mega træt af hvis jeg smider 120.000 i en cykel og så den bliver totalskadet...

• #10   21. okt 2009 Jeg giver 6000 (kasko) ved top dk. Men jeg er også en gammel knark på 51. Jeg syntes også at forsikringfirmarerne er strenge. MEN, når jeg hører hvor mange der har snyt og bedraget deres selskaber for div. (kaskohammeren) Så skal de jo gå ud over nogle.

• #11   21. okt 2009 Skader du din cykel uden kasko, så henter du enten en tysker uden afgift, og bygger den op over den igen, eller du kører ned til din mekaniker og siger "fix den", og betaler ved kasse 1.

Bliver den stjålet så håber du på, at den bliver fundet.

Det er den risiko du løber, hvis du absolut vil starte på en fireblade. Det koster kassen.

• #12   21. okt 2009 Når du har hus osv. Så skal du snakke med dem der forsikre dig. Ring rundt og snak med alle de andre også. Har du en masse papirer fra andre selvskaber, er de som regl nemmere at snakke med. Den ser fin ud du vil ikke fortryde.

• #13   21. okt 2009 Hey. jeg har invistret i en oversavet jagt gevær også en gps tracer også er det bare ud og ramme kulger hvis den bliver stjålet. håber jeg da heller ikke. og hvis jeg vælter og den går i stykker er det bare som lars siger hente en i tyskland. så længe de er forholds nye.

• #14   21. okt 2009 har du prøvet en fireblade? Min kammerat (på 37) fik pappet sidste år, han prøvede min (dengang en Sc28) og han blev da overvevist om at sådan en skulle han bestemt ikke have endnnu. Det er altså en voldsom mc for den utrænede (kan sgu også være voldsom for den trænede)

• #15   21. okt 2009 ja ved min sc 44 det er også voldsom. har kørt på en gammel cbr 600 fra 88 med lidt sjov i motoren og yde lidt over 80 hk. den var vild nok men blver meget overresket over firebladet. også bare det at bremse. du er sq ved at stå a nogen gange. ikke fordi jeg ikke er glad for det. det er jeg sq. smiley men den er hissig

• #16   21. okt 2009 Jeg har også kun ansvar på min. Jeg kan hende en donor i tyskland for de penge en kasko koster.

• #17   21. okt 2009 jeg giver 3940 om året med kasko for min det er i tjenestemændenes forsikring, det et godt selvskab, men ikke nem at komme ind i.

• #18   22. okt 2009 Til Allan H.
    Hvis man som 21 årig ikke er gammel nok til at kører 900 RR. Hvornår er man det så. Hvis man ikke kan kører den som 37, så kommer man aldrig til det.
    NRL. Bare se og komme igamg. Vi andre er også startet engang.
    Jeg har da betalt 33år x ca 5000kr i forsikring = 165,000 i forsikring gennem tiden. Der er ikke engang hvad min fireblade kostede fra ny.
    Der er vel heller ikke noget at sige til at forsikringsselskaberne vil have store primer til at starte med. Men tilgængæld syntes jeg også de skal være hurtigere med at sætte premien ned hvis der ikke sker skader de første år.

• #19   22. okt 2009 Da jeg spurgte på en Blade i en alder af 22år fik jeg svaret: "Vi vil ikke have dig, men hvis du insisterer så regn med med de 30k"

• #20   22. okt 2009 Altså på en kasko igå!
    Ansvar er ca 2500bobs ved GF som Mathias skriver.

• #21   22. okt 2009 Pow V: Det har ikke noget med alder at gøre, det var ikke det jeg mente med de 37. Det handler vel bare om at det kunne være fornuftigt at tage et par år på en der var lidt mere tilgivende, det var bare det jeg mente.

• #22   22. okt 2009 Der er jo ikke meget at sige, forsikringsselskaberne er ikke meget for yngre mænd på store knallerter. Lad være med at køre galt, lås den godt fast eller betale er nok de eneste muligheder der er smiley

Men ville forsøge en seriøs forhandling når du nu har noget at handle med (hus osv.)

Du kan i øvrigt også købe min Blade hvis det kunne have interesse med en rød smiley

• #23   23. okt 2009 Til Nicolai: Følger modellen med. HAHA.
    Hvor er den fed. Hvorfor vil du dog sælge.
    Allan, ok.

• #24   23. okt 2009 Det kan jeg desværre ikke love at hun gør (kender hende faktisk ikke)

Det er uden sammenligning den fedeste mc jeg nogensinde har prøvet, og jeg ved jeg vil fortryde salget, men man kommer nemt til at køre lidt for stærkt smiley

og så er der jo mange andre cykler jeg gerne vil prøve, og jeg har kun råd til at have en af gangen smiley

• #25   23. okt 2009 LOL

Kommentér på:
cbr 900 fireblade

Annonce