1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nyt Honda Forum!!!! Nyt Honda Forum!!!!

Som en del af Honda-CBR.dk har jeg lavet et forum, hvor alle Honda motorcykler er velkommen smiley forumet har været oppe i et par dage, så der er ikke så meget læse stof osv. endnu .... Men det er klar til at få nogle brugere smiley
SÅ alle jer der har en mc hvor der står Honda på blokken ... www.honda-cbr.dk --> forum

Der vil bla blive lagt service manualer, videoer og billeder ud til medlemmerne på forumet smiley

Mvh René W. / Admin på Honda-CBR.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt Honda Forum!!!!
  • #1   8. mar 2006 hermed tilmeldt !!!

HONDA 4 ever !!!

• #2   8. mar 2006 Hekto: Ja ved godt at det hurtigt kan blive for meget med alle de forumer... men ønskede bare at have et sted hvor det er muligt at uploade Honda relaterede ting til brugerne smiley det kan man jo ikke her på Mcgalleri smiley

Går og fifler med en ide til en samlet Honda klub ... for alle Honda mcer .... men skal lige have kontakt til Honda Danmark og se om de gidder ligge sponsorat til smiley

Super Kim smiley

• #3   8. mar 2006 tror også vi skal have lavet vores eget kawa forum og yamaha forum, og suzuki forum.. lad os endelig ikke samle os, det er bedre og sprede sig ud i små grupper ;(

• #4   8. mar 2006 Hej Rene.

Kan pt ikke åbne honda-cbr.dk. Er siden nede i ojeblikket?

• #5   8. mar 2006 syntes da lige vi skulle finde en ordentlig tone igen, ellers kan siden her jo være ligegyldig, syntes det er fint med små forums, det må folk da selv om og så længe at man er bruger både her og der kommer info nok begge steder hen.

• #6   8. mar 2006 Simon L. Jeg er ved at uploade et nyt design på siden ... så den er lige nede en times tid eller sådan noget smiley
    Jeg skriver lige når skidtet er oppe igen smiley

NEMLIG Thomas smiley

• #7   8. mar 2006
    Lyder godt.

Er også enig med Thomas. Vi må ikke glemme, at ligegyldigt hvad vi/man køre på er det jo en fælles interesse. Nydelsen vi alle har ved at køre er formentligt tæt på den samme...

• #8   8. mar 2006 Jeg vil tilslutte mig mængden af personer som er imod nye HONDA-CBR sider - jeg tror man gør et hæderligt forsøg på at få www.chrclub.dk op og stå - det er unægtlig synd at skyde det ned med andre forum's.

• #10   8. mar 2006 Honda-CBR.dk ER en klub for alle Honda mc'er ... det er bare rettet mod dem der kører på sports-mc'er ....

Lars: Jeg har lavet min side pga. cbrclub IKKE er gratis.... synes desuden det er meget nok at man skal betale for at være medlem når de ikke engang gider lave en lidt pænere hjemmeside... smiley

Strada og Hekto ... som sagt er jeg igan med at finde ud af at lave en samlet Honda hjemmeside, der er rettet mod alle honda modeller smiley

• #11   8. mar 2006 det kan godt være at der er brugere til mærkegallerier.
    jeg ser på dette forum hvor jeg kan finde lidt forskellige
    oplysninger om smiley interessen for mc, sikkerhedt på mc, sikkerhedt i trafik, og lidt sjove indlæg :=)
    ps= influinca=sygemeldt

• #12   9. mar 2006 Syntes nu også det er helt ok med cbrclub.dk, men jeg er ikke interesseret i en klub med klubhus osv. Hvis jeg skal rose andre, syntes jeg fx sv-forum(eller hvad det nu hedder) er helt kanon.

Det er hvad jeg søger, bare for mit mærke.

Iøvrigt har det aldrig skadet med lidt konkurence!!

Kommentér på:
Nyt Honda Forum!!!!

Annonce