2.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

mcdaekonline vs reifenversand mcdaekonline vs reifenversand

Hejsa.

Jeg skal til at have nye dæk på min cykel. Både for og bagdæk.

Det billigste jeg kan finde er reifenversand i tyskland. Løse dæk er næsten (hvis ikke 100%) samme pris ved mcdaekonline, som kører samme priser som deres tyske "partner".

De 2 ting der så er i det, er at der ved mcdaekonline er fragt inkluderet i prisen i hele danmark. Men til gengæld kan man ikke købe et sæt dæk og spare penge. Ikke hvad jeg lige kan finde ud af på deres hjemmeside i hvert fald.

Ved reifenversand er der fri fragt i helt tyskland, samt østrig og holland. Og der kan man købe et sæt dæk rigtig billigt (pilot power for 225 euro). Det er billigere end at købe 2 løse dæk ved mcdaekonline.
Men jeg kan ikke finde ud af hvad portoen er til danmark derfra.

Nogle der kan hjælpe?

Vi er 4 gutter der skal have nye dæk på cyklerne, så det har lidt at sige i det samlede...

Håber nogle kan hjælpe på en fragtpris fra reifenversand, eller om det er muligt at spare penge på mcdaekonline, ved både at købe for og bagdæk.

Mvh Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mcdaekonline vs reifenversand
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   4. maj 2007 Har du luret priserne på http://www.mynetmoto.com ?

Jeg ville købe Pilot Road 2 - det er nyere og bedre end Pilot Power, som du får høvlet for hurtigt ned.

• #2   4. maj 2007 Synes ikke priserne på mynetmoto.com er mere favorable end reifenversand. Især ikke når man ikke kører med 180 bagdæk smiley

Mht. dæk valg synes jeg der er mange forskellige meninger om Pilot power og holdbarheden. Nogle siger det holder 3000 km, andre siger 9000. En af mine kammerater har kørt 6000 km på hans nu, og der er stadig et par 1000. Og det er med sportslig kørsel, samt en del motorvej. Så har besluttet mig at prøve. Alle siger desuden det står virkelig godt fat, og sidste år var jeg i asfalten netop fordi mit bagdæk slap, så.....Desuden koster Pilot Road 2 næsten 500kr mere end pilot power gør i min dæk str., så der er flere ting der trækker, selvom Pilot Road nok holder flere km

• #3   4. maj 2007 Købte sidste år dæk på www.busters-accessories.co.uk/
    Billigt og god service.. Tror jeg købte de her:
    (link fjernet)

• #4   5. maj 2007 bare håb på de ik sender det med DPD så er det ik sikkert det kommer frem...

Det er lige sket for mig..... smiley

• #5   5. maj 2007 køber på mcdaekonline de gange jeg har bestilt der er der ikke gået en uge før min dæk er kommet... kører dunlop 1250 for et bag dæk 190/55-17 Dækket holder ikke længe end man selv vil have.. meget gas, høj fart, mange heste... få km.. har fået nummer to dæk på i år.. 2500km..

• #6   12. maj 2007 Reifenversand er OK, Det koster ca 12 Euro pr.2 dæk ca. 90 Kr.
    Hvis du køber 4 dæk så det dobbelte osv.
    Power Godt dæk men ville nok også lige checke det nye Pilot Road2.
    Hilsen Jacob

Kommentér på:
mcdaekonline vs reifenversand

Annonce