{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

GF Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er ved at købe mig en ZXR 750 fra 95, og har været inde på GF's side og beregne en pris på ansvar. Udfra de informationer jeg skrev ind fik jeg en pris på 2500,-
Kan det virkelig passe når jeg kun er 18, og lige fået kort i november? Det er selvfølgelig for ansvar, men Fair vil have 13000
Har først mulighed for at ringe på mandag derfor spørger jeg her,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GF Forsikring
  • #1   7. maj 2009 Ja, den er god nok. Alt under 1000 cc koster det samme ved GF når det kun er ansvar!

• #2   7. maj 2009 Det er helt korrekt.

• #3   7. maj 2009 Jeg giver knap 1700.- for ansvar ved GF

• #4   7. maj 2009 Perfekt smiley
    Sgu billigt

• flemming  c
    flemming c Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
    #5   7. maj 2009 min kammi har en gsxr600 han giver 3500

• flemming  c
    flemming c Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15
    #6   7. maj 2009 og han er 24

• #7   7. maj 2009 Jeg havde tidligere GF, men nu har jeg opsagt min sidste forsikring der.. og de bonger mig for 2måneder ekstra fordi jeg sendte min opsigelse 2 timer efter kl 12 en måned før jeg ville på sige..

Så min opsigelse skulle ha været d. 01.06.2009.. den blev så til 01.07.2009 fordi jeg sendte min opsigelse d.01.05.2009 kl 14.34 og ikke 12.00..

De kan forvente en råbende og skrigende ung mand her på mandag. Det er fanme for latterligt og så ynkeligt at det ikke kan være rigtigt. Jeg har haft så mange forsikringer der og at de så prøver at kneppe mig med den slags.. det er simpelthen så lavt.

Min pointe er nok... har du overvejet etu eller lign forsikringer?

Men så igen.. folk har forskellige erfaringer. Men jeg skulle nok bare lige ud med galden.. hehe

• #8   7. maj 2009 du skal hag køret mc i 3 år vis du skal hag GF

• #9   7. maj 2009 Så har de lige lavet det om kim.. Jeg fik min første mc forsikring hos gf

• #10   7. maj 2009 kim: jeg er ny billist på mc, og jeg har min gsxf ved gf. giver dog 28xx kr pr år for ansvar.

• #11   7. maj 2009 Jeg ahr også GF som første forsikring hos dem på mc, og jeg er kun på 2. år,. Dog skal man vidst være 30 år for kasko på mc. Men jeg synes også de super billige. 2500 for helårsforsikring og selvrisiko på 500,-. Jeg har sgu kun været tilfreds med dem og så der penge tilbage fra dem næsten hvert år i overskuddeling eller hvad fanden det hedder smiley

• #12   7. maj 2009 Jeg har min forsikret ved GF, til 2500 dask, det er noget ved når man er på SU :o)

• #13   8. maj 2009 jeg gir 4100 det første år hos GF for min R6'er! men falder vist til 3200 næste år!

har os kun ansvar på min og var 23 da jeg tegnede forsikringen!

• #14   8. maj 2009 Jeg er også kunde ved GF, men overskudsdeling gælder kun kaskoforsikrede biler, har spurgt.

• #15   8. maj 2009 Jeg giver kun 16xx´kr for min. Har de lavet nye regler siden nogle giver mere? Startede med at give 2500kr uden erfaring.

• #16   8. maj 2009
    Etu er jeg netop hoppet væk fra igen og har skiftet til GF.

ETU har ikke så meget styr på hvad der står i deres egne papirer samt hvad der skal tilbagebetales mm.
    Jeg venter stadig på en check som jeg nu har ventet på siden februar!!

Jeg fik min mc kaskoforsikret der og de sendte mig betingelser på bil samt på 2 andre forsikringer havde de glemt at opsige dem hos mit gamle forsikringsselskab, trods det var aftalen..
    De er billige - men min erfaring har ikke været super god. Og GF er faktisk endnu billigere nu hvor jeg har lagt alt over til dem smiley

• #17   8. maj 2009 Dennis, det er jo nok fordi du har noget arfaring? giver også kun 1600 i ansvar på min ansvar ved GF, prisen afhænger helt af hvor du bor henne af i landet, det er selvsagt dyrere hvis man bor i nogle af de størrere byer, men bor man i en bondeby som Fredericia, så er det også 2500 for ansvar første år uden erfaring. og efter 2 år er man nede på 1600, og hvis man er smart aflevere man sige plader når man alligevel ikke bruiger den om vinteren, har fået 700,kr. tilbage i forsikring ved dette, så de første 2 år har jeg alligevel betalt under 2000 i forsikring, det kan vist ikke gøres billigere nogen steder. Det kan godt betale sig at aflevere pladen da ansvar forsikring alligevel ikke dækker tyveri og brand. Skriv evt. PB hvis du er i tiviv om noget.

• #18   8. maj 2009 Det står helt friskt i min errindring at jeg lige for 8 dage siden betalte min præmie i GF - jeg er 46 superelite m kasko, og blev bonnet for 9 af de store. Stigning på 600 kr i forhold til sidste år :O(

• #19   8. maj 2009 Nogle steder kræver GF, at du opretter en eller anden bovlam ulykkesforsikring, og har ingen forståelse for, at du er godt tilfreds med den, du har i forvejen hos et andet selskab.

Sådan var det i hvert fald sommer 2008.

• johnny w
    johnny w Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 18
    #20   8. maj 2009 jeg giver kun 1400kr for helårlig hos 3 kroner med kasko men jeg er også 52år

• #21   8. maj 2009 Andreas - Tænkte mere på Flemse23's ven der giver 3500kr for ik gixxer og Fuze som giver 4100kr for en R6'er. Troede ikke der var så stor en forskel i hvor man boede. Det er jo næsten dobbelt pris for R6'eren :S

• #22   8. maj 2009 Palle pophår-> Overskudsdeling gælder ikke kun for biler med kasko. Jeg har ikke kasko på noget som helst og jeg får det da-Men det er nok rigtig nok det er på bilforsikringen.

• #23   8. maj 2009 Hej Bjarne

Det er ok, men har efterlyst hos dem, at mc-erne kommer med i puljen. Men da GF er en klub, skal det op på en generalforsamling for at ændres.

Hilsen
    Palle

• #24   8. maj 2009 da Jeg borede i haderslev skulle jeg give 2100 for ansvar for min mini gixxer.. hvis jeg skulle have den med til amager skulle jeg give 14000.

øh.. say what?

• #25   8. maj 2009 Dennis- Ved GF afhænger det kun af ens bopæl og ancinitet, ikke alder når det gælder ansvar.

Kommentér på:
GF Forsikring

Annonce