syn, drosling og afgift syn, drosling og afgift
hey mcg
har siddet og gennemlæst diverse gamle toipics herinde på siden, samt siddet og googlet fem og tilbage ude nat blive RET meget klogere
er nået til det punkt hvor jeg skal have synet min mc. MEN da jeg kun er 20 skal den jo drosles m.h.t forsikringen og kørekortet. det droslingskit, SKAL det være monteret til syn? dvs. det er ikke noget jeg kan montere bagefter?? samt har det noget med en afgiftvudering at gøre om den er droslet, da det jo er en konstruktiv ændring, eller har jeg misforstået en smule??
håber der er nogen derude der kan gøre mig lidt klogere, eller komme med gode råd når jeg nu skal ud ad den vej
mvh michael
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 443
Mht. afgiften, ja så ved jeg ikke hvor meget den ændrer sig... Den justerer sig jo i forhold til salgsprisen, og den er jo næsten den samme, om der er drosling på eller ej... Som regel er dette kit jo til at fjerne rimelig nemt, og ellers er det jo kun et par tusinde, prisen svinger...
Jeg ville helt klart: 1. købe cyklen, 2. monter kittet, 3. køre til syn... Det er det letteste, og så burde papirarbejdet være helt iorden...
Husk bare at du jo ikke må køre på cyklen FØR den bliver droslet
syn, drosling og afgift