{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt ved service?
  • #1   8. jun 2009 De burde vel nok lige ha ringet og sgt til at dig at det trængte jo. Synes nu mest det er vildt, at de har skullet bruge 7 timer på et service, det er jo halvdelen af regning...puuhaaa ;o)

  • #2   8. jun 2009
    syntes det lyder rimeligt at de vil skifte dit kæde kit hvis det forreste tandhjul var ved at knække ....meeeen det er ikke rimeligt at de ikke ringer og informere dig først ....eftersom det jo ikke er sikkert at du havde råd til den ekstra merudgift og det er i mine øjne uhøfligt ikke at informere kunden om de ekstra omkostninger . når det er sagt så har de nok sparet dig for at få ødelagt din mc (motor) eller i værste fald miste livet.

    kim


  • #3   8. jun 2009 7 timer er klart i overkanten. . . . En hvilken som helst "hjemme mekaniker" ville kunne gøre det på det halve. Hvis der skulle justeres ventil er diverse ting og sager kan man til nød komme op på 7 timer, men overhovedet ikke for de ting du har fået lavet. Jeg ville klage i den her sag. Det er IKKE OK!

  • #4   8. jun 2009 Hej Martin

    Jeg kan ikke kommentere på prisen, men jeg var godt nok blevet rød i fjæset, hvis mit faste værksted skiftede kæde mm. uden at ringe til mig først (uanset at de skriver at tandhjulene er ved at knække)!! Det kunne jo tænkes, at jeg selv havde sørget for skiftes andetsteds??

    Mvh. Louise


  • #5   8. jun 2009 skiftes = skiftet :oS

  • #6   8. jun 2009 7 timer er klart ALT for meget de må have haft god tid til kaffe pauser den dag. Det er desuden en svine streg at skifte kædekit uden at ringe og informare om dette. Du skriver jo selv at du ville have haft en anden kæde hvis endeligt det skulle være. Jeg ville præsentere dem for din utilfredshed og forklare at du faktisk ville have haft en anden kæde osv. hvis du havde fået valgmuligheden... Øv wha

  • #7   8. jun 2009 Du er kun snydt hvis i havde lavet en anden aftale først, skriv lige hvad i aftalte inden service

    lær nu at lave faste aftaler inde i kører til service, istedet for at tude hver gang i skal betale 5 øre


  • #8   8. jun 2009 Jeg ville nok lige høre om hvem der har lavet denne service, sådan en service laver nok på ca 3 - 4 timer. Og så er der lige det med de originale filtre, der kunne de jo godt have brugt dem fra mc-nøglen som er en del billigere.
    Jeg vil mene at det med kæden, så skal de ring til dig om det først.
    Hvis du får fat på mc-nøglen vil du kunne se at du er blevet taget ved næsen med mange ting.
    Næste gang du skal til service, skal du nok overveje Thisted mc-shop, der er det noget billigere.


  • #9   8. jun 2009 ja de har da helt sikkert også brugt det kædekit de har mest avance på. Sq for dårligt at man ikke ringer og informerer kunde først.

  • #10   8. jun 2009 bla bla bla hvad er aftalt

  • #11   8. jun 2009 Jeg ville ringe til en anden mekker og høre hvad han kunne gøre det for i timer.

    Hvis han siger 4 timer eller lign ville jeg tage min regning med tilbage til den første mekker og få en meget god forklaring.

    At de skifter et kædekit uden at ringe kan man jo sige til dem man ikke er så super glad for, men hvis de har brugt flere timer end normalt skal de forklare.

    Husk nu på at de skal lev. en service og ikke tage røven på folk.. Man vender jo ikke tilbage for at blive taget i røven flere gange smiley


  • #13   8. jun 2009 Ork. Jeg har lige fået lavet service på min. Intet nyt kædekit, dæk eller i den stil. Jeg har fået nye væsker, oliefilter, luftfilter og indstillet ventiler. Det tog 10 timer og kostede mig 7.000 kr. Sådan.

  • #14   8. jun 2009 nu har trådstarter jo også fået ordnet bremser, det tager vel også et øjeblik.

  • #15   8. jun 2009 Syv timer er helt vildt for det der, syns jeg, og det tyder på, at der er nogen, der har manglet timer i bogen.

    Kender ikke modellen i detaljer, men normalt tager det en værksteds-time at skifte kædekit, luftfilter en halv time, tændrør en halv time. Olie et kvarter.

    Det er altså max et par timer.

    Man kan selv gøre det hele, og så koster det ikke en skid, og en Clymer-håndbog er hurtig betalt.

    Jeg har tidligere prøvet det samme på forskellige værksteder, som er helt vilde efter at få skrevet ind efter vinteren. Et værksted skrev fem timer på for vinterservice, en anden skrev en time på for at skifte en pære, som mekanikeren mente var gået (750 kroner + 8 kroner for pæren).

    Pæren havde han sjovt nok smidt ud, så jeg ikke kunne se den. Jeg betalte ikke, og har ikke været der siden.

    Juridisk tror jeg ikke, at der er noget at komme efter. Som kunde skal man selvfølgelig ikke komme tilbage til et sted, hvor man føler, at man er blevet bollet. Der er masser af værksteder derude, som alle kan (nogenlunde) det samme.



  • #16   8. jun 2009 det er rigitg dårlig stil at skifte kædekit uden at ringe først.. som du skriver havde du et ønske om at få en anden kæde på.. havde de ringet først og opfyldt det ønske havde du sikket ikk oprettet dette indlæg..

    er man aut-værksted bruger man altid org reservedele..! eller det bør man ihvertfald gøre;-)

    men synes da du skal kører tilbage og kræve at se dit gamle kædekit.. og så få en forklaring på timeantalet.. jeg ville personligt ha krævet det kædekit på jeg ville ha.. også måtte omkostningerne hænge på dem!!


  • #17   8. jun 2009 ja jeg synes altså ikke prisen virker helt vildt , prøv nu at se hvad der er lavet ! men for at svare trådstarter , jeg var også blevet muggen hvis de bare havde skiftet kædekit , Medmindre der var aftalt at de skulle sørge for den var iorden. desuden synes jeg deres timeløn virker meget fair.

  • #18   8. jun 2009 Iøvrigt tog jeg for et par år siden en princip-beslutning om, at jeg selv ville stå for service og lære tingene i den rækkefølge, hvor de indløb.

    I foråret: Nyt kædekit, nye tændrør, nye bremseklodser, nyt luftfilter, ny kølervæske, ny olie, nyt oliefilter. Samlet pris inkl alt for stumperne: Cirka 2.000 kroner. Og så et par hyggelige weekender.

    Det er altså noget, som alle kan hitte ud af.


  • #19   8. jun 2009 Kæde skift er nomal en arbejdstime
    et eftersyn, ink ventil tjek vil typisk være 4-5 timer

    Så står der også at bremser har være afskildt ?? Det er jo så ret let at se på Yamaha bremsere da det er de to store gule bolter på siden af caliberen der skal af.. Det tvivler jeg stærkt på kan gøres uden mærker.
    men der går sku hurtig 2 timer med at skilde calibere af og lufte ud. Hvis det skal gøres rigtig.
    Det undre mig dog en del at der ingen bremsevæske er på regningen.
    Det er sku lidt svært at afskilde bremsercaliberne uden at skifte bremsevæske.

    Så har de skrevet 1 x tester til 350 Kr på....??? Den ved jeg så ikke lige hvad dækker over.

    Så hvis de har lavet det der står på regningen så er prisen / timer i orden.


  • #20   8. jun 2009 ja men man risikerer jo der knækker en skrue en gang imellem ikke Dan smiley
    nej pjat , ja men det er jo også fint nok men der er jo forskel på mcer, jeg tror mange ville blive udfordret af en R6


  • #21   8. jun 2009 Det med kædelit er STÆRKT kritisabelt.- Jeg ville også kræve andet kædekit monteret, for deres regning. DIN bike DU bestemmer! de skulle under alle omstændigheder ringe inden skift af sådan en ting. Netop, for også at høre om DU havde nogen tilføjelser / Ønsker. . .

    de kan ikke bare pålægge dig et nyt kædekit uden at informere dig først.

    Hvor er jeg lykkelig for jeg selv kan lave den slags. Jeg havde gået amok hvis det var mig der stod i den her sag.


  • #22   8. jun 2009 michael b; Haha, jep en skrue ryger der sgu, når man går til den smiley Men jeg klarede den jo med forums venlige hjælp og en nye skrue til en 20'er.

    Jeg kender som sagt ikke R6, og det kan sagtens være, at det er kompliceret. Men jeg har som sagt også tidligere oplevet, at mc-værksteder har skrevet urimeligt mange timer på regningen. Og derfor har jeg besluttet mig for at lære det selv, hvilket alle efter min mening kan finde ud af.


  • #23   8. jun 2009 CH M - de har nok bare hældt den gamle bremsevæske på igen!!! smiley



  • #24   8. jun 2009 CH M-- den test til 350.. er en fejludlæsning af fejl på motorcyklen.. med en hundedyr tester.. så den er helt iorden!! det får man også gjort på et bilværksted!!



  • #25   8. jun 2009 du har ret i at det er en fordel at have et kendskab til mekaniken, jeg har altid skruet selv , men de sidste 2 mcer jeg har haft har været så avancerede at jeg har opgivet andet end almindelig vedligeholdelse, og det samme gør sig gældene med min bil og båd, en motor er ikke bare en simpel konstruktion mere.

  • #26   8. jun 2009 Jeg ku sagtens selv have skiftet det hele, men jeg skal jo have lavet det på værksted for at overholde garantien. Tændrør osv. har kun kørt et år, for blev skiftet til sidste service deroppe osse.
    Jeg kan ikke rigtigt se det kædekit, da jeg fik min stedfar til at køre den derop, da jeg sidder i afghanistan pt..
    Men skal jeg skrive en mail og få udspecificeret de timer eller hvad ville i gøre?


  • #27   8. jun 2009 Martin F. Ja, det er jo en god pointe, som man kan ikke argumentere imod overhovedet.

    Jeg ville skrive en mail og få udspecificeret timerne og så brokke mig over skift af det kædekit. Det gør man altså ikke uden at spørge. Det kunne jo være, at du ville have en bestemt kæde på. Og ny gearing eller hvad ved jeg.


  • #28   8. jun 2009 Martin hvis du føler at de har lavet noget de ikke skulle , så glem det og find et andet værksted , min mening er at livet for kort til sådanne problemer.
    og når der er en anden person indover(din far) er det jo svært at vide om han har sagt "den skal ordnes" eller andet jeg mener ikke ´prisen er for høj for det du har fået lavet .
    og til dig og alle dine kollegaer i afganistan hold fanen højt vi er mange der er stolte af jeres indsats


  • #29   8. jun 2009 Jeg tvivler meget på at de har skildt bremsecaliberen ad, de har højest trykket stemplet så langt ud den kan uden at smutte ud, for derefter at rense og smøre det. Dette tager ikke mere end en halv time pr. caliber.

    steffen A: Sådan en test indgår som regel altid i timerne.

    Tændrør stå til 88.- pr. stk. i mc-nøglen.
    RK kædekit står til 1557.-
    Angående org. dele er det hip som hap med luft og oliefiltre. Bare det ikke er billigbras fra blandt andet Thansen.

    Timetallet vil ligge på ca:
    3 timer til service.
    1 - 1½ time til kædekit.
    Altså ialt ca 4 - 4½ timer. dog maks 5 timer.


  • #30   8. jun 2009 Har ikke læst alt hvad i andre har skrevet, men synes nu også 7 timer lyder vildt.

  • #31   8. jun 2009 Micheal B: Takker, vi prøver så godt vi kan:) Bare røv at skulle af med penge for noget jeg ikke kan klage over personlingt

  • #32   8. jun 2009 ha ha vi er helt nede på børnehaveniveau her, sjovt som alle kan alting bedre og kender en som gør det hele på den halve tid, alle er eksperter i tidsudregning ol., jeg gad godt se en af jer skifte 4 tændrør på ½ time, det kan umuligt lade sig gøre !!!
    og så mener i at mekanikern skal ringe, herregud skal mekanikeren så også surfe på nettet for at finde de billigste thansen stumper inden han monterer?? vil i alle acceptere en ekstra linie på regning hvor der står telefontid ?? hvad nu hvis du er umulig at få fat i ?? skal cyklen så bare blive stående, så er du sur når den ikke er færdig osv. osv.
    udvis dog en smule respekt for faget og sammenhængen mellem service og vedligeholdelse, når Martin her aflever en maskine hvor tandhjulene er stået af så er det naturligt at mekanikeren skifter, mekaniker ved at det kan koste livet
    og så skal i huske at medregne at en mekaniker har altså også krav på pauser, han arbejder da ikke bare 7 timer ud i et hug, der er pause på cirka 1 time vil jeg tro og det er ok
    så nyd at din cykel er i orden og pas på med ikke at få mavesår af alle de andre tusinde billigere mekanikere som alle andre utrolig nok kender ??? men hvor er de når man skal bruge dem ???


  • #34   8. jun 2009 hov hov... bremserne er også blevet adskilt og renset... det tager også nogle timer... måske er 7 timer, efter min mening, ikke urealistist...

    Men som Jens siger så er det meget billigere at lave det selv smiley


  • #35   8. jun 2009 til Jens E
    når manden sidder i afghanistan så er det svært at spare 5 k ved at skifte selv !!!! det havde været billigere for ham at flyve den til afghanistan og få det hele lavet, de skal jo bare have et par amerikanere i bytte og hva fanden dem er der jo nok af (sorry det var min racistiske side som dukkede op der)
    kan man selv er det altid billigst men ikke alle kan selv, derfor er der nogen som må betale for dansk håndværk når det er bedst


  • #36   8. jun 2009 Kan der virkelig ikke være mere end 2,6 ltr. olie ved filterskift?

  • Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #37   8. jun 2009 Bodie: hvorfor fanden blander du en mekanikers pause ind i de syv timer. Kunden skal vel ikke betale for mekkeren sidder og spiser si madpakke.

  • #39   8. jun 2009 Om timerne er rimelige eller ej??

    Havde det været mig var de kommet til at skifte kæden til den jeg ønskede!!

    Bodie B:
    Jeg ved ikke hvor du arbejder men hvis du får 1 times betalt pause i løbet af dagen så skal jeg fandme have skiftet job!! Jeg ville springe i luften hvis jeg fandt at jeg havde betalt 475kr af mine surt tjente penge for at en eller anden kunne sidde og drikke kaffe.
    Når det er sagt så er jeg jo enig med dig i at det vil være en udfordring af de større (umuligt) at skifte tændrør på en R6 på ½ time!
    Gør det selv eller betal!!!


  • #40   8. jun 2009 Som jeg sagde tidligere, kan jeg godt gøre det selv, men det SKAL jo gøre på et VÆRKSTED mht. garatntien.. Så det hjælper ikke at jeg kan købe alverdens dele hernede fra...

  • #41   8. jun 2009 af alle dage skal man da ikk betale for at en meka er til pause.. de fleste mekanikere betaler selv deres pauser!! og ja.. vis man ikk kan få fat i kunden.. så lægger man en besked og afvendter.. kommer han for at hente den og den ikk er færdig fordi han ikk har ringet tilbage,, så er det kundens problem!! værkstedet har ydet servicen ikke bare at hive pengene op af hans lomme!! havde det været en basal ting til et par hundrede så skide vær med det.. men det er trosalt et kædekit til en del mere!!

    skader jo ikk at afvendet svar når manden sidder i afganistan!!!


  • #42   8. jun 2009 Det er sku godt nok imponerende hvor hurtig og billige folk kan klare et eftersyn....
    Men jeg står og mangler en 3-4 mekaninker og det vil sku da dejlig at aflønningen bliver med de time tal langt de fleste omtaler.. Så kan jeg fakturere det faktiske time tal .-) Det skal sku nok blive en god forretning for mig.


  • #43   8. jun 2009 At man skal betale for deres pauser, det er godt nok noget af en røver historie Bodie.

    Man skifter da ikke bare noget der koster 1600 ,- kr. uden at informere kunden? Det sgu da sund fornuft.


  • #44   8. jun 2009 ja jeg synes stadig time tallet er ok , kædekit vi snakker måske om det har kostet 300 kr ekstra, og ja de skulle ha ringet.
    alle jer der kan lave det selv det er fint , hvis jeg skulle købe en 3-4 år gammel mc ville jeg vælge en der havde fået lavet service på et værksted , og ikke en der var serviceret af en tilfældig mand.


  • #45   8. jun 2009 Ok, ikke alle i tråden her kender til timetal på en sportsmaskine.
    Tror det er svært at skifte tændrør på en fuldkåberacer som en R6'er på kun ½ time som nogen tror. Der er krafte.... meget plastic der skal pilles af og fifles på igen.
    Rensning af bremser tager også tid.

    Vi andre ved ikke havd der er aftalt eller hvad de har fået af vide på værkstedet. Er den blevet afleveret med ordene "lav den" så er det gjort.


  • #47   8. jun 2009 Tjo jeg tror også at timerne er i orden, det eneste der måske kunne kritiseres det er at de skiftede kædekit uden at spørge først.
    Det er vel normal procedure at man laver det der er aftalt, i dette tilfælde et 20.000KM service, alt andet arbejde skal der vel indhentes tilladelse fra kunden til. Bare min menig. Men ring da til dem og få en snak med dem, hvis du ikke finder en løsning på dit problem som du mener du kan leve med, så find et andet værksted.

    PS. da jeg fik lavet 20.000KM service kom jeg af med ca 2900 og det tog tre timer, om det så tager 4 timer at rense bremser og skifte kædekit, det vil jeg lede være usagt. Det var ved Banks MC, dem kan jeg kun anbefale, de har ikke taget røven på mig (endnu) smiley

    Og til dem der kan skifte tændrør på en ½t time, jeg ringer lige næste gang jeg skal have nye pløkker i, for jeg kan da kun nå at få kåben af på en halv time smiley

    Forresten, du skal lære at smøre kæde noget oftere, den er blevet slidt op alt for hurtigt smiley


  • #48   8. jun 2009 Det tager minium 1 time at skifte tændrør på en r6 og jeg taler af erfaring, det er røv besværligt, kædekit tager 1 time, olieskift tager nok ca. 1 time en halv hvis det kombineres med kædekit så 1½ time for et kædekit og olieskift.
    bremser prøv i at poppe stemplerne og rense og smører det skal nok tage 1-2 timer. så jeg får det det til ca. 5½ time og hva så hvis der er noget der driller, så er der gået 1½ time med det, syntes godt de kunne have ringet til dig med det kædekit, men altså syntes ikke du har betalt overpris for det og ved 20000 bør man også få det skiftet.


  • #49   8. jun 2009 Hvorfor burde kædekittet skiftes ved 20.000KM Rune? er det ikke bedre at skife det når det er slidt?

  • #50   8. jun 2009 Det er meget normalt det er slidt ved 20k

  • #51   8. jun 2009 Jeg vil nu uanset hvad mene at værkstedet har skruet lidt for meget på timetalet og ikke mindst priserne på dele.
    Men som nogle siger, hvis man får en mc ind på værkstedet og de bare siger lav den og den skal være i orden bagefter. Ja så laver man det man finder i uorden.


  • #52   8. jun 2009 Timerne er lidt svære at vurderer, da vi ikke ved hvor meget en rensning af bremserne indebærer.

    Men jeg mener at det er kritisabelt, at de ikke har taget kontakt, inden skift af kædekit!!
    Du kan jo udtrykke din utilfredshed over for værkstedet, og foreslå at de skærer en time, eller to, af regningen?


  • #53   8. jun 2009 Jammer Jammer.

    De 7 timer lyder slet ikke urealistiske. I dagens markedssituation skal der også scores avance på dele.

    Det eneste ankepunkt, der ligger er efter min mening, at han nok skulle kontakte dig og sige, at kædekittet skal skiftes før han bare gør det:-)

    Respekter dog, at værksteder drives som en forretning. Kan I ikke unde dem en fortjeneste, så lav jeres "skrammel "selv:-)


  • #54   8. jun 2009 Sådan Knud ...tæsk skal de have smiley

  • #55   8. jun 2009 Nu er det altså sådan at yamaha har fastsat hvad diverse service må tage af tid og hvad der skal tjekkes, på alle modeller, hvad der så er derud over skal man aftale med kunden, om det skal laves.

  • #56   8. jun 2009 Glemte lige sige at yamaha også har fastsat en pris på diverse service.

  • #57   8. jun 2009 Peter (Thisted) M:

    Yamaha kan fastsætte alle de priser de vil. De kan på ingen måde tvinge nogen somhelst til at bryde konkurrence reglerne ved at eliminere pris-/ydelseskonkurrence:-)

    Det er decideret ulovligt (karteldannelse)


  • #58   8. jun 2009 Knud (Vestegnen) J

    Det kan du jo prøve snakke med yamaha, coop, føtex og andre kæder om hvad de må og ikke må.


  • #59   8. jun 2009 hvad mener du knud ? tror 9 ud af 10 bilmærker har fastpriser på deres service og reperationer, og det er der ikke noget ulovligt i .

  • #60   8. jun 2009 Hvis en eneste forhandler bliver tæsket på plads på dette område af en leverandør OG går til konkurrencestyrelsen, så falder der bare så meget brænde ned i knolden på leverandøren, at det halve kan være nok.

    Forhandlerne arbejder jo med en importør som leverandør. De er begge inden for EU, og så gælder EU's konkurrenceregler:-)

    At langt de fleste forhandlere så ikke er interesserede i at gå ind i sådan en konflikt, det er noget helt andet:-)


  • #61   8. jun 2009 det er jo ikke det der snakkes om knud : der bliver lavet en udregning på hvad det tager at lave et service , og det er den tid der bliver faktureret uanset om det tager kortere eller længere tid . ikke anderledes end mureren der arbejder på akkord/fast pris.

  • #62   8. jun 2009 Michael B:

    Den reparatør, der har arbejdet her, kan have retningslinier fra Yams eller andre. Det jeg siger erm at han har en suveræn ret til at sætte pris på sit arbejde - Yamahadikterede priser eller ej - det var årsagen til mit indlæg kl. 21.12.46.

    Jeg mener stadig, at der er megen jammer over konsekvenserne af at sætte andre i arbejde smiley


  • #63   8. jun 2009 nå, ok

  • #64   9. jun 2009 Knud fra Vestegnen,

    Det er jo ikke kundernes opgave at holde værkstederne med overskud. Det er deres eget ansvar og dybest set den opgave, de er sat i verden for at løse (som alle andre forretninger).

    Som kunde er man (og bør man være) alene fokuseret på at 1) man får ordnet de ting, man gerne vil ha ordnet til en 2) fair pris som man 3) er enige om, så man 4) ikke føler sig snydt.

    Disse fire punkter er også vigtige for værkstedet, for det er sguda værkstedet og ikke kunden, der har et problem, hvis disse fire ting ikke er opfyldt.

    Se bare denne tråd og hvor mange bad vibes den giver, fordi kunden er usikker på, om han er blevet snydt, fordi der ikke har været klare aftaler og en mærkelig indstilling fra værklstedet om, at der har været en blanco-check.

    Det kan være, at prisen er ok for det udførte arbejde og bla bla (selv om jeg også har prøvet, at skulle betale for en 'renset kickstarter' som der lige blev skrevet timer på for) men det ændrer ikke på, at det er værstedets ansvar, at kunden er tilfreds - og det kræver, at han er oplyst og informeret og indforstået med pris, arbejde etc.

    Jeg har ALTID undret mig over, at værksteder kører efter taxameter-princip. Det giver ALTID ballade og vi ved alle, at der findes mange brådne kar ude i værklstedsbranchen og at der kører mange sager med utilfredse kunder. De kan altid finde et andet værksted. Men de anløbne værksteder kan jo ikke altid finde andre kunder.


  • #65   9. jun 2009 Du har forhåbentlig ikke betalt endnu.

    det kædekit er ikke deres call to make - det er kun kunden der kan træffe den beslutning, og burde have spurgt dig inden.
    Forsætteligt, at pådrage kunden en mer-udgift på minimun 2000 kr., uden dennes samtykke, er helt uacceptabelt.

    derudover springer det i øjene, at de er dyre med deres sliddele og olie.


  • #66   9. jun 2009 Kenneth: Er den indleveret på værkstedet med faderens ord "lav den i orden" så er det gjort med samtykke.

  • #67   9. jun 2009 Stadig fyldt med bla bla bla- fra de bagkloge

    kunne trådstarter ikke lige fortælle hvad der er aftalt, hvis ordene har været - lav service på cyklen så den er i orden, har værkstedet opført sig helt korrekt.


  • #68   9. jun 2009 arghhhh jeg var langsom igen smiley

  • #69   9. jun 2009 Værkstedet har i mine øjne IKKE opført sig korrekt, hvis trådstarter overhovedet er i tvivl om, hvorvidt det har opført sig korrekt.

    Det er altid det samme med de der værksteds-sager: Regningen, som kunden står med, er pludselig vokset til noget, der er vildt meget mere end kunden havde regnet med. Og så har vi balladen igen og igen.

    Det er altså mærkeligt, at værkstederne ikke kan se, at det ikke er særligt godt, men fastholder, at det er ok. Det er det sguda ikke. Utilfredse kunder er skidt. Punktum.


Kommentér på:
Snydt ved service?

Annonce