{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

God oplevelse ved Bruun Larsen {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg ville bare lige dele en god oplevelse jeg havde hos motorcykelforhandleren Bruun Larsen & Søn.

Skulle bestille et par bukser til en jakke jeg havde købt brugt, men da jakken er meget gammel og der mangler et mellemstykke (for at lyne bukser og jakke sammen) var det meget besværligt at finde et par der ville passe. Og ikke mindst dyrt.
Forhandleren kunne godt se, at studerende ikke er de rigeste mennesker i verden, så han slog lige 40% af prisen på et rigtig lækkert IXS sæt vel og mærket læder tøj.
Om jeg er blevet snydt ved jeg ikke, det føles i hvertfald ikke sådan smiley endte nemlig med kun, at slippe 3500,- for både læder bukser og læder jakke, altsammen splinter nyt.

Så vil egentlig bare anbefale Bruun Larsen & Søn til andre, de er åbenbart til at snakke med og god service.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God oplevelse ved Bruun Larsen
  • #1   3. feb 2015 Så må man håbe de ikke lukker nu hvor der er problemer med huslejen.

• #2   3. feb 2015 Det er der ikke længere. Udlejer har fået styr på det, og Bruun-Larsen bliver boende. smiley

• #3   3. feb 2015 Udlejer var så samme person, det var vidst bare 2 forskellige selskaber, med samme ejer.

• #4   3. feb 2015 Da jeg Købte min Yamaha XJR1300 ved dem, var det også en god oplevelse, og den bliver måske rigtig god, hvis de snart sender, den bog der følger med til sådan en ny maskine, men nu har jeg ventet i 16 år............. smiley
    Men men.
    Til 1000 KM eftersyn, efterlod de den udenfor, i gården natten over, hvor det stod ned i stænger. Der var smadder helt op under tanken, og over alt, da jeg hentede den igen, det var jeg sku noget skuffet over.
    Nå ja så prøvede de også, at få mig til, at betale for en rep under garanti, på en anden mc jeg havde. Selv om de havde fået, penge fra mportør for at udføre rep på min mc smiley ............

• #5   4. feb 2015 (Y) ... godt at nogle husker at fortælle om de gode oplevelser også.. Der er en tendens til at kun brok bliver delt..

• #6   4. feb 2015 Tja, der er jo både gode og dårlige tider i sådan en biks. Jeg har i hvert fald haft både gode og dårlige oplevelser hos bruun-larsen. Og der er altid højt humør og god betjening når man er i butikken.

Kommentér på:
God oplevelse ved Bruun Larsen

Annonce