992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

syn, drosling og afgift syn, drosling og afgift

hey mcg

har siddet og gennemlæst diverse gamle toipics herinde på siden, samt siddet og googlet fem og tilbage ude nat blive RET meget klogere

er nået til det punkt hvor jeg skal have synet min mc. MEN da jeg kun er 20 skal den jo drosles m.h.t forsikringen og kørekortet. det droslingskit, SKAL det være monteret til syn? dvs. det er ikke noget jeg kan montere bagefter?? samt har det noget med en afgiftvudering at gøre om den er droslet, da det jo er en konstruktiv ændring, eller har jeg misforstået en smule??

håber der er nogen derude der kan gøre mig lidt klogere, eller komme med gode råd når jeg nu skal ud ad den vej

mvh michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn, drosling og afgift
  • #1   29. jun 2009 Ja, du SKAL drosle den inden syn... Eller også skal den synes efter du har droslet den, da du foretager en konstruktiv ændring på motorcyklen... Dog tror jeg ikke at der nogensinde vil ske noget mht. bøder osv., hvis det går den vej (neddrosling)... Det er straks værre, når du fjerner droslingen igen, og ikke får dette registreret (synet).

Mht. afgiften, ja så ved jeg ikke hvor meget den ændrer sig... Den justerer sig jo i forhold til salgsprisen, og den er jo næsten den samme, om der er drosling på eller ej... Som regel er dette kit jo til at fjerne rimelig nemt, og ellers er det jo kun et par tusinde, prisen svinger...

Jeg ville helt klart: 1. købe cyklen, 2. monter kittet, 3. køre til syn... Det er det letteste, og så burde papirarbejdet være helt iorden...

Husk bare at du jo ikke må køre på cyklen FØR den bliver droslet smiley

Kommentér på:
syn, drosling og afgift

Annonce