{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fragt af 2-4 mc'ere til USA?
  • #2   6. okt 2009 Køb en mc derovre , og sælg den igen ..

• #3   6. okt 2009 Henrik:

Nu snakker han om at tage sin egen med. ikke købe en derovre

Rasmus:

Det er lige netop den problemstilling Henrik tager udgangspunkt i..

• König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 132
    #4   6. okt 2009 "Så må det da næsten kunne betale sig at tage sine egne med."

Her menes nok cykler med plader på = derfor forsikringen gælder

• #5   6. okt 2009 Det er forsikrede cykler - jeg går ud fra at forsikringen dækker uanset hvilket land vi kører i, men det skal der selvfølgelig tjekkes op på, når vi har fundet ud af om det overhovedet er muligt at få dem med over.

En 10-20fods container må vel kunne transporteres for <10.000 kroner hver vej? Der kan snildt være 4 og vi kan jo levere cyklerne ved havnen samt hente dem der igen.

• #8   7. okt 2009 for det første skal du tage kontakt til et shipping firma og høre hvad de mener. det er før set at der er nogle der har sendt deres danske motorcykler over, men er blevet nødt til at sende dem tilbage igen fordi at det var umuligt at få dem ud af tolden. men det er også lykkedes nogen at gøre det.
    din forsikring dækker ikke i usa hvis du læser bag på det lille grønne papir du skal ha bår du køre i udlandet så står der hvorlangt det dækker.
    tror næsten det vil kunne betale sig at købe eller leje noget derover men det er da federe at køre sin egen.
    jeg køre selv rundt i sydamerika på min xt og starter inden en måned med at køre nord igen og regner med at ramme usa engang næste år. der er foresten ingen problemer i at få den ind hvis du kommer fra land.
    håber i kan bruge det til noget

• #9   7. okt 2009 Prøv at snakke med Schumacher Cargo om det!

Kommentér på:
Fragt af 2-4 mc'ere til USA?

Annonce