1.269 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

handel på Ebay handel på Ebay

Hey mcg!

jeg står og mangler en Akrapovic til min cbr600rr.. de koster ca 5500 herhjemme for en Slip on, men så tjekkede jeg lige Ebay og fandt den her f.eks: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AKRAPOVIC-EXHAUST-SLIP-ON-TITANIUM-HONDA-CBR600RR-07-08_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem3ca5ba48daQQitemZ260478486746QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

den koster under 4000 kr incl fragt. har i handlet over ebay før? tænker på om det er noget som tolderne får fingrene i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handel på Ebay
  • #1   1. okt 2009 ja det gør de...

• #2   1. okt 2009 Ja jeg handler meget på Ebay og handler kun der hvor jeg kan betale med Paypal.
    Og ja tolderne får fat i det og du skal regne minimum 25 % af hele prisen , også fragt og dertil kommer håndtering fra den det sendes med. DHL tager 185 , PostDanmark 150.

• #3   1. okt 2009 Har handlet på EBAY i mange år og ca. 70 køb og har kun haft 1 uheldig handel.
    Og med hensyn til at købe i USA er min erfaring at de tager alle pakker i tolden.

• #4   1. okt 2009 Den vil ende med at koste omkring 5300, køb den hos den danske forhandler og få sikkerhed, garanti og returret med.

• #5   1. okt 2009 ellers kig på ebay.de eller ebay.co.uk

der er det uden told

• #6   1. okt 2009 K1> Enig. Købte mit Leo Vince system på ebay.de.....og var meget tilfreds smiley

• #7   1. okt 2009 ok super! tak for svarene! jeg prøver lige dem så!

• #8   1. okt 2009 jeg har ogspå handlet et nogle gange.... og det mærklige er syntes jeg at det for mig ikke endnu har være told / moms på de helt små pakker men til gengl på de store smiley men det kan vis også godt være nget med væredien af pakken at gøre men eller så plejer jeg at regner med at told og alt det der er ca 40% af samlede købs pris med fragt.....

sidst jeg blev taget i tolden havde ham dder sendte den være så rar at skrive værdien noget mindre på pakke så jeg slap billiger i tolden

• #9   1. okt 2009 Jeg er aldrig blevet taget i tolden, Har bla købt udstødning der, men min pap købte hjelm i usa og blev taget , men jeg køber helst fra ebay.de

• #10   1. okt 2009 regn med 30 % til moms og told, er det stadig billigt, så køb den, du kan jo være heldig at den smutter igennem tolden

• #12   1. okt 2009 Der heller ingen der siger at det ikke kan betale sig på ebay.de og ebay.co.uk.Det kan det , da der ikke er ekstra moms på alt incl. fragten

Med hensyn til USA så kan det måske ikke betale sig , men der er omvendt meget i USA som du ikke kan få i DK til prisen selv om du betaler moms og told.

Skulle bruge et par Cowboyboots til min datter og hendes linedance , i str .33 Hvor køber man lige et sådan par ? I Nashville Tennesee til 250 kr ... så kom moms og fragt hvorefter de kom op på 500 Et par magen til koster 1000 i webshops i DK.

Ligeledes er der meget chopper-gejl der kun kan findes i USA , men selv med moms/told er det ikke slemt

Har lige købt nye håndtag til Intruderen med kranier i enderne 200 kr med 25 % moms

• #13   1. okt 2009 momsen er til at overleve, i sær fordi dollaren er så billig for tiden.

• #14   1. okt 2009 Køb på den Engelske eller Tyske ebay, så kommer der ikke told på dine ting.. Har selv købt meget over ebay uden problemer.

Ebay.co.uk
    Ebay.de

Kommentér på:
handel på Ebay

Annonce