593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Honda CB 400 F Honda CB 400 F

Ja jeg har så fundet en Honda CB 400 F fra 76(mener jeg) herinde, med massere af nye dele og guf.. Prisen skulle ligge omkring 13000 +-/whatever, men hvad skal jeg umiddelbart være opmærksom på på sådan en cykel? er den god til begynder? Er der kendte fejl? Mener at have læst mange gange, at disse gamle CB'ere er noget nær udræbelige, og den ser velholdt ud.. Så måske er det cyklen der skal fragte mig frem/tilbage under min studietid? Den er vel også lige til at gå til mht. skrue osv.. smiley

Jo flere meninger jo bedre! Fyr løs! Kom så kloge mennesker:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB 400 F
  • #1   19. okt 2009 min far har en cb400 og jeg kører selv på en cb 650, ingen af os har haft problemer med dem, selvom det er cykler med mange km bag sig. jeg kan kun anbefale sådan en

• #2   19. okt 2009 Og så er de til at finde reservedele til ALLE steder.

• #3   19. okt 2009 Ind til videre lyder det præcis som de ting jeg ønsker i min første mc. Den skal bare køre og køre, da jeg gerne skal kunne bruge den hver dag uden de store problemer. Lyder jo perfekt smiley

• #4   19. okt 2009 Det kommer helt og aldeles an på hvor god en tidligere ejer den har haft. Men generelt kan de tåle lang tids misligehold og manglende service før de stopper helt.

Tændspolerne kan drille i regnvejr, så de skal tætnes med silikone.
    Knastkæden rasler fordi strammeren sætter sig fast. Man kan så enten vælge at skille motoren ad, og genmontere strammeren med en kobberbøsning eller bare vænne sig til at stramme den manuelt.
    Ellers intet ved dem

Kommentér på:
Honda CB 400 F

Annonce